Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!

+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  VEŘEJNÁ ZÓNA
| |-+  Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik
| | |-+  Nejsem vyučen v oboru elektrikář, jaký rekvalifikační kurz potřebuji?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Nejsem vyučen v oboru elektrikář, jaký rekvalifikační kurz potřebuji?  (Přečteno 1823 krát)
Jindra Novotný
Neverifikovaný uživatel @1

« kdy: 14.09.2024, 11:36 »

Před 4mi roky jsem dostudoval střední školu v oboru pozemní stavitelství. Teď se živím jako udržbář. Rád bych začal pracovat jako elektrikář. Poradil by mi někdo jaký rekvalifikační kurz by pro mně byl vhodný? Na stránkách https://jubela.cz/rekvalifikacni-kurzy/ jsem našel nějaké kurzy, ale je jich tam víc od "Montér el.instalací (ELEKTRIKÁŘ) - profesní rekvalifikace" po "Montér slaboproudých zařízení". Moc se v tom nevyznám co bych vlastně potřeboval. Máte někdo zkušenosti s nějakým kurzy?

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*

Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.

« Odpověď #1 kdy: 14.09.2024, 19:27 »

To je stále dokola. Rekvalifikace dělá kdejaké učiliště. Už to zde bylo popsáno. Ale osobně neznám žádného absolventa. Takže osobní zkušenost ...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!
Jan Palička
*

« Odpověď #2 kdy: 14.09.2024, 22:01 »