Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Pracovní zóna
| |-+  -B- 30 denní zóna dostupných diskusí
| | |-+  Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 [2] 3 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu  (Přečteno 20152 krát)
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #18 kdy: 14.01.2019, 21:16 »

Tak jen doufám, že ty nabíjecí stojany budou od stojanů s benzínem dál, než je to na jedné "kombinované stanici" u Humpolce...
Protože cítím, že někdy se nějaký ten blesk objeví...

"Blesků" bych se nebál. Připojování i odpojování probíhá bez napětí a až poté co si auto popovídá s nabíječkou. Spíš si umím představit např. požár při vyšším přechodovém odporu v zásuvce. Ale snad tam budou ochranné prvky jako měření teploty.
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #19 kdy: 14.01.2019, 21:57 »

Např. Billa Gatese. Předpověděl to v roce 1995 v knize The Road Ahead......... ...


 Škleb Škleb Škleb Škleb OK, Dostal jste mě, byť šlo spíš o řečnickou otázku a cca....  . Mít možnost tak vám dám s radostí bod  Palec vzhůru
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Miroslav Hlaváč
*
Offline Offline



Elektřina má pomáhat,ne zabíjet!


« Odpověď #20 kdy: 14.01.2019, 22:09 »

Myslím že sundaváte kalhoty a ještě nevidíte řeku, natož brod.  Mrknutí

Pokud by se e-auta "namnožila" do takové míry že by vznikla nutnost navýšit kapacitu distribučních sítí, stávalo by se tak postupně a distributor by na požadavky trhu jistě zavčas reagoval, jako se tomu dělo v minulosti a děje se tomu i dnes. Ale dovedu si představit že v nějaké vísce by nedovolil instalaci "nabíječky" u více domů najednou a trvalo by to i pár let, než by se k posílení sítě pro potřeby malé vesničky našel čas.
Také je možné že  vznikne sdílení nabíjecích stanic, nebo se budou e-auta nabíjet u zaměstnavatelů . Dost dobře si dovedu představit nabití e-auta v práci jako jeden z benefitů od zaměstnavatele zdarma, nebo za malý poplatek.

Zatím jsou tato e-auta drahá na pořízení a to je předem vylučuje ze "škatulky" lidové auto, což si můžeme přeložit jako levné auto, které potkáváte na silnici často. Dále nejsou zkušenosti s repasemi akubloků v e-autech a jejich pořízení v bazaru za "lidovou cenu" je rizikem a tedy si nákup takového auta každá důkladně rozmyslí. Zachoval bych klid a vyčkal co nám připraví nové technologie. Třeba to nebude tak horké. Jak už se zde psalo. Možná už za rok zjistíme že se jedná o slepou vývojovou větev, nebo půjdeme slepou uličkou dalších 10 let než to zjistíme. Možná to slepá větev nebude, jen se namísto aukumulátoru do e-aut vloží jiný zdroj energie. Možná se bude "sát z vesmíru",  možná půjde o malou jadernou elektrárnu, nebo nějaký jiný zdroj energie, který ještě neznáme.

Nechme věštění, protože každý náš pokus hádat budoucnost nám bude za 10 let jen k smíchu, vzhledem k překotnému vývoji technologií. Koho by před cca 20 lety napadlo že internet budeme tahat sebou v mobilním  telefonu, 3D televize neznamená rozměr 50x50x50cm, nebo že přijde čas kdy se diesel dostane na černou listinu a podobně.  Škleb Škleb Škleb
Souhlasím s Vámi Pane kolego,pouze bych přenesl benefit nabíjení v práci na noc kdy stále je menší spotřeba na domáctnost prostřednictví m distribučních společností,ráno nabito,do práce, špička,odpoledne domů,nabíjím dle režimu povoleného distribuční společností,Mohu přidat solár...dodává m... myslím že nový model energetické soustavy se vypracuje sám.
Největší problém jsou nyní výkyvy mezi dodávkou a poptávkou,snad bateriová úložiště?
Snad se dočkáme i HE3A.Přenosy z větrných a solárních el.zaměstnávaj í soustavu dost,přebytky do nabíječů?
Zaznamenáno

Miroslav
Vlado Konrád
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #21 kdy: 15.01.2019, 06:07 »

Zkuste si to zainvestovat doma,možná dostanete i dotace?

[/quote

Necítite tú ľahkú iróniu v mojom príspevku ? 
Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #22 kdy: 15.01.2019, 07:35 »

Zkuste si to zainvestovat doma,možná dostanete i dotace?

V tom je zakopaný onen pes, dotace na něco co vlastně bez nich nikdo nepotřebuje.
To v té přidělovací komisi nemaj volnou židli pro průměrného počtáře který tuší co je to kWh?
Zaznamenáno
Václav Třetí
*
Offline Offline



« Odpověď #23 kdy: 15.01.2019, 11:27 »



   Když to tady tak čtu, tak začínám mít pocit, že se dostaneme do situace, jako v USA. Před každým  domkem trafostanice. Uvažované nabíječky běžné DT zatíží téměř na maximum.
Zaznamenáno

Václav 3

Stejně jako u kol. Jiřího Schwarze jsou příspěvky psané kurzivou myšleny ironicky.

Řidič tvrdej život má... ,  stejně tak vesnickej elektrikář
František Šohajda
*
Offline Offline


RT E2-A


« Odpověď #24 kdy: 15.01.2019, 11:31 »

TESLA - výrobce elektromobilů by měla otevřít továrnu v ČR!
Že by se u nás vyráběli?? Smutek
Zaznamenáno

RT -EZ   - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #25 kdy: 15.01.2019, 12:32 »

Když to tady tak čtu, tak začínám mít pocit, že se dostaneme do situace, jako v USA. Před každým  domkem trafostanice. Uvažované nabíječky běžné DT zatíží téměř na maximum.

Tak znovu. Rychlonabíječk y o výkonech desítek a stovek kW nejsou určeny a ani nejsou potřeba pro domácí dobíjení. Pro průměrný denní nájezd 50km stačí 5-10kWh podle toho o jaké auto se jedná a kudy a jak se se jezdí. Takže stačí denně dobíjet 1,5-3h z běžné 1f 16A zásuvky.

(Zároveň si všimněte, že jde o energii, kterou je velmi reálné po docela velkou část roku vyrobit z poměrně nevelkého počtu solárních panelů na střeše domu. Takže ta nabíječka o které tady byla původně řeč má ve své podstatě smysl. Pouze je zbytečně předimenzovaná a ekonomicky je to nesmysl. Ale možná jde jen o informační šum a účel je jiný než uváděný. Jejich stránky jsou nefunkční, takže těžko říct jak to je.)

Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #26 kdy: 15.01.2019, 13:02 »

Tak znovu, jak dlouho a jak výkonným panelem musím dobijet domácí baterii, abych po jejím přelití do auta ujel 300km?
Zaznamenáno
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #27 kdy: 15.01.2019, 14:33 »

Já přece nemluvím o jednorázovém nabíjení z nuly na plnou kapacitu. Mluvím o tom, že je reálné pokrýt solárem docela zajímavou část běžného provozu. (Ponechávám stranou, že momentálně to obecně není ekonomicky výhodné.)

Musím říct, že mě tento způsob diskuse docela mrzí. Každou chvíli sem někdo něco plácne aniž by si předem ověřil fakta. Já se snažím argumentovat konkrétními čísly a definovat podmínky, za kterých ta čísla platí. Nejsem neomylný a hlavně nejsem v oboru odborník, pouze mě téma hodně zajímá, tak se snažím co nejvíce v problematice zorientovat. Proto bych očekával, že třeba ta čísla a podmínky někdo zpochybní nebo opraví. Nebo napíše vlastní, skutečné, argumenty proč to či ono není možné. To by byla diskuse, která by byla přínosná. Místo toho se konkrétní údaje přejdou mlčením a plácne se další "argument". Je to škoda. Zrovna toto fórum má vzhledem k odbornosti diskutujících potenciál pro věcnou diskusi, přesto je téma elektromobilit y dlouhodobě na úrovni hospodské debaty. Nechápu to.
Zaznamenáno
Tomáš Žabka
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #28 kdy: 15.01.2019, 14:44 »

Je tomu cca 4 roky co jsem prodal svuj elektroskůtr. Zkušenosti s elektro přemistovadli viz můj příspěvek ve vlákně https://diskuse.elektrika.cz/index.php/topic,30792.0.html.  Skůtr se mnou mohl vážit cca 220kg a na 100km potřeboval 4,2kWh, takže skutečně na 50km je reálná spotřeba 20kWh, problém je v tom, že zatím jsem neviděl akumulátor kterému by se nezkracovala životnost při rychlém nabíjení.

Takže otázka není v tom, že umím rychle nabíjet, ale jak nabíjet a udržet životnost bateríí na deklarovaných parametrech, to je ta hlavní otázka.

Osobně bych viděl hlavní problém v tom, že čím rychleji (větším proudem) budu nabíjet, tím kratší životnost baterek bude. Takže pokud někdo bude tvrdit, že umí rychle nabíjet hned bych se ptal co na to říkají baterky.
Nejsem specialista na baterky, ale určitě se chodí i borci od UPS případně DC rozvaděčů, kteří danou problematiku určitě znají a mohou tady popsat úskalí velkých nabíjecích proudů u baterek.
Zaznamenáno

Vše se dá nějak vyřešit, vždy jde jen o to najít optimální řešení daného problému.
Projektant a revizní technik E1A, E1B.
http://www.zabka-revize-projekce-elektro.cz/
Rozvodak
*
Offline Offline




« Odpověď #29 kdy: 15.01.2019, 20:16 »

Je tomu cca 4 roky co jsem prodal svuj elektroskůtr. Zkušenosti s elektro přemistovadli viz můj příspěvek ve vlákně https://diskuse.elektrika.cz/index.php/topic,30792.0.html.  Skůtr se mnou mohl vážit cca 220kg a na 100km potřeboval 4,2kWh, takže skutečně na 50km je reálná spotřeba 20kWh, problém je v tom, že zatím jsem neviděl akumulátor kterému by se nezkracovala životnost při rychlém nabíjení.

Takže otázka není v tom, že umím rychle nabíjet, ale jak nabíjet a udržet životnost bateríí na deklarovaných parametrech, to je ta hlavní otázka.

Osobně bych viděl hlavní problém v tom, že čím rychleji (větším proudem) budu nabíjet, tím kratší životnost baterek bude. Takže pokud někdo bude tvrdit, že umí rychle nabíjet hned bych se ptal co na to říkají baterky.
Nejsem specialista na baterky, ale určitě se chodí i borci od UPS případně DC rozvaděčů, kteří danou problematiku určitě znají a mohou tady popsat úskalí velkých nabíjecích proudů u baterek.

A to je přesně ten hlavní problém supernabíječky .

Obecně vzato, je vhodné nabíjet pokud možno co nejčastěji, aby se akumulátor nevybíjel na doraz, tak se dosáhne nejvyšší životnosti a přenesené kapacitě.

Nehledě na to, že by se neměl překračovat nabíjecí proud.

Prozatím, si myslím že mají smysl nějaké vozítka nebo skůtry s odlehčenou hmotností na pojíždění městem. To ostatní se zatím nerentuje.


 
Zaznamenáno

Montér ve službách rozvodných závodů.
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #30 kdy: 15.01.2019, 20:27 »

Tato data vypadají celkem solidně.

https://fdrive.cz/clanky/vyzkouseli-jsme-jak-dlouho-se-nabiji-elektromobil-vysledek-vas-mozna-prekvapi-2533

http://www.hybrid.cz/dva-roky-s-elektromobilem-peugeot-ion-30-000-km-za-4368-kc
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #31 kdy: 15.01.2019, 22:54 »

Na toto téma je docela zajímavé čtení na blogu firmy Tesloop, která Teslám dává pěkně zabrat. Viz např.:

Citace
The Model S has had its high voltage battery replaced twice under warranty at 194,000 and 324,000 miles. Battery degradation over the course of the first 194,000 miles was ~6% with multiple supercharges a day to 95-100%,  instead of the recommended 90-95%. Between 194,000 and 324,000 miles Tesloop experienced battery degradation of ~22%.

(https://www.tesloop.com/blog/2018/7/16/tesloops-tesla-model-s-surpasses-400000-miles-643737-kilometers)

Osobně by mi 194.000 mil (300.000 km) asi stačilo do konce života. Počty cyklů mají zjevně zvládnuté i při opravdu neurvalém zacházení, ale je otázka jakou roli bude hrát degradace vlivem stárnutí.
Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #32 kdy: 15.01.2019, 23:12 »

Ano, ale pokud se jimi prokopeš, jsme opět na dotacích neboli okrádání nezůčastněných .
Zaznamenáno
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #33 kdy: 16.01.2019, 00:30 »

Na toto téma je docela zajímavé čtení na blogu firmy Tesloop, která Teslám dává pěkně zabrat.
To se jim to jezdí levně statisíce km, když Elon ve slabé chvilce dal na model s 85 kWh baterkou záruku neomezenou kilometry  Smích
Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #34 kdy: 16.01.2019, 08:10 »

Já přece nemluvím o jednorázovém nabíjení z nuly na plnou kapacitu. Mluvím o tom, že je reálné pokrýt solárem docela zajímavou část běžného provozu. (Ponechávám stranou, že momentálně to obecně není ekonomicky výhodné.)

Musím říct, že mě tento způsob diskuse docela mrzí. Každou chvíli sem někdo něco plácne aniž by si předem ověřil fakta. Já se snažím argumentovat konkrétními čísly a definovat podmínky, za kterých ta čísla platí. Nejsem neomylný a hlavně nejsem v oboru odborník, pouze mě téma hodně zajímá, tak se snažím co nejvíce v problematice zorientovat. Proto bych očekával, že třeba ta čísla a podmínky někdo zpochybní nebo opraví. Nebo napíše vlastní, skutečné, argumenty proč to či ono není možné. To by byla diskuse, která by byla přínosná. Místo toho se konkrétní údaje přejdou mlčením a plácne se další "argument". Je to škoda. Zrovna toto fórum má vzhledem k odbornosti diskutujících potenciál pro věcnou diskusi, přesto je téma elektromobilit y dlouhodobě na úrovni hospodské debaty. Nechápu to.

Ale vždyť se odborně ptám....
Řekněme že budu mít na střeše 50m 2  panelů, jak dlouho budou tyto nabijet při současném počasí baterii tak abych elektromobilem ujel 300km.
Nijak nerýpu, prostě to neumím spočítat.
Zaznamenáno
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #35 kdy: 16.01.2019, 11:15 »

OK. Tady je největší problém definovat současné počasí. Mám doma meteostanici, která měří solární radiaci. Na stránkách ČHMU lze získat informace o solární radiaci v Praze ze včerejška. Hodnoty se docela shodují a říkají, že po dobu 3hod byla průměrná intenzita solární radiace asi 200W/m2,  jinak to bylo do 100W/m2,  takže to zanedbám. Teď když to píšu, tak mi to také ukazuje +- 200W/m2. Tak snad můžeme připustit tuto hodnotu. Ale pokud má někdo lepší statistiky, tak ať to prosím upraví, myslím, že je to příliš optimistické.

50m2*200W/m2*3h = 30kWh je energie dopadající na panely za den.

Účinnost panelů počítejme běžných 18%,  za den vyrobíme 5,4kWh.

Budeme nabíjet 2x (aku v solárním systému a pak v autě). Budu tedy počítat 2x s účinností 90%,  celkově zaokrouhleně 80%. Do auta za den dostanu 4,32hWh.

Průměrná spotřeba dobře udělaného středně velkého elektromobilu je asi 15kWh na 100km. Denně tedy nabijeme na necelých 30km a na 300km budeme nabíjet víc než deset dní.
Zaznamenáno
Stran: 1 [2] 3 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.105 sekund, 22 dotazů.