|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jiří Schwarz
Offline
|
|
« Odpověď #10 kdy: 20.01.2016, 15:45 » |
|
...pokud je mezi roxorem a kotevním prvkem pidimezera ...
Také občas zastáváš princip, že optimismus pramení z nedostatku informací? Jestli něco "neprorazím" při měření napětím 500 nebo 1000V, ještě to neznamená, že v popsaném případě to bude OK při změně vlhkosti, jiné to může být na dráze, kde je AC trakce, a úplně o něčem jiném to bude pokud se na jedné nebo druhé části objeví nějaká napěťová špičky při průchodu bleskového proudu nějakou částí konstrukce.
|
|
|
Zaznamenáno
|
Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl! Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
|
|
|
|
|
|
|
Václav Třetí
Offline
|
|
« Odpověď #15 kdy: 21.01.2016, 09:09 » |
|
Pokud vím tak certifikaci pro dopravní stavby má jen kotva oa fischera s vrutem s opačným stoupáním.
Měl jste na mysli levý závit?
|
|
|
Zaznamenáno
|
Václav 3
Stejně jako u kol. Jiřího Schwarze jsou příspěvky psané kurzivou myšleny ironicky.
Řidič tvrdej život má... , stejně tak vesnickej elektrikář
|
|
|
Milan Hudec
Offline
|
|
« Odpověď #16 kdy: 21.01.2016, 14:10 » |
|
Měl jste na mysli levý závit?
Ne ne, koukám že jsem to napsal hajdalácky. Koukněte na zatloukací vrut na tvar trojúhelníku jeho závitu a pak si představte hlavu na jeho druhém konci.
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
|