Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  VEŘEJNÁ ZÓNA
| |-+  Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik
| | |-+  Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 ... 10 11 12 [13] 14 15 16 ... 24 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?  (Přečteno 171045 krát)
Martin Novák
*
Offline Offline




« Odpověď #216 kdy: 30.04.2019, 09:11 »

Odpočet začal, klimatická změna probíhá, příroda se mění, ještě 12 let a společnost, jak jí známe se začne hroutit, ale to se nás už netýká.

Ach jo. V roce 1965 panoval vedecky konsensus, ze prichazi mala doba ledova a zamrzne severni ledovy ocean. Podle vedeckyho konsenzu nam ropa dosla pred 20 lety a uz 10 let nemame ani plyn. Spolecnost se kvuli vycerpani zasob ropy zhroutila tak nekdy kolem 2005. Maledivy jsou uz 20 let pod vodou, seychely to ceka letos nejpozdeji napresrok. Od roku 1990 stoupla hladina svetovych oceanu skoro o 4 metry a pod vodou je dnes prakticky cele Nizozemi a znacna cast Belgie. co nam to jeste vedeckym konsensem prorokovali vedci v letech devadesatych??

Na "boj proti klimaticke zmene" svet za poslednich 10 let vynalozil cirka 50.000.000.000 .000 dolaru. Jen na obchodu s emisemi si par vyvolenych prislo na stovky milionu. A to vse aniz by se ve skutecnosti zmenilo cokoli. A tenhle boom elektromobilit y je jen dalsi modni vlnou, ktera ma umoznit znovu rozebehnout skomirajici kola spotreby za penize, ktere stat veme tem co jeste pracuji a vytvari hodnoty pres dane, aby podporil drahe dotovane hracky pro par set blouznivcu o elektromobilit e...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #217 kdy: 30.04.2019, 09:42 »

Nabíječky obvykle potkávám tam, kde je příkon na vn. Elektrárny, trafostanice a podobně. Na vn je obvykle rezerva dostatečná, tak není problém přihodit trafo a už to jede.

Viz Vestec u Prahy.

Že nebude na všechny elektromobily dostatek výkonu je mýtus. Teď asi není, ale určitě nezaplaví silnice elektroauta hned.
Když jsem před cca deseti lety prorokoval, že eauta tu rozšířena nebudou, byl jsem označen za zpátečníka  s tím že do deseti let jistě budou, jinak to nejde a "nebylo by v čem či na co jezdit".
A ejhle kolony čmoudíků jsou furt, dokonce bych řekl, že efanouškům poslední dobou vyschla nádrž s argumenty.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #218 kdy: 30.04.2019, 11:35 »

Když jsem před cca deseti lety prorokoval, že eauta tu rozšířena nebudou, byl jsem označen za zpátečníka  s tím že do deseti let jistě budou, jinak to nejde a "nebylo by v čem či na co jezdit".
A ejhle kolony čmoudíků jsou furt, dokonce bych řekl, že efanouškům poslední dobou vyschla nádrž s argumenty.

Nevím zda jste byl označen za zpátečníka, ale riskujete, že teď budete označen za slepého a hluchého.  Smích
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Zdenek Hejčl
OSVČ - živnostník
*
Offline Offline



« Odpověď #219 kdy: 30.04.2019, 16:04 »

Jen pro pobavení:
 https://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=uskali_elektromobility.jpg
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektromontér EZ-M, O-E2/A. Východní Čechy
Výroba, montáž a servis vah. EU
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #220 kdy: 30.04.2019, 16:54 »

Něco mi to připomíná...


* bez názvu.png (442.64 KB, 800x429 - prohlédnuto 229 krát.)
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #221 kdy: 20.05.2019, 08:02 »

SCHRACK na Infodnech 2019 o elektromobilit ě opravdu hustě
    SCHRACK Technik, jako jediný dodavatel elektroinstala ční techniky se letos na svých každoročních Infodnech zaměřil především na problematiku elektromobilit y. Pokud jsem v titulku uvedl "hustě",  pak proto, že šlo opravdu o hodně zajímavých informací během jednoho pozdního odpoledne v několika městech. Hustě tedy alespoň pro ty, kdo se zajímají o přicházející elektromobilní infrastrukturu . Od Marka Zaciose jsme se dozvěděli o 100 let značky založené Eduardem Schrackem, který kdysi vynalezl doutnavku. O novém centrálním skladu v Achau u Vídně, který si mohli účastníci prohlédnout virtuálními brýlemi. Kromě nových produktů a norem se účastník dozvěděl opravdu nevšedně hodně o vozidlech na elektrický pohon. Považte, pouze v minulém roce 2018 se prodalo v Evropě 150.000 elektromobilů! Podívejte se, co vše jsme mohli exkluzivně na této události zachytit!
    Zdroj: zde...


   


    Co pozitivního a konstruktivníh o byste doplnili k této informaci?
   
SCHRACK na Infodnech 2019 o elektromobilit ě opravdu hustě
   
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #222 kdy: 20.05.2019, 17:56 »

Věnoval jsem chvíli průzkumu oněch někdy až infantilně zpracovaných prezentací. Pravda, s výkladem by tak třeba nepůsobily tak výrazně.
Jedna velká chvála elektromobilit y, celkem pochopitelné, koho psa jíš, toho píseň zpívej.
Nicméně pokud někdo tvrdí, že první kdo překonal 100km/h byl elektromobil, by měl také říct, proč se na přirozeném trhu neujal a proč to dodnes není jinak.
Dále odborník, který si vymýšlí hodnoty tolerance síťového napětí(a novou Si jednotku ekm),  nebo je ani neumí opsat z odkazované normy a svádí na to poruchovost dealovaných čínských klumpů, zřejmě na vyschlé kondy nepůsobí důvěryhodně, stejně jako nazývat zvýšení napětí "poruchovostí sítě".
Jen pro zajímavost Xerox napojený na trafo VS 22/0,44 z r 97 stále žije... A pokud chce ekologicky bojovat proti přepětí, nechť se zaměří na FVE na RD a pověsí analyzátor do sítě. To teprv uvidí hupance.
Dále se dočítám o nedostatku dobíjecích stanic, kdy máme aktuálně pouze jednu pro téměř tři auta, což je potřeba v další pětiletce napravit a stát by to měl nařídit a nejlépe i zadotovat.
Nikde jsem se nedočetl, že je třeba pracovat na vývoji a dotáhnout to k dokonalosti, aby motorista nechtěl koupit si spalovač dinosaurů, ale chtěl koupit EV pro jeho výhody.
To co jsem četl, bylo něco jako zápis z XV. sjezdu, v duchu my ty vozítka protlačíme za každou cenu - dotace, sankce, pozitivní diskriminace a holota co pro to nejásá, jde proti nám, tak to zaplatí.

Takže když to shrnu, muselo to silně připomínat prezentační akci "amweje" Úsměv
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #223 kdy: 20.05.2019, 22:32 »

Věnoval jsem chvíli průzkumu oněch někdy až infantilně zpracovaných prezentací.
Ony ty prezentace bez toho výkladu asi mnoho neprozradí. A pokud poslouchám mluvené slovo nebo mluvené slovo současně s tou prezoškou, tak mi to takové jako popisujete nepřipadá. Spíš to vypadá, že jste koukal jen na ty prezošky.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Rozvodak
*
Offline Offline




« Odpověď #224 kdy: 20.05.2019, 22:35 »

něco jako zápis z XV. sjezdu

Politika míru zvítězí!
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Montér ve službách rozvodných závodů.
Jan Yossarian
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline




« Odpověď #225 kdy: 21.05.2019, 07:10 »

Jedna velká chvála elektromobilit y, celkem pochopitelné, koho psa jíš, toho píseň zpívej.
Někdo rád hejtuje, že? A úplný blbosti.
Na Schracku jsem byl a teď vidíím, že tam chyběl odborník největší Jiří Hrubý.Z těch keců o elektromobilit ě to tam bylo opravdu k zamyšlení.


Ony ty prezentace bez toho výkladu asi mnoho neprozradí. A pokud poslouchám mluvené slovo nebo mluvené slovo současně s tou prezoškou, tak mi to takové jako popisujete nepřipadá. Spíš to vypadá, že jste koukal jen na ty prezošky.
Zvuk je pouze u té první přednášky. Kdy budou další díly k poslechu?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Marketing ti kreslí svou mapu ke štěstí na celý život, ale co když chceš jít vlastní cestou?
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #226 kdy: 21.05.2019, 09:28 »

Důležité je, aby stát nepodlehl a nezačal e auta dotovat.
Momentálně jich v čistém provedení jezdí u nás jen cca 150, oproti cca5000 na plyn a pod.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #227 kdy: 21.05.2019, 12:33 »

Zvuk je pouze u té první přednášky. Kdy budou další díly k poslechu?
Budou. Je to ve frontě ke zpracování. Dáme vědět!
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #228 kdy: 21.05.2019, 16:17 »

Ony ty prezentace bez toho výkladu asi mnoho neprozradí. A pokud poslouchám mluvené slovo nebo mluvené slovo současně s tou prezoškou, tak mi to takové jako popisujete nepřipadá. Spíš to vypadá, že jste koukal jen na ty prezošky.
S tím souhlasím, také jsem uvedl, že bez výkladu je to vytržené z kontextu.
Někdo rád hejtuje, že? A úplný blbosti.
Na Schracku jsem byl a teď vidíím, že tam chyběl odborník největší Jiří Hrubý.Z těch keců o elektromobilit ě to tam bylo opravdu k zamyšlení.
Ale no tak alterego Yossarian, voni jsou jak když jsem popích jehovistku s transfuzí...
Když jsem si vygůglil, co že je to hejtovat, musím konstatovat, že kecáte.
Já jsem naopak zastáncem alternativ fosilích paliv, ovšem pouze tehdy, budou-li ekologicky přínosné, kvalitativně minimálně srovnatelné a ekonomicky výhodné a naopak jsem odpůrcem vytloukání klínu klínem, pseudoekologic kých postojů ve stylu co oči nevidí a po nás potopa a direktivních nařízení která uměle křiví thžní prostředí např. formou dotací čí pozitivní diskriminace za účelem naplnění vyššího zájmu spočívajícího minimálně v byznysu s emisními povolenkami.
Takže mi laskavě napiště, která z mých tvrzení jsou nepravdivá- ostatně od toho je diskuse a já se rád dovzdělám a obrátím se na tu pravou jedinou víru.
Každé zboží má svého kupce, to dobré se prodává samo a nepotřebuje reklamu, natož státní resp. unijní tlačenku. Nebo snad věříte tomu, že současný politický tlak na rozvoj elektromobilit y nesouvisí s EU climate action, stejně jako tlak na výrobu "biopaliv" z řepky a kukuřice, o kterých ti "hateři" před 10. lety říkali, že jsou ekologickým nesmyslem a zvráceností a najednou se začíná potichu říkat, že to byla chyba, ale karavana jede dál, protože plán se plnit musí?
Vždyť ty principy jsou pořád stejné.
A chcete mi tvrdit, že se na té session neřešila státní podpora rozvoje a zvýhodňování?

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #229 kdy: 21.05.2019, 16:17 »

dokončení:
Nabídne-li mi eauto alespoň to minimum, co můj dosluhující sypek, rád si jej příští rok koupím. Chci kombík, nebo pick-up, tažný na koňský přívěs, alespoň 200HP, dojezd alespoň 800km, v zimě si chci ráno sednout do vyhřátého a odmraženého auta, na "benzince" chci zastavit tak na kafe a cígo a valit dál, když se vrátím nad ránem a bude od 8:00 na 8 hodin vypnuto, chci mít jistotu, že odpoledne někam dojedu, no a protože vozidlo může užívat i poněkud roztržitější osoba a zároveň se občas ocitnu mimo civilizaci, chci ssebou mít nějakou zásobu energie na dojetí alespoň k nejbližší benzínce, kdyby se náhodou opomělo dotankovat, nebo bych se někde zašprajc. Jenže když koukám na nabídku, tak nejlevněji mé požadavky splní Tundra nebo LandCruiser.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #230 kdy: 21.05.2019, 16:59 »

Kolego, vy jste s dojezdem z obliga, pokud tedy netaháte ten koňák prázdný Úsměv
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #231 kdy: 21.05.2019, 17:37 »

Tak teď jste mě dostal Škleb Jsem zaslepenec, opoměl jsem ekologický záložní zdroj, je to zvláštní, někdo tahá za ropákem ekopohon, jiný za ekovozítkem ropnou zálohu Úsměv
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #232 kdy: 22.05.2019, 08:07 »

Já jsem naopak zastáncem alternativ fosilích paliv, ovšem pouze tehdy, budou-li ekologicky přínosné

Tak v tom jsem barbar.
Pro mne je důležité spíš to, co umím snáz poštelovat poťákem, než lopatkou na uhlí.
Na tu si vzpomínám jako užitečnou naposledy někdy v září 1987.
 tanecek
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Rozvodak
*
Offline Offline




« Odpověď #233 kdy: 24.05.2019, 05:53 »

Již brzy bude v prodeji nová elektromotorka "Super SOCO TC MAX". Parametry se zdají už slušné.


Nový model Super SOCO TC MAX je skvělá a rychlá elektromotorka (max. rychlost 100 km/h) vhodná nejen pro jízdy po městě, ale i pro příměstskou dopravu. Stačí vlastnit řidičské oprávnění A1.



* super-soco-tc-max-statique-avant-droit.jpeg (289.38 KB, 1140x623 - prohlédnuto 198 krát.)
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Montér ve službách rozvodných závodů.
Stran: 1 ... 10 11 12 [13] 14 15 16 ... 24 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.053 sekund, 23 dotazů.