Kdo bude opravovat hybridni auta? Budou muset mit servismani vyhlasku 50?

<< < (2/2)

Jan Alin:
Pánové, podle Vašich odpovědí je zřejmé že správnou odpověď na otázku neznáte. Ani já ji neznám a určitě nejde o to aby někdo měl kšeft z elektrorevizí automobilů ale jde o to jak je to legislativně správně. Pokud musí mít paragraf servisák počítačů tak požadavek na paragraf u opravářů aut není tak nelogický a jako zaměstnavatel bych v tom chtěl mít jasno už před úrazem zaměstnance.

František Šohajda:
 ;D.....pokud na to někdo dojte z orgánů bezpečnosti, tak se "vyrobí" nové číslo třeba E5  a bude hned školit a zkoušet jak o život... :-\
A budou noví revizáci.....t zv. automobiloví.. .

Petr Fiedler:
"se "vyrobí" nové číslo třeba E5  a bude hned školit a zkoušet jak o život... "

Ono to bohužel není zcela nereálné a ani tak iracionální, protože "DC",  "baterie" a "automotive prostředí" jsou dost specifická problematika. Obávám se, že běžný "elektrikář" o tom ví zoufale málo - většina toho co se učilo a zkoušelo se týkala AC rozvodů a instalací a nebo běžných automotive 12V/24V DC rozvodů. Když začnete hledat informace, tak zjistíte, že ono to není úplně jednoduché se dovzdělat - rozumné informace relevantní pro automotive jsem našel až když mě napadlo hledat informace ohledně elektrických instalací v letadlech ...
 
Pokud by servis hybridů a EV vyrazil podobnou cestou jako FV instalace a domácí bateriová úložiště, tak se řidiči i hasiči mají na co těšit. U značkových servisů lze trochu doufat v interní vzdělávání, ale těch nesmyslů, které jsem od servisáků v jednom značkovém servise slyšel ohledně fungování auta s klasickým spalovacím motorem, taky nebylo úplně málo.

Navigace

[0] Index zpráv

[*] Předchozí strana