Budou normy konečně bezplatné ?
Tomáš Martinek:
Citace: Miroslav Minařík 11.04.2021, 11:12
Kamile, po tom, co nabízím středním a vysokým školám participaci na našem archívu si nedělám už vůbec žádnou iluzi o zájmu.
Je to škoda, ale bohužel asi realita. Z nějakého pohnutí mysli jsem od loňska stal distančním studentem učňovského oboru elektrikář a mohu vám tu odpřísáhnout, že jsem čekal víc. Ano situace ohledně viru vše komplikuje, ale jak je nás třída plná už starších, mnohdy i zkušených lidí s praxí, tak jsme se shodli, že někteří vyučující jsou vůči nám více než stránku pozadu... O znalosti nových norem ani nemluvě. A podklady z ministerstva nejsou také úplně pěkné, když v ve výkresech bytových instalacích najdete krabice s věnečky...
Musím zase i uznat, že mnoho z učitelů se i snaží držet krok z dobou i přesto, že podklady a ani normy nemají.
PS: než mě tu ukamenujete jako Covid ročník... Jsem strojař a elektro studuji hlavně ze zvědavosti - živit se tím nebudu. O to víc mě pak štve, že se z oboru elektro moc novinek nedozvím. Ale ano, spočítám si kompenzaci. Jen nevím, zda je to pro učně to klíčové...
Miroslav Minařík:
Citace: Tomáš Martinek 11.04.2021, 17:57
Je to škoda, ale bohužel asi realita. Z nějakého pohnutí mysli jsem od loňska stal distančním studentem učňovského oboru elektrikář a mohu vám tu odpřísáhnout, že jsem čekal víc. Ano situace ohledně viru vše komplikuje, ale jak je nás třída plná už starších, mnohdy i zkušených lidí s praxí, tak jsme se shodli, že někteří vyučující jsou vůči nám více než stránku pozadu... O znalosti nových norem ani nemluvě. A podklady z ministerstva nejsou také úplně pěkné, když v ve výkresech bytových instalacích najdete krabice s věnečky...
Musím zase i uznat, že mnoho z učitelů se i snaží držet krok z dobou i přesto, že podklady a ani normy nemají.