|
|
|
|
Jirka Š. Svejkovský

Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5
|
 |
« Odpověď #3 kdy: 14.04.2011, 13:07 » |
|
Někdy koncem minulého tisíciletí jsem brigádničil v pekárně. Dobře si pamatuju, jak jsem jako mladý lítal s koštětem a neustále uklízel mouku. Dávali si tam na to pozor.
Občas se člověk dočte o výbuchu pekárny, truhlárny a podobného provozu.
|
Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov), revizní technik E1A, E1B, E1-C5
|
|
|
|
František Šohajda

RT E2-A
|
 |
« Odpověď #5 kdy: 14.04.2011, 16:03 » |
|
Odbočím.. Já jsem jako mladý elektrikář rekonstruoval výrobu z přírodní bavlny...... Často jsme svařovali rošty, ale řeknu vám jak "chmíří" z bavlny chytne zapálením kuličky od svařování... někde v rohu místnosti....s kákali jsme z lešení ze dvou metrů jako "blechy" abychom to uhasili... a to i s asistencí požárníka... 
|
RT -EZ - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...
|
|
|
Václav 3
|
 |
« Odpověď #6 kdy: 15.04.2011, 00:10 » |
|
Můj otec vzpomínal, jak před válkou zažil požár poměrně vzdáleného mlýna a 50 kg pytle mouky se rozlétly několik set metrů daleko od budovy jen explozí rozprášené mouky. Hluk explozí byl slyšet velice dobře v asi 4 km vzdálené obci, kde tehdá otec žil.
Velice nebezpečný je jemný pilinový prach (jemný jako hladká mouka) vznikající při řezání laminovaných dřevotřísek v truhlárně. Ten je také extrémně výbušný proti pilinám z rostlého dřeva.
|
|
|
|
Komerční sdělení

|
 |
« Odpověď #7 kdy: 05.03.2018, 10:02 » |
|