Jak se spočítá 2.f. proud rotoru kroužkového motoru?
dolac:
Citace: Tomáš Spočtený 11.12.2012, 14:18
Lišit se budou velmi výrazně. Doporučuji vám, abyste si taky přečetl, na co se tazatel ptal.
Nie som odborník na motory, preto vás poprosím o vysvetlenie. Môžte tu uviesť v čom bude ten zásadný rozdiel?
Otázku som si prečítal a myslím, že som ju aj pochopil. Podstatou úlohy bolo overiť teoretický výpočet s výsledkami reálneho merania na motore s nasimlovanou poruchou.
Môžete mi teda vysvetliť aj to, ako by ste nasimuloval podobnú poruchu vy?
Tomáš Spočtený:
Konstrukce rotoru obou typů motorů se tak zásadně liší, že i frekvenční spektrum statorových proudů bude úplně jiné. Není možné vyhodnocovat analýzu rotoru s vinutou kotvou metodou pro kotvu nakrátko (s klecovým rotorem).
Kastner Lubomír: