Tepelka by měla být hned za pojistkami

Tepelka se umístí v závislosti na tom, jak chcete motor chránit proti nadproudu. Pokud je tam kde je teď (pod KM1), tak se nastaví na 0,58 násobek jmenovitého proudu motoru a chrání motor při provozu do Y i do D. Je to asi nejpoužívanějš
í zapojení = kompletní ochrana.
Pokud se umístí hned za pojistky, je nutné ji nastavit na jmenovitý proud motoru a pak chrání při běhu do Y jenom částečně - chrání motor při nerozběhnutí do Y.
Další variantou je umístění tepelky hned pod stykač KM2. Potom se tepelka nastaví na 0,58 násobek jmenovitého proudu motorem do D a chrání motor pouze při běhu do D. Nikoliv do Y. To je vhodné pro dlouhé a těžké rozběhy. Je však vhodné hlídat teplotu vinutí. Ale to i při zapojení výše.
To já jen tak

PS.: K ovládačce se nebudu vyjadřovat. To je zřejmě nějaká vyšší dívčí
