Jak reagujete na nabídkuTrend 24 od E.ON do konce června 2010?

(1/7) > >>

Miroslav Minařík:
Přiznávám se, že mě tyto nabídky míjejí a nemám čas se jim věnovat. Jste tu někdo, kdo si dělá analýzu a má přehled?


Nová nabídka E.ON – úspora za elektřinu a poukázka na nákup v prodejnách Albert

Až o 10 procent nižší cena elektřiny a k tomu jako bonus za uzavření smlouvy poukázku v hodnotě 500 Kč na nákup v prodejnách Albert. Tak zní od 8. června 2010 nová nabídka pro zákazníky ze segmentu domácností a podnikatelů v produktové řadě Trend24 společnosti E.ON. Trend24 znamená okamžité snížení stávající ceny za dodávku oproti standardním produktům spojených s dlouhodobou garancí na 24 měsíců.

Na modelovém příkladu rodinného domku se spotřebou cca 10MWh ročně může úspora za dané období činit kolem 2 000 Kč. Prostřednictví m této nabídky tak reagujeme co možná nejpružněji na aktuální vývoj cen na trhu a navíc poskytujeme nákupní výhody našim zákazníkům," vysvětlil mluvčí společnosti Vladimír Vácha a doplnil: „Podepsané dokumenty musí být společnosti doručeny nejpozději do 30. června, aby bylo možné nového produktu využít."

Vzhledem k tomu, že nabídka tarifů Trend24 je časově omezena, mohou se zákazníci již nyní obracet buď na zákaznickou linku ...

Božena Herodesová
koncernová komunikace

Vít Rotrekl:
Hážu do koše :-) Už dvakrát... Ani na jednom papiru jsem nenasel rozumny udaj kolik budu platit. Jen kolik usetrim, coz jsem si spocital a vyslo me uplne jiny cislo nez E.on slibuje....Tak ze sbohem a satecek papire...

Kamil Novák:
Citace: Miroslav Minařík  23.06.2010, 17:33

Na modelovém příkladu rodinného domku se spotřebou cca 10MWh ročně ....

Docela by mne zajímaly podrobnosti o "modelovém domku" s takovou spotřebou.  :o

Jan Franěk:
Asi jako ty Mirku, Reaguju na to hozením do koše. Mnohokrát se mi potvrdilo, že úspora je patrná pouze na první pohled. pak už ne. Vždy se najde nějaký "neohlášený" poplatek a tak podobně. Postupně se tak vytrácí výhoda, až zjistíte, že vlastně moc neušetřite. Když ne poplatek, tak méně služeb a tím ztráta času a podobně.  Jsem v tomto skeptik.

Radek Červený:
Tak nějak podobně je to ve všem, například i u mobilních operátorů. Jsem nyní nucen řešit problém slabého signálu a s blížícím se koncem smluvního závazku se koukám kolem. Nějaké nabídky od jiných operátorů se již sešly a začínám zjišťovat, že to co bylo před dvěma lety výhodné je dnes dvakrát tak drahé.
Zkrátka vývoj jde i v cenové politice a balíčcích dopředu a sleva na základě smluvního závazku na rok či dva nemusí být vždy tak výhodná, jak se na první pohled může zdát.

Navigace

[0] Index zpráv

[#] Další strana