Dosáhnu zvýšení hlasitosti zvonku výměnou trafa z 8V na 12V?

(1/4) > >>

lan:
Mám paralelně zapojené dva domovní zvonky, napájené jedním trafem 8V střídavých.
Dosáhnu zvýšení hlasitosti výměnou trafa za 12V?

#105# Další nesvéprávný tazatel! Otázka typu "Zapojení dvou zvonků",  notabene nakonec se ptá na zcela jinou věc. Tedy pozor! Možná je to hloupé děcko!
 (dabel)

Jan Renza:
Z vašich údajů se dá odpvědět jenom možná.....
......možná to pomůže, .....možná jim zkrátíte životnost, ....možná je spálíte. Záleží na typech zvonků.

František Šohajda:
Všeobecná odpověď....zvý ší..!! :D

lan:
 (poklona)  správci za zhodnocení mé osoby o svéprávnosti.D osud jsem se nesetkal na jiných diskuzních fórech s těmito způsoby přijetí své žádosti!Asi jsem na nižší komunikační úrovni,než je správce zvyklý. (poklona)  za odpovědi.Jsem v elektrických problémech laik.Pouze pro upřesnění-samostatně zapojené zvonky mají dobrou hlasitost,proto se ptám,jestli výměnou trafa s vyšším napětím mohu při paralelním zapojení dosáhnout i požadované hlasitosti?

Petr Liskar:
Citace: lan  17.01.2010, 10:41

(poklona)  správci za zhodnocení mé osoby o svéprávnosti.D osud jsem se nesetkal na jiných diskuzních fórech s těmito způsoby přijetí své žádosti!Asi jsem na nižší komunikační úrovni,než je správce zvyklý.

Prokazatelně jste. Vletět někam bez znalosti místních pravidel a posléze se rozčilovat nad napomenutím, tomu říkám chovat se jako hulvát. 

Citace: lan  17.01.2010, 10:41

(poklona)  za odpovědi.Jsem v elektrických problémech laik.Pouze pro upřesnění-samostatně zapojené zvonky mají dobrou hlasitost,proto se ptám,jestli výměnou trafa s vyšším napětím mohu při paralelním zapojení dosáhnout i požadované hlasitosti?

To upřesnění je podstatná informace. váš problém je v tom, že původní trafo je měkké (slabé) a dva zvonky prostě neutáhne. Sežente si "silnější" trafo o stejném výstupním napětí. Navyšování napětí je blbost - tím akorát zkrátíte životnost těch zvonků.

Navigace

[0] Index zpráv