Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Pracovní zóna
| |-+  -B- 30 denní zóna dostupných diskusí
| | |-+  Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 [2] 3 4 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů  (Přečteno 18016 krát)
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #18 kdy: 21.11.2019, 13:11 »

Sdělení pro laickou veřejnost nemusí být vždy úplně technicky korektní.


* pod_proudem.jpg (45.28 KB, 195x465 - prohlédnuto 235 krát.)
Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #19 kdy: 21.11.2019, 13:42 »

Mne se nejvice libi ten vzpominkovy optimizmus nazyvat divizi koncernu VolksWagen "Ceskou automobilkou"...

A proč ne? TO že má Auto Škoda majitele v zahraničí, nemusí nutně znamenat že čeští vývojáři a další pracovníci nemají žádný vliv na technická řešení i výslednou podobu konkrétního auta. Je jich tam v MB víc než dost. Nebo si myslíte že když ve Vodňanech pracují  především agenturní pracovníci ze zemí bývalého Sovětského svazu a dalších podobných zemí, nejde o České kuře, ale Ruské?
Nebuďme takoví hnidopiši v této globální době. Ne že bych z toho byl vždy nadšený, ale naučme se  v době mnoha změn, změnit alespoň trochu svá myšlení a nebuďme zabržděni někdy před 30 lety, nebo omezeni pohledem kde nám stíní ve výhledu naše hraniční hory.
Pokud se ve světe říká že Škodovka je České auto a je velmi dobré, buďme na to hrdí. Mluvíte jako všichni ti kteří už zapomněli co se zde před 30 lety dělo a tvrdí že jsme se měli lépe a že vše bylo kvalitnější a lepší. Naopak testy i průzkumy, včele s prodlouženou délkou našeho života, jasně hovoří o opaku.

Sdělení pro laickou veřejnost nemusí být vždy úplně technicky korektní.

Jo, taky to potkávám a "tahá mě to za oči"  Škleb
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Vlado Konrád
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #20 kdy: 21.11.2019, 14:10 »

Výsledných 405 V max mě poněkud uklidnilo.
 Úsměv

Aj v kombinácii vysokého DC skratového prúdu ?
Zaznamenáno
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #21 kdy: 21.11.2019, 14:53 »

Výsledných 405 V max mě poněkud uklidnilo.

Jednou zamlada mě vyklouzl u starých baterek v baterkárně klíč z ruky, blbe se odrazil a dopadl na kontakty baterek které byly samozřejmě nekryté jak to bývalo. Klíč se prakticky vypařil a baterkám kupodivu vlastně nic nebylo. Od té doby mě určitě 405V DC neuklidní.  Mrknutí
Zaznamenáno
Jiří Kubík
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #22 kdy: 21.11.2019, 16:51 »

Aj v kombinácii vysokého DC skratového prúdu ?

Tesla funguje, na trhu má celkem úspěch, takže těch poněkud uklidněných je dost,
nejenom já.
 
Kdybyste ve své praxi zažili tolik zkratů AC i DC  všech napětí jako já,
tak byste pochopili, jak jsem to myslel.

 Úsměv


Zaznamenáno
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #23 kdy: 21.11.2019, 20:24 »

Aj v kombinácii vysokého DC skratového prúdu ?

Osobně jsem nikde informaci o I"k bateriového packu Tesly, ani jiného eauta nenašel. Máte nějaké informace?
Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Vlado Konrád
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #24 kdy: 22.11.2019, 05:40 »

Akú konkrétnu informáciu potrebujete k akumulátoru 400V DC 110kWH ktorý napája motory s celkovým výkonom 225-310kW so zrýchlením 0-100/4,2sec a krúťakom od 430 do 600Nm podľa typu Tesly?

Max. výkon    225 kW (302 hp)
/ 5 000 – 8 000 ot./min    
270 kW (362 hp)
/ 6 000 – 9 500 ot./min    
310 kW (416 hp)
/ 5 000 – 8 600 ot./min
Zaznamenáno
Vlado Konrád
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #25 kdy: 22.11.2019, 09:46 »



https://youtu.be/uTAKqQBw18E

a skrat jedného článku :
https://youtu.be/L3dYogVLbd0    31 sekunda  Úsměv
Zaznamenáno
František Šohajda
*
Offline Offline


RT E2-A


« Odpověď #26 kdy: 22.11.2019, 11:18 »

Osobně jsem nikde informaci o I"k bateriového packu Tesly, ani jiného eauta nenašel. Máte nějaké informace?

Četl jsem komentář k požáru Tesly v Rakousku...
Auto museli ponořit do vany s 11 000 litry vody a několik dní ji v ní chladit!!
Žádný odborník nevěděl jak baterie z vraku demontovat ,  mimo jiné váží 600 kg!!
Museli dojet až odborníci z Tesly (výrobního závodu) a ti ji teprve vymontovali!!
Zajímavé info? Nerozhodný
Zaznamenáno

RT -EZ   - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #27 kdy: 22.11.2019, 12:02 »

Dle mého je normální že se začnou objevovat ze začátku možná nečekané problémy, pokud uvádíte na trh relativně novou technologii. Lze předpokládat i to, že postupně budou vytvořeny postupy jak se zachovat v té které situaci, nebo že výrobci na to zareagují nějakým technickým řešením, které problém odstraní docela, nebo sníží možná rizika na nějakou společensky přijatelnou úroveň.
Předpokládám že i v době kdy se tvořil trh s automobily, koňáci se smáli a měli spoustu podobných výhrad k těmto novým vymoženostem. Jako třeba že když dojde benzín tak ho nemáte kde koupit, že to smrdí, nebo je nebezpečné protože to může snadno hořet díky benzínu a podobně. A kde jsme dnes?
Je v pořádku vždy trochu pochybovat a nebrat všechny novinky bezhlavě jako to nejlepší co nás mohlo potkat, ale na druhou stranu nemá smysl ani zatracovat vše šmahem hned, když se objeví prvních pár problémů. Byť poměrně závažných.

co nám říká WIKI?
 Za historicky první elektromobil je považován vůz sestavený holandským profesorem Sibrandusem Stratinghem a jeho asistentem Christopherem Beckerem roku 1835,[13] tedy přibližně 50 let před prvním automobilem se spalovacím motorem. Belgičan Camille Jenatzy překonal s elektromobilem La Jamais Contente ve tvaru připomínajícím doutník 29. dubna 1899 jako první na světě rychlost 100 km/h. Na počátku 20. století jezdilo v USA více elektromobilů než automobilů se spalovacím motorem. Poskytovaly totiž komfort a snadné ovládání. Klasické automobily se musely startovat klikou, byly velmi hlučné a složité na údržbu. Vše změnil až vynález elektrického startéru a hlavně sériová výroba modelu „T“ Henryho Forda, který vytlačil elektromobily svou spolehlivostí, větším dojezdem a nízkou cenou. V roce 1902 zlepšil Thomas Edison baterii elektromobilů.

Mezi první elektromobily vyvinuté na území českých zemí patří elektromobil Františka Křižíka z roku 1895 poháněný stejnosměrným elektromotorem o výkonu 3,6 kW napájeným olověným akumulátorem se 42 články. Ve svém třetím modelu s názvem Landaulet Křižík použil dva elektromotory o výkonu 2,2 kW, které byly umístěny v zadních kolech.
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #28 kdy: 22.11.2019, 14:05 »

Neznám podrobnosti toho požáru Tesly v Rakousku, ale podle fotografií a toho, že oheň uhasili ihned při příjezdu, se dá usuzovat, že to nemělo nic společného s požárem baterií. To ponoření do vody tedy bylo preventivní a asi i správné, i když možná zbytečné.

Dále je potřeba si uvědomit, že ve zprávách se objeví KAŽDÝ požár Tesly, protože je to výjimečné a Tesla je buzzword. Kdežto požáry aut se spalovacími motory jsou tak časté, že ani není možné o nich jednotlivě informovat, to by se napsalo o ničem jiném. Je to dané jak absolutními počty příslušných typů vozidel, tak také tím, že v přepočtu na počet vozidel jsou požáry klasických aut asi 3x častější.

Požáry normálních aut se ve zprávách objevují jen výjimečně, zejména pokud jde o problém většího rozsahu. V poslední době např. BMW (1,6 milionu svolaných aut kvůli nebezpečí samovznícení) nebo Kia a Kia a Hyundai (2,9 milionu svolaných).

Tím to nechci bagatelizovat, ale na druhou stranu je dobré nepodléhat zcela manipulaci médii a používat i vlastní hlavu a vyhodnotit si jak skutečně závažný ten problém je.

(Mimochodem netuším o jakých "odbornících" je řeč, pokud jde o demontáž baterie. Odborník je přece někdo kdo ví jak se věci dělají a ne ten, kdo to neví, ne?)
Zaznamenáno
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #29 kdy: 22.11.2019, 14:31 »

Už se těším, až se objeví zpráva o hašení auta na vodík  Super!
Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Viktor Klemon
*
Offline Offline



« Odpověď #30 kdy: 22.11.2019, 17:37 »

Čo sa týka skratového prúdu,
montoval som ostrovný systém s LiFePO4 akumulátorom o kapacite 2,5 kWh,
pri 12 V (200Ah),  výrobca článkov deklaroval skratový prúd na
Max peak discharge current
< 4000 A  20 C, maximal 5 seconds in 1 minute
Kontakty akumulátora sú z plnej hliníkovej gulatiny
o priemere 30 mm.
Takže to budí rešpekt.
Aj tento druh aku sa používa v elektrických vozidlách, i keď zatiaľ
hlavne čínskych.
LiOn v Tesle budú lepšie, kvôli paralelnému radeniu skupín článkov.
Výkon Tesly v špičke je kludne 2x 250kW, pri 400 V, takže prúdy už aj
v prevádzke sú tam impozantné.



Zaznamenáno
František Šohajda
*
Offline Offline


RT E2-A


« Odpověď #31 kdy: 22.11.2019, 18:44 »

Už se těším, až se objeví zpráva o hašení auta na vodík  Super!

No to vodík bude ještě větší problém jak baterie!!

Výrobci soustředí všechny síly na vývoj co nejlepších aut a na takové "podřadné" věci jako jsou nehody a jejich problémy se už asi málo řeší,protože to všechno stojí nemalé prachy!!
Ty jsou především do výrobků!
Zaznamenáno

RT -EZ   - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #32 kdy: 22.11.2019, 22:59 »

Výrobci soustředí všechny síly na vývoj co nejlepších aut a na takové "podřadné" věci jako jsou nehody a jejich problémy se už asi málo řeší,protože to všechno stojí nemalé prachy!!
Ty jsou především do výrobků!

určitě?  angel

https://www.garaz.cz/clanek/brutalni-crash-test-proveril-bezpecnost-elektromobilu-21002951?dop-ab-variant=100&seq-no=1&source=hp&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #33 kdy: 22.11.2019, 23:26 »

Dle středních odhadů máme ropu na dalších 50let.....
Co nás vede k tomu být dobrosery a ožebračovat obyvatelstvo ve jménu fanatiků emobility dříve nežli vznikne nezbytná nutnost?
Že by komplex méněcennosti vůči číně?
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #34 kdy: 23.11.2019, 07:38 »

Co Milane?

Tam kde je poptávka, je logicky i nabídka. Vím o mnoha lidech kteří si koupili, nebo chtějí koupit eauto i když stojí o dost více, než čmoudík. Každý k tomu má svůj důvod a mě je vlastně docela šumák. Navíc vnímám znovu objevený zájem o emobilitu v době kdy došlo k malé ropné krizi a kdy stála nafta i benzín okolo Kč. Kde bereš jistotu že když by jsi neměl jinou možnost než čoud, že státy držící prst na kohoutcích s ropou, nezačnou zvedat cenu ropy do nebe, jak se to v minulosti stalo? Vzpomeń si jak státy s ropou uměle udržovaly její vysokou cenu, až se začlo vyplácet ji draze těžit z břidlice. Sami pak zvedli její produkci tak, aby tomu zabránili, protože se jim to nehodilo politicky, ani obchodně.
Pro mne je vzrůstající emobilita jen protiváhou ropě a jedna z věcí která drží cenu ropy v relativně rozumných mezích. Řekněme že vesmír musí být v rovnováze  Škleb . Navíc zájem o eauta znamená i jejich rychlejší vývoj, který nás posune o kus dál a třeba také dostatek času k dořešní některých technických záležitostí. Využijme ten čas k pokroku, namísto přešlapování na místě. Nemuselo by se nám to vyplatit.

Nevidím na tom nic méněcenného a nic čím bychom se podbízeli Číně. Naopak Čína se chytá všeho, jak se dostat na další trhy. Nebo to vidíš jinak? Možná by jsi mi to mohl vysvětlit lépe.
Samozřejmě dalším tématem mohou být dotace. Možná bych si je dovedl představit okolo vývoje, ale osobně považuji dotace za zlo pro ekonomiku. Ovšem to ani není téma této diskuse.
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #35 kdy: 24.11.2019, 14:49 »

Kdo asi zaplatí úpravy/novou přenosovku, pokud bude eaut větší počet- tipnu si že všichni na ceně elektřiny.
Jinak ano ať si každý koupí co chce, ale ať nečeká žádné dotace.
Čína je pro eauta daleko největším trhem.
Zaznamenáno
Stran: 1 [2] 3 4 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.044 sekund, 22 dotazů.