Jak zajistit řádnou vodivost připojení jímacího lana?

<< < (2/3) > >>

Fuk Tomáš:
Citace: Milan Hudec  23.06.2012, 12:48

Mě tam koule propadne zezhora, a i kdyby ne, prostě nikdy nedělám na chlup :)

Koule pro LPL I. tam propadne o 6 m, takže mezi střechou a koulí budou ještě 4 m. To vám je málo?

Milan Hudec:
Citace: Fuk Tomáš  23.06.2012, 12:57

Koule pro LPL I. tam propadne o 6 m, takže mezi střechou a koulí budou ještě 4 m. To vám je málo?


No prostě ta plocha mezi stožáry se mě zdá velká, tak proč situaci za investici v řádu "pár kaček" podstatně nezlepšit.

Lukáš Rotrekl:
Pane Hudec, připomínáte mě jednoho z našich kluků, který auto zásadně i v mírném kopečku kromě zatažení ruční brzdy ještě zakládá klínem. Dělali jsme si z něj srandu, že až jednou zastaví na rovině a nebude vědět, kam je z kopce, tak pro jistotu založí auto z obou stran.

Jiří_Hrubý:
Když vám navrhnu premenec FeZn 50  a jako ukotvení k němu určené pistole ENSTO a na lampy sřešníkové objímky, asi vás nenadchnu.
 Nicméně takhle je koncipováno "bleskové lano" na vn a takhle jsme jednou realizovali bleskosvod nad halou s hořlavinami, lano bylo ovšem  zavěšeno mezi sloupy, kotvení stejné.

Milan Hudec:
Citace: Lukáš Rotrekl  23.06.2012, 13:56

Pane Hudec, připomínáte mě jednoho z našich kluků, který auto zásadně i v mírném kopečku kromě zatažení ruční brzdy ještě zakládá klínem. Dělali jsme si z něj srandu, že až jednou zastaví na rovině a nebude vědět, kam je z kopce, tak pro jistotu založí auto z obou stran.


Na Slovácku se děti v mateřince učí zhruba toto:

Blesk je sviňa, a jediné co o něm víme, že velká, a sviňa patří za plot, čím hustější je plot, tím lepší hospodář.

Navigace

[0] Index zpráv

[#] Další strana

[*] Předchozí strana