Ako rozbehat CP-1000KEY2-01+Mosaic z různých komponent?
Milan Greml:
Pred rokom som kupil second hand komponenty int. elektroinstala cie a doteraz som nezvladol rozbehat klavesnicu KEY2-01. Nie som programator PLC, som samouk - profesne elektrikar ale velmi ma to bavi. Ovladam s tym cely dom, vratane tepelneho cerpadla cez Modbus a tiez citam cez Modbus meteostanicu. Cely system som si naprogramoval sam v Mosaic a to som nikdy pred tym nic take nerobil. No ta klavesnica mi uz zobrala vela nervov a po 4 mesiacoch pokusnych vecerov to vzdavam. Proste to nedokazem naprogramovat. ..
Ten pan, od ktoreho som vsetky komponenty kupil to mal vsetko funkcne (bol som u neho este ked to mal vsetko zapojene) ale pred predajom vymazal celu riadiacu jednotku. Pytal som si kontakt na firmu ktora mu to niekedy davno montovala, no nebola to firma, ale nejaky pan z Brna, ktory odisiel pracovat do zahranicia.
Takze neviem sa dalej pohnut... Zistil som ze ta klavesnica je vyrobok inej firmy (Elko) a volal som aj im, no oni mi povedali ze to ide len v IDM SW. Ostatne komponenty mam Teco. No ale aj ten povodny majitel to mal naprogramovane v Mosaic a fungovalo to. Povedal ze to boli 2 funkcne bloky a prave tie su klucove...
Toto forum je asi moja posledna nadej pre pomoc... Preto prosim, kto ma podobnu konfiguraciu (CP-1000 + KEY2-01 + Mosaic), ci by mi nepomohol.
Ja nepotrebujem s tou klavesnicou robit vsetko ako deklaruje Elko. Chcem len cez nu 4-cifernym kodom zapnut a vypnut strazenie domu a aby bolo mozne zadat 5 roznych kombinacii kodov. Nic viac nepotrebujem.. .
Luboš Urban: