Každý si přece může zaparkovat svá vozidla kde chce, pokud to nezakazují dopravní předpisy. Také není zakázáno nosit firemní trika na veřejnosti.
Samozřejmě nejde o parkování, trička nebo extra cenovou nabídku za stěrači vozidel.
Kdyby tam parkovali každý den ... tak si toho možná nikdo nevšimne.
Mě spíše zajímá otázka, v které hlavě se tento geniální nápad zrodil. Zda to byla samostatná akce marketingového oddělení a nebo zda na to přišel někdo z vedení společnosti. V prvním případě bych se jako majitel zaměřil na to, zda zaměstnávám ty správné lidi a v druhém případě mě napadají jen slova: slabost, neschopnost a strach.
Asi tak nějak. Ale to již není naše starost. Poškozování značky takovým způsobem si musí vyřešit Argos uvnitř.
Tímto sdělením jsem jen potvrdil, že to mělo ohlas. Zda kladný/záporný nechám na jiných.