Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Pracovní zóna
| |-+  ******* stará původní rozřazovací
| | |-+  Proudový chránič vypíná při různých příležitostech?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Proudový chránič vypíná při různých příležitostech?  (Přečteno 10314 krát)
Bronislav Uher
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« kdy: 30.08.2007, 13:14 »

,

jsem naprostý amatér co se týče elektřiny a mám dotaz na problém, který mě trápí už nějakou dobu.

Rekonstruoval jsem domek po babičce a nechal udělat komplet nový rozvod elektřiny (dělal ji elektrikář v důchodě). Mám problém v tom, že se mi vypíná fíčko a to při různých příležitostí:
- úplně kdykoliv, i když nic nezapnu (aspoň ne manuálně - nevím jestli se zrovna nezapíná plynový kotel, ale nikdy jsem si toho nevšimul)
- když zapojím pračku do zásuvky - skoro pokaždé (2x ze 3 zapojení do zásuvky)
- když zapojím PC do zásuvky - vyjímečně
- když zapnu televizi hlavním tlačítkem - vyjímečně
- jednou se mi to stalo, když jsem zapnul světlo na záchodě

Všechno se to děje náhodně, tzn. počítač zapojím do zásuvky 10x a z toho mi jednou vylítne fíčko. To samý se děje i u ostatních případů. Mám už domluveného RT, ale chtěl bych se ještě předtím zeptat tady na radu. Fíčko vyletí minimálně jednou denně. Už se víckrát stalo, že vylítlo 2x - 3x za sebou během hodiny a to se při tom nic nezapínalo.

Zkoušel jsem vytáhnout ze zásuvek všechny spotřebiče, a pak zapojit pračku do zásuvky - fíčko vyskočilo.
Jednou jsem jel přes víkend pryč, tak jsem vytáhnul všechny spotřebiče ze zásuvky, kromě ledničky a fíčko vypadlo také.