Je někde předepsána dvoutarifní sazba pro akumulační spotřebiče?

<< < (2/5) > >>

Jan Alin:
Citace: Lubomír Jindra  19.12.2009, 22:07

Jedná se o zákazníka, kterému kdosi kdysi připojil boiler 1800litrů na přímo, bez informace o nutnosti přejít na dvoutarifní sazbu, blokování atd. a jeho právník nyní hledá informace, že boiler byl připojený špatně.


Zvláštní, na projekt který by tohle řešil včetně dvoutarifu zřejmě nebylo ale na právníka který hledá informace najednou je. Z toho jak jste to popsal mám pocit že je to jeden z případů kdy naletěl někdo jiný než zákazník  :(.
Jinak bude zřejmě záležet na smlouvě, pokud si zadal konkrétně připojení bojleru tak má asi smůlu. Za svoje zařízení zodpovídá sám a za formu placení za služby taky. Když o tom tak přemýšlím tak i moje babička věděla že na bojler a akumulačky je tzv.levný nízký tarif, pokud ten zákazník tvrdí že to nezná tak ze sebe dělá zjevně b...e.

Jirka Š. Svejkovský:
Náhradu škody by měl vymáhat po panu "kdosi",  co řešení realizoval. Krásná ukázka toho, že i projekt na jednu přípojku v ceně několika stovek se může vyplatit. K situaci by nedošlo a pokud ano, mohl projektanta oškubat. Obávám se, že mu právník příliš nepomůže.

Jan Alin:
Citace: Jirka Š. Svejkovský  20.12.2009, 12:53

Náhradu škody by měl vymáhat po panu "kdosi",  co řešení realizoval. Krásná ukázka toho, že i projekt na jednu přípojku v ceně několika stovek se může vyplatit. K situaci by nedošlo a pokud ano, mohl projektanta oškubat. Obávám se, že mu právník příliš nepomůže.


Myslím že by neoškubal ani projektanta. Pokud by to bylo možné tak by každý projektant musel i projet nabídky a cenové tarify všech obchodníků s elektřinou jestli někde něco neušetří. Vznikla by tak další kočka v mikrovlnce.

Jan Franěk:
Také to vidím na "šetření" investora a teď se hledá oběť za jeho "úspory"

Asi bych mu nechtěl být mu v tomhle nápomocný.

Projekt je zbytečný, elektrofirma moc drahá(tak to udělá melouchář) a revize se udělá výběrem toho nejlevnějšího, kdo to dodá nejlépe ještě večer a za flašku . Pak příjde krize a kpukám, že platím nějak mnoho peněz (do teď to nevadilo, vždyť jsem ušetřil ne?). Tak kdo za to může  (zle) . Já ne, to oni. Já chtěl jen neplatit za voloviny co stojej jen peníze a nic mi nepřinesou. Není projekt, smlouva o dílo, není důkaz toho, co si investor chtěl zaplatit a co vlastně dostal. (jestli má vůbec fakturu za práci, možná ukecal někoho bez DPH a tím bez dokladů  ;D ,  to si fakt pomohl)


Ale také to může být jinak. Těžko říct. Toto ale bývá nejčastější průběh problémů.

Jirka Š. Svejkovský:
Citace: Jan Alin  20.12.2009, 13:07

Myslím že by neoškubal ani projektanta. Pokud by to bylo možné tak by každý projektant musel i projet nabídky a cenové tarify všech obchodníků s elektřinou jestli někde něco neušetří. Vznikla by tak další kočka v mikrovlnce.

A proč by to projektant neudělal? Upozorním zákazníka, že se bude pravděpodobně jednat o změnu sazby a pošlu ho za distributorem. Nebo tam za úhradu dojdu sám. Realizace pak proběhne přesně podle vydaného vyjádření distributora. Sazbu si samozřejmě vybere zákazník.
Distributora nevybírám, to musí zákazník. Já mu jenom pomůžu s volbou tarifu a prokousat se formulářema. Vyjma PRE - ty ať si poradí jak chtějí. Tam se omluvím a jdu od toho.

Navigace

[0] Index zpráv

[#] Další strana

[*] Předchozí strana