Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  VEŘEJNÁ ZÓNA
| |-+  Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik
| | |-+  Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 24 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?  (Přečteno 171212 krát)
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #72 kdy: 02.11.2018, 20:43 »

Dnes jsem poslouchal rádio, že elektromobil, konkrétně výroba jeho baterie zanechá uhlíkovou zátěž, jako diesel po dobu 10 let...

A informaci jste si ověřil, nebo jí věříte, protože to říkali v rádiu?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #73 kdy: 02.11.2018, 21:35 »

Není nakonec elekrotoauto větší zátěží, než diesel?
Nafta patří do traktoru.
Za těch 46 let, co mám řidičák, jsem z donucení jezdil se sazometem (služebák) celkem 3 roky a názor jsem nezměnil.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Rozvodak
*
Offline Offline




« Odpověď #74 kdy: 02.11.2018, 21:51 »

Dnes jsem poslouchal rádio, že elektromobil, konkrétně výroba jeho baterie zanechá uhlíkovou zátěž, jako diesel po dobu 10 let. Nevysledoval jsem ale, jakou uhlíkovou stopu zanechá výroba elektřiny k jeho pohonu, nebo jestli bylo myšleno jako celková zátěž.
Takže za jak dlouho se bude měnit baterie u auta?
Není nakonec elekrotoauto větší zátěží, než diesel?


Co jsem četl, tak životnost akumulátoru v top elektromobilu může vydržet i po celou dobu provozu, nebo 10 a víc let.
Informace jsou rozličné.

Například Li - ion akumulátor má životnost 500-1200 cyklů a pak kapacita degraduje. Pak nezbývá než repase nebo výměna.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Montér ve službách rozvodných závodů.
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #75 kdy: 02.11.2018, 22:02 »

V souvislosti s tématem by mne zajímalo: odkud čerpáte informace o elektromobilit ě?

electrek.co a teslarati.com Oba zdroje jsou sice silně zaujaté (netají se tím),  ale zejména první okamžitě informuje o všem co se kolem elektromobilit y šustne. (Někdy až přehnaně, zejména pokud jde o články na základě informací z Elonova Twitteru. Docela často si při tom vzpomenu na Aničku Dajdou, kterou tatínek pochválil, že umí dělat zlaté kuličky z h...) Je to ale velmi dobrý souhrn a na jeho základě se pak dají dohledávat původní zdroje a další informace.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #76 kdy: 02.11.2018, 22:35 »

Co jsem četl, tak životnost akumulátoru v top elektromobilu může vydržet i po celou dobu provozu, nebo 10 a víc let.
Informace jsou rozličné.

Například Li - ion akumulátor má životnost 500-1200 cyklů a pak kapacita degraduje. Pak nezbývá než repase nebo výměna.

Průměrný nájezd automobilů je kolem 15.000 km za rok. Na jedno nabití "pořádný" elektromobil ujede 250-500km. Jde tedy o 30-60 plných cyklů ročně. Menší cykly jsou šetrnější. Pokud by tedy šlo jen o cykly, tak by se jednalo o životnost v řádu desítek let. Obecně se mluví o odhadované životnosti cca 20let. Praxe ukáže, ale těm 10+ letům s mírným poklesem kapacity bych věřil.


Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Zdenek Hejčl
OSVČ - živnostník
*
Offline Offline



« Odpověď #77 kdy: 02.11.2018, 22:38 »

Poslal: Juraj Rojko    Posláno: Dnes v 20:43
Vložit citaci
Citace: Zdenek Hejčl  Dnes v 19:07
Dnes jsem poslouchal rádio, že elektromobil, konkrétně výroba jeho baterie zanechá uhlíkovou zátěž, jako diesel po dobu 10 let...

A informaci jste si ověřil, nebo jí věříte, protože to říkali v rádiu?
Poslal: Zdenek Hejčl    


Ne neověřil, tato otázka byla vhozena do jámy lvové.
Více méně k zamyšlení.
Jestli to co nám předhazují jako informaci, že je to nejlepší co nám mohou předložit novináři.
A prospívá to ekologii.  Šok
Nejsem ekolog, jen se snažím přírodě škodit co nejméně. Z pozice obyčejného bývalého trempíka...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektromontér EZ-M, O-E2/A. Východní Čechy
Výroba, montáž a servis vah. EU
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #78 kdy: 10.11.2018, 21:11 »

Tady bych viděl jistý náznak řešení odjezdu vybitého elektromobilu z čekací pozice v koloně. Malá centrála na pojezd malou nouzovou rychlostí na nejbližší výjezd by jistě neškodila a její spalovací motor by mohl makat v ideálních otáčkách. Jaký výkon by byl potřeba na pohyb elektromobilu dejme tomu 40km/h při svítících světlech, zapnutém topení a výstražných blinkrů?


* 9BD44415-856A-4A96-BF62-676610A567B8.jpeg (47.35 KB, 720x564 - prohlédnuto 312 krát.)
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #79 kdy: 12.11.2018, 09:13 »

electrek.co a teslarati.com Oba zdroje jsou sice silně zaujaté (netají se tím),  ale zejména první okamžitě informuje o všem co se kolem elektromobilit y šustne. (Někdy až přehnaně, zejména pokud jde o články na základě informací z Elonova Twitteru. Docela často si při tom vzpomenu na Aničku Dajdou, kterou tatínek pochválil, že umí dělat zlaté kuličky z h...) Je to ale velmi dobrý souhrn a na jeho základě se pak dají dohledávat původní zdroje a další informace.

Tamější článek Norové se zbláznili do el....
Chápu že je zaujatý, ale co v nadpisu dělá to " do"?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #80 kdy: 12.11.2018, 12:56 »

Řekl bych, že to dělá předložku.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #81 kdy: 12.11.2018, 17:44 »

Docela reálný pohled měli už před časem tady http://www.autoforum.cz/zajimavosti/norska-elektricka-pohadka-nabira-horke-konce-takhle-to-opravdu-nepujde/
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #82 kdy: 13.11.2018, 08:15 »

Jak jsem již napsal výše, smysl vidím u hybridu. Příští rok se má pochlubit Škodovka s hybridním pohonem, tak uvidíme, čím nás překvapí. Doufám, že to pojmou inteligentně a bude to mít smysl, např. jako u Ravky. Ne jak u "Kjundé" neboli malého souseda z Nošovic, kde dodnes nikdo nepochopil, jakou funkci v autě vykonává elektromotor  zle
Stará Škodověnka začíná atakovat hranici čtvrt milionu na tachometru, tak by i nastal pomalinku čas na výměnu a po hromadě letech i zkoušku jiného agregátu, než turbosazí. Ačkoliv nemohu na turbosaze říci půl slova, dokonce jsem dodnes nezaznamenal ani problémy s filtrem pevných částic, na který všichni tak nadávají.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #83 kdy: 13.11.2018, 10:41 »

Jak jsem již napsal výše, smysl vidím u hybridu.
Tady je poutavý článek o realitě hybridů ve firemní flotile.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Lukáš Rotrekl
*
Offline Offline




« Odpověď #84 kdy: 13.11.2018, 11:04 »

No autofórum....
Samozřejmě, pokud se s tím bude zacházet, tak jak je popisováno v článku, tak to nemůže jinak dopadnout.
Netuším jak je u plugin hybridu udávána spotřeba, předpokládám, že to bude na nějaký cyklus třeba 75% elektrika 25% spalovák. Pak je ale dost prasárna obvinit výrobce ze lži, pokud to auto nevidělo zásuvku.
Samozřejmě je taky prasárna auto v tomto režimu dotovat, nebo obecně jakkoliv dotovat, při čemž jsem ochoten se bavit o nějakých úlevách v duchu (odpuštené nebo snížené mýto, silniční daň, parkování ve městě (na státním) zadarmo, ...),  ale jak to podmínit tím správným využíváním.
 
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Vysvětlit jde všechno, bohužel ne všem.....

Není mě jasné, jak je možné že spousta lidí, kteří umí psát, neumí číst.
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #85 kdy: 13.11.2018, 12:01 »

Tady je opravdu chyba v tom mezičlánku mezi volantem a sedačkou, nikoliv v technologii. Ale dává smysl, pokud auto do 50 km/h jede na elektřinu, typicky popojíždění ve městě a nad tuto rychlost aktivuje spalovací benzínový motor. Zde dokonce vidím i jistý přínos pro město jako takové. A opět jsme u infrastruktury, která chybí. Pokud tedy tato auta koupí firma, která vozy parkuje na parkovišti před bránou závodu a není zde možnost dobíjení, pak to postrádá smysl.
Samozřejmě je taky prasárna auto v tomto režimu dotovat

Dotace z principu věci je špatně na cokoli, od elektroauta až po nějakou neziskovku, za kterou stojí muzikolog, který doposud v životě nic nedokázal kromě výprasku od dominy a jízdy na černo v MHD.
Na straně druhé, nabídka dotačních titulů je poměrně pestrá a vnímej to jako výzvu či příležitost. Prostě někde leží peníze a buď vymyslíš projekt, který na tento dotační titul našiješ a sosneš si, nebo to nech plavat. Je to tvrdý byznys jako cokoli jiného. Nic víc, nic míň.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Lukáš Rotrekl
*
Offline Offline




« Odpověď #86 kdy: 13.11.2018, 12:23 »

Nesouhlasím, jsou dotace, které mají svoje opodstatnění.. .
(nerentabilní oprava a oživení brownfieldu, kdy by investice na zelené louce vyšla pro stejný provoz levněji, ...... )
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Vysvětlit jde všechno, bohužel ne všem.....

Není mě jasné, jak je možné že spousta lidí, kteří umí psát, neumí číst.
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #87 kdy: 13.11.2018, 13:56 »

Většina současných hybridů je v podstatě nevyužitelná i mimo firemní flotilu. Předpokladem opravdu smysluplného využití hybridu je totiž dostatečný dojezd na baterie. Pro soukromé využití za rozumný kompromis považuji asi 50km. To ještě nevyžaduje příliš velkou (těžkou a drahou) baterii a zároveň se na elektriku dá realizovat většina běžných jízd. (U mě osobně asi tak 99%). Pak to začíná mít ekonomický smysl a za předpokladu rozumně navýšené ceny i bez jakýchkoli dotací.

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #88 kdy: 13.11.2018, 14:21 »

Samozřejmě je taky prasárna auto v tomto režimu dotovat, nebo obecně jakkoliv dotovat, při čemž jsem ochoten se bavit o nějakých úlevách v duchu (odpuštené nebo snížené mýto, silniční daň, parkování ve městě (na státním) zadarmo, ...),  ale jak to podmínit tím správným využíváním.
A přitom by se v dnešní době jednalo o jednoduchou softwarovou fíčuru, jenom ji po výrobci auta chtít (a že si stát umí dupnout!). ECU v autě moc dobře ví, kolik kW aktuálně dává motor, tak by nebyl absolutně žádný problém evidovat, kolik kWh energie vyrobil spalovací motor a kolik kWh energie auto spotřebovalo. Rozdíl přišel ze zásuvky.
A rázem tu máme kritérium pro posuzování nároku na čerpání dotace.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Lukáš Rotrekl
*
Offline Offline




« Odpověď #89 kdy: 13.11.2018, 14:42 »

A v ten moment taky spoustu keců o špiclování, sledování, omezování svobody..... Jasně, že technicky je to řešitelný úplně snadno.
A jinak jedna jistá SW záležitost kolem aut už se táhne tuším kolem 3 let. Taky to bylo jen o softu, že dělal to co měl, když to zrovna měl dělat .... Úsměv
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Vysvětlit jde všechno, bohužel ne všem.....

Není mě jasné, jak je možné že spousta lidí, kteří umí psát, neumí číst.
Stran: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 24 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.067 sekund, 22 dotazů.