Jaké máte zkušenosti při změnách tarifů v nevyhovujích elektroměr. rozvaděčích?
Krýdl Petr:
Bohužel ano stejně jako p. Jindra.
Při přesně podobném problému ohledně 6 elměrů ve společném rozvaděči a 1 HDO mi technik E-ONu tvrdil, že při požadované rekonstrukci musí být nové vydrátování v rozvaděči pro 6x elměr + 6x HDO. Jelikož každý zákazník si platí stálým platem za výzbroj (HDO) a tak ho tam prostě musí mít.
Podotýkám, že doposud byl elměrový rozvaděč v dezolátním stavu asi jako u p. Jindry (nikomu to z E-ONu nevadilo) a majitel chtěl provést rekonstrukci.
Když jsem technika požádal, aby se dostavil osobně na inkriminované odběrné místo a mohl majitelovi sdělit jak má požadovanou rekonstrukci udělat, tak na místě zjistil, že do uvedeného prostoru takto veliký rozvaděč se nevejde a udělil písemně vyjímku pro jedno společné HDO a dále blokádu pomocí relátek pro jednotlivé byty. Od stolu z kanceláře si ale nedal říct a nechtěl z původních podmínek slevit, až po osobní prohlídce povolil.
Jde vždy o osobní přístup jednotlivce a když se vám povede prasadit trocha rozumu tak máte o hodně problémů méně.
Jinak ale jde všechno, ale všechno stojí peníze. Akorát s tím rozdílem, že se dostanete mezi někdy začarovaný kruh - distributor (jeho připojovací podmínky), montážní firma + RT (technické provedení + normy) a nakonec investor (peníze). A máte o zábavu postaráno.
Lubomír Jindra:
Tak koukám všude stejně...
Citace: Václav 3 28.04.2011, 08:06
Nejsmutnější je, že při výměnách elměrů k cejchování namontují nový i na dřevěnou desku z první republiky.
V inkriminovaném "rozvaděči" také jedna je, krásné světlé lakované dřevo, hrany vyřezávané...
Citace: František Bernard 28.04.2011, 11:51
V Praze funguje úžasný distributor PRE. Nyní zasílají dopisy odběratelům, kteří nemají elektroměr vně objektu: Pokud nepředěláte měření dle našich podmínek, budete odpojeni (ve zkratce). Přátelské firmy mají opět co dělat, mnoho lidí se neumí bránit.