Bez masové osvěty laické veřejnosti to prostě nepůjde.
Myslím, že chyba je jinde, než v pouhé nevědomosti.
Neexistuje ten, kdo by do osvěty investoval.
Snad s vyjímkou našich samolepek nerýpej se v elektrice
.
Ale spotřebitelé ví, že by revize měla být.
Pojišťovny se na to dívají statisticky a z tohoto pohledu je vše OK.
Cechy netuší jak by mohly a navích to neumí financovat.
Úředníkům jako zaměstnancům je to samozřejmě jedno. Proč by také nemělo.
Kdo dál?Policie, Komora HKČR, SUIP, TIČR, ČOI, Vláda ...?
Nikdo z jmenovaných ani omylem.
Spotřebitel musí být motivován. Ať již kladně, či záporně.
A který způsob je nejméně funkční?Ten ukotvený v nařízení. Bdělý pozorovatel vidí, že se všechna podobná přání snaží vecpat do nařízení nebo dokonce zákona. Aby všichni to měli nalinkované státem.
Pokud naší populaci neprozradí to sladké tajemství, že bychom mohli být ohleduplní a pozorní aniž to máme někým přikázané nic se nezmění. Ani provedení revizí.
A dál není o čem diskutovat.