Jak opravit zásuvku v domácích podmínkách?

<< < (2/4) > >>

Milan Hudec:
Citace: Pavel123456789  10.12.2016, 17:46

Jak opravit zásuvku, nebo kde hledat problém? Do zásuvky mám přivedený přívodní kabel CYKY 3x 2,5mm, při měření "fázovačkou" jde do zásuvky proud, ovšem při připojení jakéhokoli elektrospotřeb iče tento nefunguje. Tudíž usuzuji, že probém bude v nuláku (modrý drát) dá se někde zjistit, jestli při stavbě mohlo dojít k jeho přerušení, zlomení nebo to může být ještě jiný problém? Krabičku s rozbočením mám schovanou pod sádrokartonem bohužel bez revizního okénka, jde tedy zjistit možná příčina závady bez toho, aniž bych měl oba konce kabelu?? Předem ..

PS jsem úplný laik :-) tak prosím žádné odborné elektro-výrazy :-D

Taky jsem laik a když se člověk na tomto fóru na něco zeptal tak ho vždy poslali za odborníkem elektro.
Tak jsem na ně vyzrál, a odborníka volám hned bez toho že bych to sem vůbec psal.

Rozvodak:
Dalsi nazorny priklad kam vedou samodomo rekonstrukce a upravy elektroinstala ce.
Jestli se pan tazatel neobava kritiky za ostatni bastleni, o kterem v dotaze neni ani rec.

Trochu mi to pripomina, jak si jeden zelinar sam delal vypinace a zasuvky do vestavene skrine. Kabely ledabile napojene z rozbocovaci krabicky a strojky pristroju ve vykrouzenem otvoru bez vhodne krabice.   (zle)

Jak bylo receno, neni to prace pro laika bez vhodneho vybaveni a vzdelani.

Roger:
Citace: Pavel123456789  10.12.2016, 17:46