Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Pracovní zóna
| |-+  -B- 30 denní zóna dostupných diskusí
| | |-+  Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 2 [3] 4 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů  (Přečteno 18030 krát)
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #36 kdy: 24.11.2019, 15:31 »

V PRC začal zájem, zatím mírně, uvadat spolu se zaříznutím dotací, uvidí se, co dál.
Elektřina coby palivo bude výhodná pouze do chvíle, než elektromobilit a dosáhne úrovně, kdy nastane výpadek v příjmech na daních z ropy. Pak se ovšem zdraží všem.
Sítě se na to pomalu připravují, ale potrvá to.
Spíš mám obavy, jak se v případě většího rozvoje (budou li pokračovat systémem dotací vyplácených ze sankcí),  naloží s akumulátory po skončení životnosti.
Za víc jak 30 let jsme si neporadili s PETkou, němci nám sem vozí a výhodně prodávají FVE panely za zenitem, aby neměli starost s likvidací, takže očekávám, že obdobně jako plasty se budou vyžilé baterky vozit do afriky, tam se budou dělat "bateriový uložiště" a bude se tomu vznešeně říkat přínos pokroku do rozvojových zemí a bude na to grant.
Žijeme v době bateriové, všechno je AKU, přičemž ne všechno dává smysl, ale je to in a na baterkách stojí byznys a zaměstnanost.. .
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #37 kdy: 24.11.2019, 18:24 »

Kdo asi zaplatí úpravy/novou přenosovku, pokud bude eaut větší počet- tipnu si že všichni na ceně elektřiny.

A kdo platí silnice pro auta? Kdo platí letiště pro letadla? Kdo platí přístavy pro lodě? Kdo platí výstavbu benzínek?

Jo, někde to platí i soukromej prostoj, ale to i v případě eaut.
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #38 kdy: 24.11.2019, 18:53 »

A kdo platí silnice pro auta? Kdo platí letiště pro letadla? Kdo platí přístavy pro lodě? Kdo platí výstavbu benzínek?

Jo, někde to platí i soukromej prostoj, ale to i v případě eaut.
Že je pokřivený rozpočet přelivy jednotlivých kapitol historicky je zřejmé.
Není ovšem důvod pro potěchu několika málo lidí (elektroauto na rozdíl od řekněme slepeckého psa nikdo nutně nepotřebuje) ještě více ožebračovat majoritní skupinu obyvatel.
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #39 kdy: 24.11.2019, 19:04 »

Nesouhlasím s tebou Milane. Posilování distribučních sítí bude ku prospěchu nejen eaut, ale každého z nás. Osobně bych uvítal kdyby u nás na vsi postavili nabíjecí staniici a díky ní by uložili vrchní vedení pod zem a posílili transformátor.
Zrovna tak to vnímám u vn. Díky udržení spolehlivosti bude celá síť posílena a přebudována tak, aby se při poruše na jednoum vedení nechalo vn přepnout od jinud a zase na tom vydělají všichni z této sítě napojení. Už jen tím že celá síť bude silná, dostatečně spolehlivá a bez dlouhodobých výpadků.
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #40 kdy: 24.11.2019, 19:06 »

Položme se na otázku:
Způsobí elektroauta kolaps přenosové a distribuční soustavy?
Způsobí rozvrat křehkého příměří mezi ropným arabským světem a eurocivilizací?
Způsobí zánik světa tak, jak ho známe a jsme na něj zvyklí?
Co na to Greta Thunberg?
Co na to Jan Tleskač?
Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #41 kdy: 24.11.2019, 19:33 »

A kdo platí silnice pro auta?
To je prosté - stát, z daní vybíraných od čmoudů: pohonných hmot, z mýta, z dálničních známek.
Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #42 kdy: 24.11.2019, 20:28 »


Zrovna tak to vnímám u vn. Díky udržení spolehlivosti bude celá síť posílena a přebudována tak, aby se při poruše na jednoum vedení nechalo vn přepnout od jinud a zase na tom vydělají všichni z této sítě napojení. Už jen tím že celá síť bude silná, dostatečně spolehlivá a bez dlouhodobých výpadků.
Tak ideově hezké, ovšem pohledem do mapy sítě vn zjistíte, že zkruhováno je perfektně, manipulovateln ost dostatečná a průběžným posilováním páteří na AlFe 110 přenosová kapacita stoupá. Ovšem nic z toho nemá vliv na poruchovost, když padne vývod, tak padne vývod a dispečer to do země moc dlouho jet nenechá.
A když budeme řešit spolehlivost a poměr poruch, tak vede pád stromu do vedení, až pak závada izolátoru/koncovky, vliv větru, námrazy a cizí zásah.
A vykácet koridory na dopad nikdo nedovolí a ani nikdo nechce, protože by zbytečně ubylo lesní plochy.
Takže elektromobilit a nezpůsobí v žádném případě zlepšení spolehlivosti PDS, pouze na hladině nn se posiluje během rekonstrukcí a právě kvůli hrozící elektromobilit ě se plánují mřížové sítě, což je takový předvoj blackoutu...
Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #43 kdy: 25.11.2019, 10:06 »

Nesouhlasím s tebou Milane. Posilování distribučních sítí bude ku prospěchu nejen eaut, ale každého z nás. Osobně bych uvítal kdyby u nás na vsi postavili nabíjecí staniici a díky ní by uložili vrchní vedení pod zem a posílili transformátor.
Zrovna tak to vnímám u vn. Díky udržení spolehlivosti bude celá síť posílena a přebudována tak, aby se při poruše na jednoum vedení nechalo vn přepnout od jinud a zase na tom vydělají všichni z této sítě napojení. Už jen tím že celá síť bude silná, dostatečně spolehlivá a bez dlouhodobých výpadků.
1/4 eaut z celkového u nás jezdícího počtu aut cca.4,5 milionu znamená výpadek cca 100 miliard/rok na spotřební dani.
Úpravy sítě pro toto jsou desítky miliad....
Jak bys to vykompenzoval?
Jediný spravedlivý systém by byla daň na eauta.
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #44 kdy: 25.11.2019, 10:38 »

Předpokládám že až eauto nebude exotem, ale běžným přibližovátkem, Skončí jejich dotování a nastoupí klasické období, zahrnující i nějaké zdanění. Navíc zároveň s tím začne stoupat spotřeba energie a výnosy z prodeje budou částečně nahrazovat tuto ztrátu. Nehledě k tomu že lze předpokládat i další výnosy z navazujících služeb. Předpokládám že se okolo tohoto odvětví vytvoří další služby, výroba i například recyklační byznys a tak dál.

ALe dáváš mi otázky na které nemohu znát odpověď. Je to dost mimo můj obor. Nechme toho, stejně si to půjde svou cestou ať si o tom každý z nás myslí co chce. Mě jen vadí neustále skeptický postoj proti čemukoliv i když tam nějaký potenciál může být. Kdyby byli všichni jako ty, tak ještě svítíme loučemi a žijeme v jeskyních. Vždy bylo zapotřebí "bláznů",  kteří ten prapor pokroku museli nést i za tu cenu že byli vysmíváni a považování za blázny, podivíny a podobně.

To nemyslím vůči tobě Milane nijak zle, ale prostě nemám rád neustálé shazování všeho okolo sebe, neustálé brblaly a negativisty. Je dobré nedůvěřovat všemu bezhlavě a ptát se, ale ty už to nemáš ani jako sport. Spíš to vypadá jako životní postoj.
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Viktor Klemon
*
Offline Offline



« Odpověď #45 kdy: 25.11.2019, 10:49 »

Dle středních odhadů máme ropu na dalších 50let.....
Co nás vede k tomu být dobrosery a ožebračovat obyvatelstvo ve jménu fanatiků emobility dříve nežli vznikne nezbytná nutnost?
Že by komplex méněcennosti vůči číně?

Podľa podobných odhadov bude tranformácia na alternatívne pohony trvať tiež približne
50 rokov.

Mimochodom už teraz je podobne diskutabilné, prečo ja mám v cene elektriny dotovať údržbu prívodu vn na vzdialenú horskú chatu, alebo rekonštrukciu trafostanice kvôli el. kúreniu.

Pozerajme sa na to ako na spotrebič ako každý druhý.
Rovnako sa rozmáhajú el. sporáky namiesto plynových, vyplývajú
z toho aj vynútené investície.

Spomínané dotácie sú v skutočnosti len zľavou na dani, proste akcia
na nový tovar, ktorý zákazník ešte nepozná.

Ak by každý uvažoval ako istá časť obyvateľov ČR, kúrili by sme
"ostravskými briketami" a odpad sypali do potoka. Hlavne aby
to nestálo nič navyše.

Skutočne sa čudujem ako je možné, že niekto, komu sa pripravuje nový trh
pre jeho služby na toto nadáva.

Uvedomte si, ako stúpne dopyt po rekonštrukciác h domácich rozvodov,
inštalácií nabíjačiek, zásuviek a príslušenstva e-vozidiel.
Ako elektrikár by som takúto zmenu mal vítať, nie sa jej brániť.

Systém zdaňovania vozidiel sa bude určite musieť zmeniť, optimom by
bolo riešenie podľa najazdených kilometrov pre všetkých.
Tým sa vyrieši určité zvýhodnenie pri doma vyrobenej elektrine.
Elektrina zo siete je už spotrebnou daňou zaťažená.
Zaznamenáno
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #46 kdy: 25.11.2019, 11:04 »

Elektrina zo siete je už spotrebnou daňou zaťažená.
Nevím, jak u vás, ale v ČR nikoli. Celkové daňové zatížení elektřiny je u nás cca +22%,  zatímco u pohonných hmot cca +100%.
Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Vlado Konrád
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #47 kdy: 25.11.2019, 12:03 »

Ani u nás nie je zaťažená spotrebnou daňou.
Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #48 kdy: 25.11.2019, 18:05 »

Před cca 10 lety mě také nadšenci emobility označili za skeptika, když jsem tvrdil, že se u nás eauta v nejbližším období nechytnou, jejich výkřiky směřovali k 2015- 2017 a 10%eaut ,  a ejhle došlo na má slova, a to ještě víc než jsem čekal.
Rozhodně nejsem nepřítel pokroku obecně, ale nespatřuji ho ve vyšších nákladech (k tomu ještě s nespravedlivým koeficientech solidarity) pro dosažení totožného cíle, tj.přesunu osoby z AdoB.
Zaznamenáno
Vlado Konrád
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #49 kdy: 25.11.2019, 19:10 »

Súhlas

Byť ekologický je dnes In. A keď to aj nie je ekologické a trošku sa zatlačí na pílu aj z niečoho, čo zanecháva vyššiu uhlíkovú stopu ako V3S sa stane ekologický zázrak. Nech to stojí čo to stojí. A toto je tiež tento prípad. Vizionár povedal vizionár vyvinul .Najprimitívne jšiu technológiu aká len existuje.  Ten ale žije prítomnosťou a čo bude po ňom ho nezaujíma.Zauj íma ho len dnešok a ako stúpli akcie.Je z neho rock star. Spomínala sa tu tá havária Tesly v rakúsku, kde dochladzovali akumulátor ponorením do vody. Hlavného odborníka rakúska na nebezpečné odpady sa novinári spýtali, ako sa bude likvidovať nebezpečný odpad -voda a baterky. Odpovedal: Ja naozaj neviem.

Prekopanie infraštruktúry na dodávku energie nebude záležitosťou rokov ale desaťročí, ak vôbec do toho niekto investuje, lebo začína to výkopom na nove bloky JE a končí rozvodmi v poslednej dedine káblami ako noha. Ale nik nepovie že je to blud. V niečom mi to pripomína  masy na 1. mája, kričiace :tak a nikdy inak. Ventilátory a fotovoltiky to z biedy nevytrhnú, Kogeneračnky nám kompletne zničia krajinu. Ekologickí xxxxx nám lejú do benzínu etanol ( vás to len čaká) ,  likvidujú prostredie v mene vlastného zisku a vydávaj to za pomoc spoločnosti a ľudia to baštia aj s navijákom .Počkajme 10 rokov, situácia sa možno vyvrbí tak, ako nik nečakal.
Zaznamenáno
Pavel Horský
ČESKÝ ŽIVNOSTNÍK
*
Offline Offline



Podbořany - projekční a revizní činnost E2A, E2B


WWW
« Odpověď #50 kdy: 26.11.2019, 09:25 »

Před cca 10 lety mě také nadšenci emobility označili za skeptika, když jsem tvrdil, že se u nás eauta v nejbližším období nechytnou, jejich výkřiky směřovali k 2015- 2017 a 10%eaut ,  a ejhle došlo na má slova, a to ještě víc než jsem čekal.
Rozhodně nejsem nepřítel pokroku obecně, ale nespatřuji ho ve vyšších nákladech (k tomu ještě s nespravedlivým koeficientech solidarity) pro dosažení totožného cíle, tj.přesunu osoby z AdoB.

Milane, mluvíš mi z duše.
Zaznamenáno

Projekce vyhrazených el. zařízení v objektech tř. A + B
Bytová a občanská výstavba, průmysl, zdravotnictví
Návrhy a výpočty umělého osvětlení
Návrhy ochrany před bleskem a přepětím
Revizní technik E2A, E2B
http://www.severocech.cz/ mob. 721 141 602
email: horac@podborany.cz
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #51 kdy: 26.11.2019, 13:45 »

Rozhodně nejsem nepřítel pokroku obecně, ale nespatřuji ho ve vyšších nákladech (k tomu ještě s nespravedlivým koeficientech solidarity) pro dosažení totožného cíle, tj.přesunu osoby z AdoB.
Nejenom to. Je tu ještě jeden aspekt.
Do elektromobilů se už dnes, jaksi z přirozenosti věcí, zcela samozřejmě instaluje Velký Bratr, s nekontrolovate lným rozsahem funkcí. Nejdál jsou v tom Číňani (jistě znáte jejich systém hodnocení sociálního kreditu).
EU se sice snaží to vnutit i do klasických aut, ale protože díky bohu zde je jakási společenská kontrola, troufá si jen zvolna a opatrně.
A až se pomnoží samořízená auta, bude v tomto ohledu ještě hůř.
Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #52 kdy: 26.11.2019, 21:40 »

https://native.seznamzpravy.cz/velka-automobilova-revoluce/?utm_source=Seznam&utm_medium=NovinkyNativ
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #53 kdy: 27.11.2019, 09:59 »

Je zajímavé, jaké argumenty se tam pro oblbování používají:
Citace
Kromě toho, že je vodík nevyčerpatelný m zdrojem energie...
Za prvé se dnes většina vodíku vyrábí z ropy, a za druhé pro výrobu vodíku z vody je potřeba nejdřív vynaložit mnohem větší množství energie, než se pak spalováním získá zpět. Takže nějak ten nevyčerpatelný zdroj nikde nevidím.
Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Stran: 1 2 [3] 4 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.057 sekund, 22 dotazů.