Vlastně toho ředitele tak trochu chápu. Někde se dozvěděl nějaké informace o revizích, kde ho postrašili a jako na ředitele na něj pak hodili o velkou odpovědnost, které se nějak chopil. Řekněme že mnohem lépe než jiní ředitelé. Vlastně to odpovídá tomu že naše společnost nějak blbne a vše řešíme tak nějak ode zdi, ke zdi. Tedy v extrémech jak na jednu, tak druhou stranu. Buď revize neřešíme, nebo jen naoko, nebo revidujeme i baterii do náramkových hodinek.
Znám takovou jednu Ředitelku MŠ. Ta přesně dle mnoha různých nařízení od mnoha úředníků, má zpracováno kde co. Třeba i předpis na používání mobilního telefonu, nebo přístroje (jednoho) na pevné lince. Malá MŠ pro cca 20 dětí, ale s papíry jako by měla 20 tříd o 30ti žácích. Nechápu kde berou čas na to věnovat se dětem, což se jim prozatím docela dobře daří.
Pokud by si to nechal vysvětlit, navrhnul bych mu třeba čtvrtletní návštěvy s tím, že bych provedl tyto revize vždy najednou. Tobě by se ulevilo časově a jeho by to vyšlo podstatně levněji. Vím ale že s některými je velmi těžká domluva