|
|
Fuk Tomáš
Offline
|
|
« Odpověď #20 kdy: 23.08.2012, 21:26 » |
|
...No, nevím jak kdo, ale já když mám vystoupit do prudkého lijáku, tak radši nevystupuju...
Lze si ale představit nouzovou situaci, kdy je třeba vystoupit i v lijáku. Řešit v takovou adrenalinovou chvíli to, jestli mi nenaprší do zásuvky, mi nepřijde jako dobrý nápad.
|
Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.
Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
|
|
|
|
|
Jan Kelbich
Offline
|
|
« Odpověď #22 kdy: 23.08.2012, 22:24 » |
|
Obecně vzato nic proti zásuvkám na 230V v autě nemám, když je to provedeno dle norem a je na to projekt. ...
Jistě jdou i tak specifické požadavky řešit. Myslím, že otázka naráží spíš na to, zda není mít v os. automobilu pevnou instalaci nn trochu moc luxus. I když nadruhou stranu, co se dnes všechno do auta dává ... (něco málo o tom vim )
|
IC layout design engineer, zajímací se též o silovou elektrotechnik u
|
|
|
|
David Hruda
Offline
|
|
« Odpověď #24 kdy: 23.08.2012, 23:29 » |
|
Jaký je rozdíl mezi el. instalací v karavanu, pojízdném obytňáku, nebo osobním automobilu zapojeným v kempu na připojovací zásuvku, která má vybavovací proud PCH 30 mA, když je vše provedeno dle norem?
Letos začátkem léta jsem řešil problém s "cinknutou" revizí na karavan, který stál v kempu se starými rozvody bez PCH, takže bych doporučil nespoléhat se na připojovací zásuvku a mít vlastní chránič, šlo o život...
|
Revize E2/A, montáže, projekty, alarmy... Smluvní partner společnosti EG.D Znalec v oboru ELEKTROTECHNIK A: rozvody a instalace, spotřebiče, hromosvody a ochrana proti přepětí, revize el. zařízení a hromosvodů. ELEKTRONIKA: zabezpečovací systémy, spotřební elektronika Jih ČR www.elektro-hruda.cz
|
|
|
Krýdl Petr
Offline
Elektrika má svoje krásné zákony.
|
|
« Odpověď #25 kdy: 24.08.2012, 00:01 » |
|
Letos začátkem léta jsem řešil problém s "cinknutou" revizí na karavan, který stál v kempu se starými rozvody bez PCH, takže bych doporučil nespoléhat se na připojovací zásuvku a mít vlastní chránič, šlo o život...
Naprosto s vámi souhlasím, ale proč dělat ukvapené závěry pouze podle předložených fotek bez technických a odborných podkladů. Toto mi opravdu připadá jako debatování o ničem a vytváření účtu bez hostinského. Chci-li dát nějaké odborné stanovisko, tak jako ho uvádím v RZ, tak rovněž musím mít odborné posouzení pro celkový výtvor s potřebnými podklady. Tímto ovšem neobhajuji tento hobby tuning.
|
|
|
|
Roman-W
|
|
« Odpověď #26 kdy: 26.08.2012, 14:58 » |
|
Pomiňme ten účel. Ale představ si, že otvíráš dveře do prudkého lijáku ...
I mě jako lajka uhodí zásuvka ve dveřích do očí u některých aut guma oken špatně doléhá tak nějaká ta voda ve dveřích není nic nového. Nehledě třeba na zminované otevření dveří v dešti. Ona by myslím stačila jenom rosa na oknech uvnitř auta která začne ztékat dolu přímo do zásuvky Ale hlavně mě zajímá využití zásuvky ve dveřích ve středovém panelu je to myslím daleko lepší dotyčná slečna si třeba zapojí nabiječku do dveří a při každém vylézání z auta bude přelézat kabel jak praktické....
|
|
|
|