kubais1
|
 |
« kdy: 21.03.2017, 20:01 » |
|
Dnes mi přišla nová kombinovaná lednice od firmy Bosch (KGE49AW41) a k mému úžasu to nemá žádnou přívodní šňůru, pouze několik nezapojených kabelů s mně neznámými koncovkami. Buď zapomněli ve fabrice dodělat elektroinstala ci, anebo se poměry změnily a za přívodní šňůru ze musí připlácet  Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Je možné toto vyřešit podomácku bez zdlouhavé reklamace? Pro ilustraci přikládám foto.
|
|
|
|
Fuk Tomáš

Offline

|
 |
« Odpověď #1 kdy: 21.03.2017, 20:39 » |
|
Vaší lednici nějaká komponenta chybí. Zprovoznit ji by bylo jistě možné, ale dovedete si představit ten kabaret, až budete v záruce reklamovat nějakou vadu, a reklamační technik tam uvidí neoriginální díly? To vás s tou lednicí požene až k Neumětelům.
|
Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.
Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
|
|
|
|
|
Fuk Tomáš

Offline

|
 |
« Odpověď #3 kdy: 21.03.2017, 21:03 » |
|
Ta šedivá krabička vlevo dole vypadá, že v ní má být nějaká elektronika.
|
Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.
Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
|
|
|
Zdenek Hejčl
OSVČ - živnostník

Offline
|
 |
« Odpověď #4 kdy: 21.03.2017, 21:04 » |
|
Podíval jste se do návodu k použití, jak připojit?? Měl by tam být popis připojení k síti.
|
Elektromontér EZ-M, O-E2/A. Východní Čechy Výroba, montáž a servis vah. EU
|
|
|
|
|
Jan Bocek

Offline
|
 |
« Odpověď #7 kdy: 21.03.2017, 23:30 » |
|
Přeji úspěšné vyřízení reklamace. Chybí elektronický modul který řídí rozběh kompresoru a vyhodnocuje teplotu z termistoru. Snad nebude prodejce tvrdit, že. zboží bylo kompletní.
To někdo již vykradl... rychle nastudovat reklamační řád a podmínky a rychle komplet vrátit. Neztrácet čas. Pokud je to velký a slušný velkoobchod, neměl by býti problém. Potom se ozvěte jak to dopadlo, pro poučení jiným.
|
specializace: průmyslová instalace, kontrola strojů revize elektrického zařízení E1B telefon: 777 273 732 email: jan.bocek@safeb.cz
|
|
|
Václav Třetí

Offline
|
 |
« Odpověď #8 kdy: 22.03.2017, 04:29 » |
|
kol. Bocek trefil hřebíček na hlavičku. Někdo potřeboval náhradní díl, tak lednici nejspíš ve skladu vykradli skladníci. Už jsem o takových praktikách slyšel před několika léty. Je to smutné, kde žijeme.
|
Václav 3
Stejně jako u kol. Jiřího Schwarze jsou příspěvky psané kurzivou myšleny ironicky.
Řidič tvrdej život má... , stejně tak vesnickej elektrikář
|
|
|
Maroš Klein

Offline
|
 |
« Odpověď #9 kdy: 22.03.2017, 07:22 » |
|
... Je možné toto vyřešit podomácku bez zdlouhavé reklamace?...
Ak to beriete „sportovně“, skúste požiadať o originálny náhradný diel. Pri tej cene výrobku to možno za ten čas a nervy okolo reklamácie stojí, a po odbornej montáži ostane aj záruka. http://www.bosch-home.com/cz/zakaznicky-servis-pro-chladnicky-a-mraznicky.htmlS reklamáciou u obchodníka môže byť totižto podstatný problém v tom, že sa nereklamuje výrobok ako taký, ale protiprávne konanie. Uznanie reklamácie by mohlo vyznieť od obchodníka ako uznanie viny. A oprave sa v podstate tak či onak nevyhnete.
|
|
|
|
Václav Třetí

Offline
|
 |
« Odpověď #10 kdy: 22.03.2017, 07:41 » |
|
Nereklamovat, vrátit zboží jako neúplné!
|
Václav 3
Stejně jako u kol. Jiřího Schwarze jsou příspěvky psané kurzivou myšleny ironicky.
Řidič tvrdej život má... , stejně tak vesnickej elektrikář
|
|
|
|
František Šohajda

Offline
RT E2-A
|
 |
« Odpověď #12 kdy: 22.03.2017, 08:07 » |
|
Nepíšete jak vám přišla? Pokud přišla PPL nebo podobně, musel být fóliový kryt nějak poškozen ...Jak nemáte podpis dopravce o porušeném obalu, nic neuděláte...př evzal jste ji celkově zabalenou? Pozor! Reklamace je jen na závadu (nefunkčnost) , zařízení musí být celé! (nic nesmí chybět)!
(Je to jen možný způsob nápravy)
|
RT -EZ - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
|
|
|
|
Jan Bocek

Offline
|
 |
« Odpověď #14 kdy: 22.03.2017, 12:36 » |
|
Mnohé velkoobchody se spotřebiči Bosch mají reklamu:
Kupte si v období od 1. 1. do 31. 3. 2017 jakýkoliv velký domácí spotřebič Bosch, zaregistrujte ho a dostanete 100 dní na rozmyšlenou, jestli si ho necháte, nebo vrátíte.
Považoval bych lednici za 22 KKč za velký domácí spotřebič.
|
specializace: průmyslová instalace, kontrola strojů revize elektrického zařízení E1B telefon: 777 273 732 email: jan.bocek@safeb.cz
|
|
|
Fuk Tomáš

Offline

|
 |
« Odpověď #15 kdy: 22.03.2017, 13:15 » |
|
... vratit bez uvedenia dovodu... Tak to je přesně to, co bych nedoporučoval. Když odmítnou řešit reklamaci nekompletního výrobku, tak taky odmítnou vrátit peníze. Přinejmenším si budou nárokovat srážku za odbornou opravu a za znehodnocení zboží (použité, opravované). Dostanete zpátky v nejlepším případě polovinu zaplacené ceny, a to po několikaměsíčn ím handrkování. Nedoporučoval bych ani vrácení zboží bez informování prodejce o problému. Jestli v tom má prsty někdo ze skladu (to vidím tak na 90%), tak to si pište, že si pohlídá, aby Černého Petra nedostal zpátky. Budete tam, jako v předchozím případě, ovšem s podezřením na pokus o podvod na krku.
|
Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.
Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
|
|
|
|
František Šohajda

Offline
RT E2-A
|
 |
« Odpověď #17 kdy: 22.03.2017, 16:54 » |
|
Prodejce : " vrátit zboží můžete ,ale podle reklamačního řádu musí být zboží kompletní a v nepoškozeném originálním obalu."
Tak jak píše kolega. reklamace se vždy vztahuje na nefungující přístroj, v žádném případě ne na nekompletní! To si uvědomme! To bych si mohl koupit PC a vydělat procesorovou kartu a bednu vrátit, že PC nefunguje! 
|
RT -EZ - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
|
|
|