Jak se klasifikuje větší hodnota hlavního jističe než je deklarovaná?
Vít Rotrekl:
A vam jde o co?
Dat jistic hodnoty ktera tam patri?
Navysit "papirove" hodnotu hlavniho jistice?
Nebo jeste neco jineho?
Pochopil jsem spravne, ze zrovna kdyz byl jistic vymenen, tak prisel odecitac a zjistin neshodu? Pokud vite kdo to udelal tak pripadou skodu vymahejte na nem....(samozrejme ze myslim financni).
Jan P:
Na začátku byla potřeba krátkodobého navýšení hodnoty jističe, nyní bylo potřeba vyřešit tu poslední variantu - urovnat s eon neshodu.
Naštěstí jsem narazil na ochotného technika z eon a když jsem mu vylíčil příběh, vyšlo to jen na 300 za flašku a rychlou výměnu za správnou hodnotu.
Záměnu si samozřejmě udělali zedníci, ale není smlouva, navíc je to vzdálený příbuzný ... no situace původně na bobek.
Krýdl Petr:
Asi vím o jaký problém se jedná - připojení stroje pro strojní omítání.
Jestli to vyřešili elektrozedníci na místě Vámi deklarovaným způsobem, tak si zadělávají na velký problém, který v samém závěru odnese majitel - vlastník odběrného místa.
Doporučuji tyto věci řešit se správcem distribuční sítě.
Jinak bych zde moc nerozebíral a neuváděl, že někdo něco udělal za flašku, nebo za nějakou kačku. Co já vím, tak dneska jsou ti klucí od E-ONu tak kontrolovaný, že z předem určené jízdy montážní práce nesjedou ani o 100 metrů jinam, jelikož jsou tvrdě kontrolováni GPS.
Rozvodak:
Citace: Krýdl Petr 15.03.2017, 20:55
Asi vím o jaký problém se jedná - připojení stroje pro strojní omítání.
Jestli to vyřešili elektrozedníci na místě Vámi deklarovaným způsobem, tak si zadělávají na velký problém, který v samém závěru odnese majitel - vlastník odběrného místa.
Doporučuji tyto věci řešit se správcem distribuční sítě.