Má opravdu ČEZ svá pravidla pro osazení elektroměru?

(1/4) > >>

Tomas15:
Původní otázka: jaká jsou ptravidla pro osazení elektroměru?

Pozemek jsme koupili od města jako zasíťovaný.
Zasíťování el prováděl čez v roce 2008.
Přípojky jsou kolaudované. Jsou tam betonové prefabrikované „kiosky“.
Jedná se o majetek Čez na který máme na pozemku věcné břemeno.
Jsou to dva kiosky vedle sebe, jeden je společný i pro sousední pozemek.
V něm jsou přívodní dráty a nožové pojistky, vše osazeno.
Druhý kiosek, hned vedle je prázdný.  
Kontaktoval jsem elektrikáře, aby mi vytvořil v kiosku přípravu pro osazení elektroměru a udělal vývod se zásuvkou.
Cenové nabídky se mi sešly  cca od 4000,- do  11000,-Kc.
Jeden z elektrikářů mi tvrdí, že dvířka na kiosku nesplňují normy a že se bude muset vyrobit celý nový rozvaděč.
Že by to technik CEZ neosadil.
Nerad bych někomu zaplatil 10000,- a pak se dozvěděl že je to k ničemu……..

Pokud je informace pravdivá neměl by stav nejdříve upravit podle norem CEZ?  
Prosím o objasnění problému.  (poklona)

Vít Rotrekl:
Nemáte fotku? Ať víme o čem se bavíme. Pochybuji o tom že by ČEZ, respektive někdo pro ČEZ namontoval něco co nemohlo být.
 Ale co se týče elektroměrovýc h rozvaděčů, které se dávají do pilířů, tak jsou běžně bez okýnka pro odečet. ESTA, ELPLAST, DCK pokud vím tak vyrábějí ER rozvaděče do pilířů bez okýnek a nikdy to nebyl problém...

tomas155:
posilam fotky

Vít Rotrekl:
 Tohle by neměl být problém osadit nějakou deskou nebo nějakým pajšlem na elektroměr.

Jen mě nějak uniká proč tam ta firma co to budovala ty elektroměrové skříně nezabudovala rovnou. Přípojková skříň je dle mého odhadu od DCK a tahle firma vyrábí i ER skříně, které jsou stejně velké jako ta přípojková skříň. A taky vyrábí i skříně pro plynoměr. A celý se to dá smontovat do jedné škatule :) Ale to by někdo při projektování musel přemýšlet.