Kdo hradí úpravu elektropřípojky na RD při zateplení fasády?
Jiří_Hrubý:
Jak už tu padlo, nevíme, co vám DS za 140k nabízí.
Když vám nevadí ten AYKYz, dá se na konzoli lašna, překotví se to tak, aby nabyla bleichertka v polystyrenu, vymění se HDSka, pokud je tam nahoře koště, udělá se do ní nový svod přes prokusovačky, vy si vyměníte HDV a RM a dostanete se u DS na nějakých 20k max.
Je to jen o komunikaci. HDS i svody jsou DS a vymění je zadarmo, když se dělá fasáda. Úpravu přípojky požadujete, tedy ji zaplatíte. A s tím telefonem, taky něco udělejte, pokud by měl mít kotvení ve fasádě.
A sifonový dvířka přes HDSku si klidně dejte, pak se budete hrozně divit díře v nové fasádě při první prouše.
Otradovec:
Určitě to řešit chci a budu.
Vzhledem k tomu že nejsem elektrikář tak nevím co je moje o co DS. Nerad bych platil vše když to má třeba zaplatit DS. A jak znám DS tak se snaží z lidí dostat pomalu vše.
Jiří_Hrubý:
Ta stávající konzola se dá nastavit. Příložkou čili lašnou. Tím se dá dostat s ukončením ven z polystyrenu a jeden problém odpadne. Ta část ve zdi je svod, nedokážu posoudit jak na tom je takhle na dálku.
Pojistkovku vám vymění, s tou problém nebývá. Kabel z této do "hodin" je váš kabel a váš problém. Stejně jako rozvaděč pro hodiny.
Pokud vám distributor nabízí přípojku zemí, protože se třeba plánuje rekonstrukce, nebo ví, v jakém stavu je stávající přípojka a že by třeba úprava z jejich pohledu nebyla možná, je to na další jednání s nimi.
Možností je i oslovit firmu, která má smlouvu s DS. Úpravu v malém rozsahu lze řešit i s nimi.
A pokud jde o placení, je to jako když chcete na služební auto, které má plecháče elektrony. Můžete je mít, ale jediný kdo je chce a potřebuje jste vy, protože plecháče jsou taky cajk, tak si je kupte, ale za své. Atejně to funguje tady. Přípojka je v pořádku, ale vy chcete změnu.
Na náklady DS jdou opravy typu zmiňovaných pojistkovek a svodů, manipulace s přípojkou je něco navíc.
Otradovec: