Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  VEŘEJNÁ ZÓNA
| |-+  Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik
| | |-+  Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 ... 5 6 7 [8] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?  (Přečteno 29139 krát)
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #126 kdy: 06.04.2018, 17:17 »

...Rozbory pak přišli na to, že by tuto babu přejel i pozorný a pohotový řidič,  protože skočila ze tmy přímo pod kola. Někdy se to prostě ukočírovat nedá a to byl zrovna tento případ.
Jenže háček je v tom, že (nejen) autonomní auto je vybavené radarem, a není tedy tak omezené optickou viditelností. Takže by se tak nějak čekalo, že v takovýchhle situacích právě bude lepší,  než živý řidič,  protože má víc informací.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #127 kdy: 06.04.2018, 20:48 »

Ono to vyhodnocení radaru nebude úplně jednoduché. Zaprvé myslím nemá bůhvíjakou rozlišovací schopnost a zadruhé bude dost složité vyhodnotit zda je (nebo bude) objekt opravdu v kolizním kurzu - automobil musí jet pár desítek centimetrů od různých překážek a nesmí se jich "bát". U té Tesly to radar jednoznačně vyhodnotit měl, u té paní to asi bylo dost složité. Zprávy o výsledcích vyšetřování se zveřejňují, tak časem se pravděpodobně dozvíme příčiny selhání v obou případech.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #128 kdy: 06.04.2018, 21:24 »

Tesla má v sobě zabudovaný autopilot stupně 2, což znamená, že řidič musí neustále kontrolovat situaci před sebou a musí být okamžitě být schopen převzít řízení.
To vnímám jako velmi rizikový prvek - není v lidské přirozenosti být dlouhé hodiny nastražený, v pohotovosti rychle zasáhnout. Spíše budou lidi tendovat k tomu orazit si, věnovat se kde čemu, dát si šlofíka - jít si v karavanu dozadu uvařit kafe - “vždyť už jsem takhle najezdil tisíce kilometrů a nic...
Ta nehodato dobře ilustruje.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Tým portálu Elektrika
Redaktoři portálu právě konající službu
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #129 kdy: 11.07.2021, 08:02 »

Vzpomínáme na elektromobilit u před deseti léty
    Vzpomínáme na elektromobilit u před deseti lety. Před deseti lety jedno z prvních živých vysílání bylo na téma elektromobilit a. S Petrem Jahodou kromě jiného ukazujeme jízdu elektromobilem Tesla a Peugeotem iON. V tehdejší době šlo opravdu o raritu. Petr ukazuje srovnání benzínové motokáry a elektromotokár y. Docela drsný byl záběr startu sportovního elektromotocyk lu, který měl výkon 50kW. Toto vysílání tehdy ještě analogovou technikou sledovalo 102 diváků. Reprízu sledujte zde!
    Zdroj: zde...


    


    
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #130 kdy: 12.07.2021, 07:21 »


Ať čmoud, či elektrika, nejsou čipy.
Chodíme pěšky :-)
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Petr Zíka
Neverifikovaný uživatel @4
***
Offline Offline



« Odpověď #131 kdy: 12.07.2021, 19:20 »

Podle csso.cz byla v ČR v roce 2019 spotřeba na osobu: benzín asi 16 litrů, nafta asi 210 kg. Z toho pohledu pro mne ta otázka není "kdy?" ale "proboha proč?". A současně to bylo 142 litrů piva, ale tam spotřeba klesá! Jdu s tím něco udělat, tím pro mne tato debata končí.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #132 kdy: 13.07.2021, 07:20 »

Podle csso.cz byla v ČR v roce 2019 spotřeba na osobu: benzín asi 16 litrů, nafta asi 210 kg. Z toho pohledu pro mne ta otázka není "kdy?" ale "proboha proč?".

Nerozumím, co má centrum sociálních služeb společného s elektromobilit ou?
A proč? Protože je to lákavé řešení náhrady spalovacích motorů. Můžete proti tomu protestovat, můžete tvrdit, že je to slepá ulička. Ale to je tak všechno, co proti tomu můžete dělat.

Automobilky vyrábí to, co lidé chtějí kupovat a čím dál víc jsou to právě elektroauta.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Miloslav Stehno
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline




« Odpověď #133 kdy: 13.07.2021, 10:17 »

Mělo být:  https://www.czso.cz/
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #134 kdy: 13.07.2021, 17:06 »

Automobilky vyrábí to, co lidé chtějí kupovat a čím dál víc jsou to právě elektroauta.


Tak zrovna v tomto případě je to asi jinak. Podpora elektroaut je vytvářena poměrně násilně legislativou a ne trhem. Elektromobil bude perfektní až k němu nalezneme levný, ekologický a bezpečný zdroj energie který půjde doplnit/vyměnit za obdobný čas jako nádrž. Zatím je elektromobil výhodnější a lepší jen ve speciálních případech, které nejsou v normálním životě časté.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #135 kdy: 13.07.2021, 19:51 »

Podpora elektroaut je vytvářena poměrně násilně legislativou a ne trhem.

Nemyslím si, že je vedení automobilek banda pitomců (rozuměj hloupých politiků). Složitý spalovací motor se blíží do důchodového věku. Technika pokročila dál.

Když se do ulic vřítily první kočáry se spalovacím motorem, nikdo nevěřil tomu, že se prosadí.
Je to pomalejší než kůň,  je to poruchovější než kůň a smrdí to, o ceně se ani nebudeme bavit.

Koni stačí kýbl vody a nažere se trávou u silnice. Automobil? Nesmysl. Benzin se kupuje v drogerii. To by museli každých dvacet mil přistavit nějakou cisternu. To nedává smysl.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #136 kdy: 13.07.2021, 20:28 »



Automobilky vyrábí to, co lidé chtějí kupovat a čím dál víc jsou to právě elektroauta.

Automobilky vyrábí hlavně to, co jim dovolí flotilové emise.
Ze stejného důvodu vznikají ta tříhrnková neštěstí s vypínaným válcem.

Pokuta za přešvihnutí je vyšší, než je ztráta při prodeji elektrovehiklu, který se prodává v lepším případě bez zisku. Nemluvím o teslách od uctívače čínského režimu, to si zas kupují stejní jedinci, pozéři, jako kdysi ošklivé priusy.

Pak tu máme pobídky pro firmy, dotace a pozitivní diskriminaci.
Peníze se přesouvají z výpalného od chudáků, kteří prostě na nový nemají, což je zajisté velmi morální.

Měl jsem možnost chvíli žít s elektrickou dodávkou MB.
Dobré tak po městě, ovšem za cenu dvou ropáků v základu.
Jistě se na to stojí fronty a každý malý živnostník už tlačí tranďáka k rokli a dává úplatky, aby se dostal do pořaníku...


Takže ono to není moc o poptávce (to už by nás Čína zahltila),  ale o diktatuře.
Jako jsme kdysi nesměli dělat auto s motorem vpředu, protože tu byl např Žigul, tak teď se musí přestat dělat auta na ropu, protože tu máme tuten klimatickej pakt a socialistický závazek.
Takže plebs bude buď chodit pěšky, nebo jezdit na kole, protože dopravu je třeba za každou cenu zklidňovat a jen ti nejmovitější pak budou mít dotovaný elektrovehikl.
Poptávka by jistě byla po atmosférickém 1,5 - 2,5 R4, bez zbytečných fíčur, levný, nesmrtelný, ovšem právě proto zakázaný.

Dokud mi ovšem nepřijde úředník se soudním příkazem a zásahovou jednotkou za zády, zabavit šestiválce, tak ať si jezdí kdo chce, čím chce.

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #137 kdy: 13.07.2021, 21:18 »

Ale ono to není tak černobílé, jak nám líčíte.

Dnes je situace s čmoudy o mnoho lepší, než v minulosti. Mnozí z nás si vzpomenou na dobu, kdy projel Trabant nebo Wartburg obcí a vy jste to během bezvětří po čuchu poznal ještě hodinu. Taky si vzpomínám na start autobusů u nedaleké zastávky, když vyjížděli na ranní spoje a já čekal až se rozptýlí kouř, abych věděl jaké je ten den počasí. Tehdy jsem byl unesen, když v jedné z reportáží Auto-moto-revue ukazovali, jak z nějakého zahraničního auta na STK, jde čistější vzduch, než je na tom STKčku. Ale to vše je vývoj a nebýt regulací, asi bychom se dnes ve smogu přímo dusili. NIcméně také považuji rychlost zpřísnění podmínek pro čmoudy, za neodpovídající technologickém u pokroku a možnostem výrobců aut. Sice je takový tlak jistým hnacím faktorem vývoje, nicméně vše má své hranice. Jako řidič moc rád nejsem, ale jako rodič a milovník čistého vzduchu v přírodě tomu spíš fandím (tedy ne bez výhrad - viz můj popis)

Elektromobilit ě velmi fandím a jsem přesvědčen o tom, že by si svou pozici postupně vydobyla e-auta sama. Vždyť první e-auta podporu nepotřebovala a prodávala se celkem dobře. Nicméně tento tlak je opět jednou z věcí, která žene dopředu vývoj e-aut, čili uspíší tuto evoluci, protože nic jiného to není. Jestli se na to jde správně? Nemyslím si, stejně jako mnozí další. Zrovna tak jsem přesvědčen o tom, že podoba elektromobilit y bude odlišná, od té současné, v tom se s vámi shodnu. Narážím na akumulátory, které jsou největší slabinou e-aut. Přesto vše vnímám nesporné výhody elektromotorů a jsem přesvědčen o tom, že cesta je správná, jen zatím trochu neprošlapaná a kamenitá.

Všeobecně vzato, nejsem fanda velkých tlaků a regulací. Například dodnes jsem nepřekousl striktní zákaz žárovek a je to věc, která mi dodnes leží silně v žaludku. TO přesto že jsem fandil a fandím úspornějším světelným zdrojům a že zákaz žárovek znamenal i vývoj ve výkonu a kvalitě LEDek. Raději bych podpořil vývoj a nechal tomu přirozenější průběh. TO platí i o e-autech. Přesně tak, jak o tom psal Jirka Š. Svejkovský. Jestli to má právo na život, tak ať se o něj popere  Škleb Kůň prohrál proto, že auto nakonec zvládalo více práce a v podstatě bez únavy. Po dojezdu se vložila pod kolo cihla a bylo hotovo. Kůň vyžadoval mnoho péče nejen po dojezdu, ale i tehdy, když pro něj nebyla práce. Dnes mám takových koní pod kapotou tolik, kolik jich nebylo tehdy v celé vesnici.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #138 kdy: 13.07.2021, 21:55 »

Souhlasím, že emise se zpřísňováním norem zlepšily, ovšem velkou měrou k tomu přispěl pouhý samotný vývoj a zvýšení účinnosti a snížení spotřeby.

Sranda je, že třeba taková 309 1,9 nafta, jezdila za 4 litry, přičemž mnohem novější fabka 1,4 TDI nejela a vzala klidně šest, ovšem papírově a podle NEDC jezdila pod 4.
Takhle začlo to ovlivňování mínění a překrucování faktů a bohužel jiné už to nebude.

Elektromotor bych jako pohon  i bral, ta akcelerace je super, ovšem dokud k jeho pohonu bude třeba půl tuny baterek, nijak mně to neláká.

Když to vezmu čistě evolučně, tak auto nahradilo koňský povoz, ovšem proto, že nabízelo výhody, které převážily nad tradicionalism em.
Elektroauto v současnosti nabízí pouze vyšší cenu, menší dojezd a vzhledem k bateriím velmi reálně hrozí, že coby ojetina bude právě kvůli jejich ceně neprodejné.

Vadí mi hlavně to násilné protlačování přes centrální plánování.
Když se podívám na elektrokola, tak ač stojí klidně desetinásobek průměrného kola, tak lidi je chtějí a kupují i bez dotací a pobídek, protože jim nabízí něco navíc a tak má vypadat nepokřivený trh a je mi jedno, že mnoho uživatelů by mělo raděj likvidovat špeky na Ukrajině bez přehazovačky Úsměv

Zase když se ohlédnu nějakých 10 let zpátky, kdy se očekával rozmach v roce 20 a máme rok 21 a posunulo se to jen díky politické lobby a emisním povolenkám, nikoli v rovině technické, nečekám další posun ani v další dekádě.
On prakticky ani není zapotřebí, protože výrobci už mají něco odzkoušeného a politici se postarají o odbyt, takže ani nebude třeba se moc snažit o nějakou zázračnou evoluci.


Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Palička
*
Offline Offline



« Odpověď #139 kdy: 13.07.2021, 22:02 »

Nechme srovnání s koňmi politikům, jsme technici, takže jeden technický článek od techniků z ČVUT, fakulty strojní
https://www.fs.cvut.cz/verejnost/pr-media/pribehy-z-ustavu/kam-kracis-elektromobilito/
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #140 kdy: 13.07.2021, 22:14 »


Nevím proč mám pocit, že pojel elektromobilit a dnes vyznačují především elektrokola, respektive elektrokoloběž ky. Vidím je víc, jak cokoliv jiného. Tak v této oblasti se to opravdu posouvá kupředu. A vypadá to, že nikdo cenu a životnost neřeší a sviští ... :-)
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #141 kdy: 13.07.2021, 22:51 »

Nechme srovnání s koňmi politikům, jsme technici, takže jeden technický článek od techniků z ČVUT, fakulty strojní
https://www.fs.cvut.cz/verejnost/pr-media/pribehy-z-ustavu/kam-kracis-elektromobilito/
Jo, to je poutavé čtení.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #142 kdy: 15.07.2021, 18:20 »

https://www.focus.de/auto/elektroauto/news/zwangsladepausen-auch-in-deutschland-moeglich-angst-vor-dem-stromnetz-kollaps-amis-sollen-ihre-teslas-nicht-mehr-abends-laden_id_13433773.html
Zvláštní, není to tak dávno, co "odborník na elektromobilit u" tvrdil v ČRo, že ty dráty co máme, je třeba využít, že to vydrží.
Ovšem bude-li elektromobil standardem, pak jsem zvědav, kolik nás bude stát německá protiatomová a protiuhelná mánie, až budou nabíjet z našich jaderek a tepelek a poptávka zvedne ceny siloviny na burze.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Palička
*
Offline Offline



« Odpověď #143 kdy: 15.07.2021, 19:45 »

https://www.focus.de/auto/elektroauto/news/zwangsladepausen-auch-in-deutschland-moeglich-angst-vor-dem-stromnetz-kollaps-amis-sollen-ihre-teslas-nicht-mehr-abends-laden_id_13433773.html
Zvláštní, není to tak dávno, co "odborník na elektromobilit u" tvrdil v ČRo, že ty dráty co máme, je třeba využít, že to vydrží.
Ovšem bude-li elektromobil standardem, pak jsem zvědav, kolik nás bude stát německá protiatomová a protiuhelná mánie, až budou nabíjet z našich jaderek a tepelek a poptávka zvedne ceny siloviny na burze.

Až přijde první pořádný blackout, tak řada lidí procitne.

Nicméně když už jsme v těch odkazech, tak si spočtete jak daleko třeba s Škodou Enyaq za jakých podmínek dojedete. Je tam několikrát, podle velikosti baterky. A druhý výpočet je, za jak dlouho ji nabijete

https://efahrer.chip.de/elektroautos/skoda-enyaq-iv-80-2021_20365
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Stran: 1 ... 5 6 7 [8] Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.062 sekund, 23 dotazů.