Mohu mít rozvaděč nn v datovém racku?

<< < (6/7) > >>

Jiří Mudra:
Tak tak.. všechno... a ikdyž to nejde finančně hned, tak kabel natažený být může.

Rasucha:

Tento portál je pro mne velice zajímavý a inspirativní.
Profesí jsem lastmile technik v telekomunikaci ch a zároven mam vyhlášku 50/8.
Souběh UTP+CYKY na kazdou zasuvku zvlast je hloupe.
Myslim ze na silovovou a datovou cast rozvodu by mely byt dva projekty,
protoze se jedna o dve sice elektricke ale diametralne rozlisne veci.
Reseni u siloproudu "co prvek to kabel" je nesmysl.
Datova sit ma sve specifika a reseni dvou Racku je idealni.
Respektive jeden datovy rack+ klasicka rozvodna skrin na siloproud.
KDYZ UZ NA TO MAM VYCLENENOU MISTNOST.

Petr Kolařík:
Ano, však tak si to i představuji, akorát jsem se možná špatně vyjádřil. Datovou skříň tam určitě mít budu, s tím že kabely (UTP) vyvedu do patch panelů. Souběh silového a datového kabelu jsem myslel samozřejmě obrazně. Datové a silové kabely povedou zvlášť akorát vyústění v jedno místě (včetně vypínačů). Dokonce některé UTP kabely co mám už doma mám i stíněné.
Hlavně mi jde o tu rozvodnou skříň. Myslel jsem že existuje skříň, která by byla velikostně podobná té datové. Jinak co jsem tak hledal na internetu tak něco jsem našel tady: http://www.comfortlive.cz/fotodokumentace.html
Sice to není velikostně stejné jako datová ale asi takto by to mohlo vypadat.

Zdenek Hejčl:
Já bych to řešil asi takto: dvě stejné skříně, jednu pro rack a druhou bych nechal předělat s patřičnými atesty na silovou /po dohodě s konkrétní firmou/ a je pár firem, které to umí.  
Bastlit si to sám, jako laik bych nedělal  (no)  (norm)  o:-)  a  (beach).

Juraj Rojko:
Aha, takže vám jde asi zejména o estetiku, aby nebyly u sebe dvě zcela různé bedny. Tomu vcelku rozumím, ale v technické místnosti bych to bral jako kritérium s menší prioritou.