V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?

<< < (4/16) > >>

Milan Hudec:
Citace: Miroslav Minařík  11.10.2014, 14:43

Buď nečteš to před tím, nebo jsem se v tobě jako správném houbaři kategoricky spletl.


Já coby zapřísáhlý nepřítel a ty coby zaslepený fanoušek elektromobilit y se spolu asi ani shodnout nemůžeme (drinks)

Miroslav Minařík:
Citace: Milan Hudec  11.10.2014, 16:28

Já coby zapřísáhlý nepřítel a ty coby zaslepený fanoušek elektromobilit y se spolu asi ani shodnout nemůžeme (drinks)


Ale myslím, že účelem diskuse není si dokazovat nebo vyvracet shodu (i když to tady vesele hodně lidí bere jako základ). Tedy jsi zaslepený fanoušek přírody a vůbec netušíš co jí škodí víc.

Jiří Schwarz:
Citace: Milan Hudec  11.10.2014, 08:00

Zajímalo by mne, co by udělalo s přenosovou soustavou současné nabijení dejme tomu 100000 eaut.

Kdyby nás EU nenutila rušit žárovky, byl by přechod na jiné zdroje vnímám méně odmítavě a dá se předpokládat, že nové technologie přinesou lepší svítivost, lepší spolehlivost a že se nové zdroje v budoucnu prosadí kvůli úsporám. Ale kdyby do toho přechodu spotřebitel nebyl tlačen, nekupoval by to a výrobce by nebyl motivován něco vymýšlet, vylepšovat,...

Takže mě by se líbilo, kdyby výrobci byli motivováni k tomu, aby auta byla pokryta nějakou vrstvičkou na bázi nanovláken a umožní to získávat energii a dobíjet AKU kdykoliv postavím auta někam, kde bude dost světla. Pak by se při nějakém poměru "jedu / stojím na světle" nemuselo příliš dobíjet.
Když tak může fungovat "hračka" a dokonce existují soutěže takových "samohybů",  které jsou napájeny jen světelným zářením, proč by to v budoucnu nemohlo být i u velkých aut?

Milan Hudec:
Citace: Miroslav Minařík  11.10.2014, 16:41

Ale myslím, že účelem diskuse není si dokazovat nebo vyvracet shodu (i když to tady vesele hodně lidí bere jako základ). Tedy jsi zaslepený fanoušek přírody a vůbec netušíš co jí škodí víc.

Tak z jiného soudku, v Rakousku jsem byl dvakrát eautem málem přejet, jelikož måm na silnici zažité reflexy (auto vrčí, pozor),  pro zvěř to bude obdobné, sice nebude trpět hlukem, ale o to více bude nehod, tuším řešení v reprácích simulujících hluk, nicméně ty něco vezmou a dojezd se sníží.
Navíc spalovací motory procházejí natolik rychlým vylepšováním, že limuzína ředitele bere to co rodinévozítko před pár lety, jaký je tedy nyní a ptal jsem se stejně před lety důvod pořízení eauta?.

Lukáš Rotrekl:
Nějaké vidím: zpoplatněné vjezdy do velkých měst, kdy euta neplatí (někdy ale i CNG). Rozvoz něčeho v rámci města, kdy mám na "nádrž" možnost objet celou denní dávku s bohatou rezervou, mám možnost, kam postavit auto na nabíjení, ideální by bylo automatické najetí a připojení na nabíječku...

Navigace

[0] Index zpráv

[#] Další strana

[*] Předchozí strana