Musíte počítat s tím,že výkon motoru dle štítkovýh údajů poklesne na třetinu a to bez ohledu na použitý kondenzátor.
...
Až tak moc nepoklesne.
Když si představíme zapojení Y na tři fáze a D na jednofázový přívod s pomocným rozběhem, cca tu třetinu výkonu dělá to vinutí, které je v D zapojení mezi L a N, zbývající vinutí nějakým způsobem přispějí k výkonu, výkon motoru se pohybuje někde kolem 2/3 a je částečně závislý na kondenzátoru!
Pokud se motor rozbíhá lehce a zátěž stoupá až při větších otáčkách, může se použít i kondenzátor menší. Naopak pokud se motor rozbíhá už více mechanicky zatížen, používá se kondenzátor s vyšší kapacitou. Pokud je ale kapacita příliš velká, může zhoršovat vlastnosti motoru když se bude blížit synchronním otáčkám, takže se úak kondenzátory používají pouze pro rozběh a pak se odpojují, může se využít odstředivý kontakt, nebo elektronika, která vyhodnotí napěťové a proudové poměry na motoru.
To by chtělo nějakého "starého praktika", který s motory dělá nebo dělal, má zkušenosti, v dílničce v zásuvce pár kondenzátorů na zkoušení,...