Hádanka - zapojení motoru

<< < (2/3) > >>

Martin Kurka:
Stejně bych jim vytknul, že u tohoto motoru nemají připojené stínění na straně kabelu jak tomu je správně u druhého motoru. Zde je průchodka plastová, takže do ní nebude stínění zcela jistě napojeno. (Vždy když vidím volný nezapojený žlutozelený vodič zpozorním).
Ten ss motor bude v dnešní době zcela jistě napojen na nějaký tyristorový nebo podobný regulátor. Kabel bude slušný středofrekvenč ní vysílač. Pro všechny datové, řídící a povelové vodiče bude pěkně smrdět elektosmogem.
 

Jirka Š. Svejkovský:
Citace: Martin Kurka  09.01.2009, 12:02

Ten ss motor bude v dnešní době zcela jistě napojen na nějaký tyristorový nebo podobný regulátor.


Toto není ten případ. Motor je napájen přímo stykačem z rozvodu 220VDC. Jedná se o nouzové čerpadlo ze zajištěného rozvodu (baterky).

sniper76:
Pokud je připojen přímo na baterky tak jo, Mám zkušenosti s motory řízené SIMOREGY. 3Motory - kotvy řízené Simoregem a buzení každého motoru ovládané miniregem. Proto jsem napsal že mi na buzení chyběl jeden fous. Ostatně, Motor ještě nebyl ve f-ci, protože chod nenabuzeného SS motoru, nevím nevím, navíc, směr otáčení čerpadla nebyl odzkoušen?

Jirka Š. Svejkovský:
Motor nebyl v chodu, protože jsem na něj dosud nevystavil revizi (z té je ta fotka). Směr otáčení byl posléze vyzkoušen a změněn.

Martin Kurka:
No, komutátor je také zdroj rušení par excellence.
Ale spíš by mne zajímalo, jak jste se popral s tím světlemodrým vodičem napojeným na kostru, ne ani snad jen přímo ve svorkovnici motoru, ale na druhé straně v rozvaděči. Mají ho na PE šíně?
Teoreticky by snad šel šel přeznačit, jako druhý PE (PA) vodič v jednom kabelu, ale to by mne zajímalo, co na to norma, jestli se dá opletené měděné stínění považovat, jako základní PE vodič.

Navigace

[0] Index zpráv

[#] Další strana

[*] Předchozí strana