Zrovna dneska tu byl na firmě obchoďák od Hilti. Když pominu, že je milé, když máme styčného důstojníka, co se o nás stará a ozve se i když mají nějakou zajímavou nabídku, tak jsem se ho na rovinu zeptal na negativní ohlasy v této diskuzi.
V podstatě se věc má tak, že záleží na limitu opravy. Pokud si zákazník nastaví nízký limit ceny opravy a po rozebrání nářadí zjistí, že se oprava do limitu nevejde, kontaktuje Hilti zákazníka a ptá se na navýšení ceny. Pokud navýšení zákazník neschválí, považuje Hilti nářadí za neopravené, čili vadné a z tohoto důvodu jej vrací rozebrané, aby předešlo dalším případným tvrzením, že se nářadí vrátilo ze servisu vadné.
Zástupce firmy se jednou ukázal i na stavbě k naprosté spokojenosti. O tom limitu opravy nic nevím. Přihodím další příklad: nakoupily se aku flexy a aku vrtačky s příklepem se dvěma bateriemi ke každému kusu. U všech kusů došlo k odlomení kabelu u nabíječky. Praskla horní izolace, byla vidět izolace obou vodičů. Přístup Hilti byl ten, že uznali reklamaci pouze těch nabíječek, které byly ještě v záruce. Bylo to zhruba 20ks. Myslím, že je to celkem solidní nákup. Z dalšího nářadí máme vysavače, drážkovačky, bity, vrtáky do betonu SDS, SDSmax všech délek a velikostí ....... Možná máme pech na zástupce a servis. Ještě jeden kolega z oboru si na Hilti "stěžoval", že nejsou ochotni věrným zákazníkům nabídnout lepší cenu, ale to už je jiné téma.