Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  HYBRIDNÍ zóna
| |-+  JAK TO MÁ BÝT? - projekty, návrhy, rozpočty
| | |-+  Nesouměrné zatížení trojfázové soustavy.
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Nesouměrné zatížení trojfázové soustavy.  (Přečteno 5327 krát)
Pavel Komárek
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« kdy: 24.01.2008, 19:15 »

 jsem student střední průmyslové školy... studuji obor elektro a nyní jsem dostali zadaný příklad na řešení nesouměrně zatížené soustavy. Když jsem tento problém začal řešil zjistil jsem, že v tom mám jisté mezery mohl by mě někdo pomoci a poradit jak řešit ten to problém...před em děkuji za odpověď....
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Petr Mužík
*
Offline Offline



« Odpověď #1 kdy: 24.01.2008, 19:50 »

Základem pro zjišťování nerovnoměrnost i soustavy jsou tzv. vektorové součty - vektory....pok ud ovládáte vektorové sčítání tak by neměl být větší problém vyřešit jakkoukoliv úlohu. Jo jo, matika je základ  Mrknutí
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Revizní technik E2A,E2B - Jihomoravský kraj - Břeclavsko
tel.: +420605/473004
email: petr.muzik@atlas.cz
Pavel Komárek
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« Odpověď #2 kdy: 24.01.2008, 19:58 »

jo jo to mě také napadlo spíše mám problém s úhly... já nevím zda pro výpočet jalové sležky proudu mám brát v potaz posunutí fází o 120°.... Smutek
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Petr Mužík
*
Offline Offline