Tak to není správný postup.
U ČEZ stačí zavolat do nejbližší obchodní kanceláře, což je nejrychlejší. To jde samozřejmě jen v průběhu otevírací doby.
Jinak stačí zavolat na linku 840 840 840 a tam odpolombování nahlásit. Pravda, musíte si vyslechnout reklamu a pak zadat tuším dvě výběrová čísla, ale to nevidím jako problém. Nechápu, že někteří z vás píší něco o několika dnech. To je jak ze špatného filmu.
Do zaplombované části lezu málokdy, ale občas to potřebuji.
Za poslední dva měsíce jen malinké zkušenosti:
1. U EONu telefonicky mi slečna povolila odplombování na týden, pak jsem poslal RZ a technik neměl přípomínky. Jistič na vstupu před eleměrem byl původní ITM 17A
2. U ČEZu telefonicky to samé, jen mi povolila 3 dny. Zase RZ a přišel technik a za 5 minut byl hotový bez přípominek
3. U PRE osobně na služebně převzaté plomby, předal jsem RZ a žádný problém. Při návštěvě musíte zvolit vhodný čas, kdy není fronta a není 15 minut před koncem pracovní doby.
Jednou se mi stalo, že byl starý jistič 3x17A ITM a vyměnil jsem jej za nový B25/3 a nevšiml jsem si co je ve smlouvě. Průser byl, že jsem v RZ uvedl tento nový jistič. Zákazník ale nechtěl navýšení. Proto jsem zase vrátil starý jistič a vypsal novou revizní zprávu a vše proběhlo standardně, jen zaplombování se protáhlo touto korespondenci možná o tři dny. Ale nedali mne na žádnou černou listinu....i když u všech distributoru dávám bedlivý pozor, aby nedošlo k nějaké chybě. Přesto, že nejsem smluvním partnerem.