Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  VEŘEJNÁ ZÓNA
| |-+  Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik
| | |-+  Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 24 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?  (Přečteno 171122 krát)
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #54 kdy: 31.10.2018, 14:01 »

Na elektrokola se dají koupit motory s příkonem až 1kW při 48V. Při vhodné baterii byste se mohl hezky povozit bez šlapání  Mrknutí

Tady bych viděl jistý náznak řešení odjezdu vybitého elektromobilu z čekací pozice v koloně. Malá centrála na pojezd malou nouzovou rychlostí na nejbližší výjezd by jistě neškodila a její spalovací motor by mohl makat v ideálních otáčkách. Jaký výkon by byl potřeba na pohyb elektromobilu dejme tomu 40km/h při svítících světlech, zapnutém topení a výstražných blinkrů?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #55 kdy: 31.10.2018, 14:04 »

Nejde o to že by na trhu nebylo kolo splňující nároky p.Horského, ale o to že výrobci nepokrytě lžou.
Není možné udávat relevantní údaj pro úzkou skupinku a podmínky, tj.jízda po rovince a náruživý šlapalista kolem 60 kg.
Nebo poskytnout nějaký graf výdrže, kde by se každý našel.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Rozvodak
*
Offline Offline




« Odpověď #56 kdy: 31.10.2018, 14:44 »

Nejde o to že by na trhu nebylo kolo splňující nároky p.Horského, ale o to že výrobci nepokrytě lžou.
Není možné udávat relevantní údaj pro úzkou skupinku a podmínky, tj.jízda po rovince a náruživý šlapalista kolem 60 kg.
Nebo poskytnout nějaký graf výdrže, kde by se každý našel.

Je to bussiness jako cokoliv jiného. Všade se udává cena od:; malim písmem se dodá bez DPH...

Logicky by to pak nebylo tak líbivé, kdyby napsaly krutou pravdu ale to je se vším.

Když budu mít baterii 20Ah/48V a motor 750W, vychází mě kapacita 960Wh, při 750W se povozim kousek přes hodinu...
Ale je tu hodně proměnných. Údajně nejvíc vybíjí rozjezd.
Když nebudu lenoch a budu šlapat na startu, z kopce zapnu rekuperací a dám si mód asistenta tak prodloužim dojezd...
Přidaná hodnota je rekuperace (i když to není sláva) a s ní spojené brždění motorem.

Mě se jeví nejlépe, modifikovat na e-kolo stávající bicykl. Sada se dá sehnat snad už od 18k, lepší než vydat 40k za jebku s 250W motorkem. Navíc je to zdravej hybrid, v dnešní době tlouštíků.

Za nešvar považuju ty bílo-zelenený e-koloběžky, co se cca před třemi týdny vylouply v Praze. Jezději na tom spratci, turisti a spol. Všichni samo po chodníku a je supr když vám to pošle z boku na přechodu pod kola!

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Montér ve službách rozvodných závodů.
Pavel Horský
ČESKÝ ŽIVNOSTNÍK
*
Offline Offline



Podbořany - projekční a revizní činnost E2A, E2B


WWW
« Odpověď #57 kdy: 31.10.2018, 16:27 »

Pokud bych tedy zatoužil po dvou kolech, určitě si nebudu kupovat kolo a to i kdyby bylo na atomový pohon. Mašina je mašina. To je prostě hned o něčem jiném :-)
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Projekce vyhrazených el. zařízení v objektech tř. A + B
Bytová a občanská výstavba, průmysl, zdravotnictví
Návrhy a výpočty umělého osvětlení
Návrhy ochrany před bleskem a přepětím
Revizní technik E2A, E2B
http://www.severocech.cz/ mob. 721 141 602
email: horac@podborany.cz
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #58 kdy: 31.10.2018, 17:19 »

Hmmmm, takže v mém případě dojezd pomalu nulový. Všude kopce, váha 130kg a těžce nadprůměrná lenost :-D Zůstanu u čmouda na čtyřech kolech.
Horáci, nehaž flintu do žita. Našel jsem on-line kalkulátor dojezdu kola, v podstatě i se 130 kily máš reálnou možnost dojet kousek dál jak za roh, pokud tedy zvolíš velkou baterii a rám kola s patřičnou nosností  Smích
P.S. elektrokolo není mašina, tam musíš i šlapat, obzvlášť u středového motoru s torzním snímačem  Smích
https://www.bosch-ebike.com/de/service/reichweiten-assistent/
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Rozvodak
*
Offline Offline




« Odpověď #59 kdy: 31.10.2018, 17:41 »

Pokud bych tedy zatoužil po dvou kolech, určitě si nebudu kupovat kolo a to i kdyby bylo na atomový pohon. Mašina je mašina. To je prostě hned o něčem jiném :-)

https://m.youtube.com/watch?v=agGzT8TgXcw
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Montér ve službách rozvodných závodů.
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #60 kdy: 01.11.2018, 08:38 »

Kam bys zařadil lokomotivu řady 754?
Má to v podvozku elektromotory, elektrické řízení výkonu,...
Ale také to má veliký dieselový motor, generátor...



Přesně o tom jsem psal. Je auto které pohánějí elektromotory, ale napájené jiným zdrojem než baterií, stále elektroauto, hybridy, nebo jak je pojmenovat? Osobně třeba využití motoru na naftu nebo benzín k výrobě elektřiny vnímám jako hybrid. Ale to jen díky tomu že u nás jezdí pár hybridů. Jenže auto hybrid je spíš kombinovaný pohon motorem (benzín-nafta) s přímým mechanickým pohonem v kombinaci s elektromotory. Pokud půjde pouze o výrobu elektřiny pro elektromotor, bez mechanického přenosu síly jde ještě o hybrid? Bude to hybrid i když získáme elektřinu jiným způsobem? Třeba z nějakého palivového článku a pod.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #61 kdy: 01.11.2018, 09:16 »

Podle definice pojmu “hybridní vozidlo” v anglické Wikipedii (hybrid vehicle) je to každé vozidlo, které kombinuje alespoň dva způsoby pohonu. Tedy do toho spadá i bicykl s elektropohonem, dieselelektric ká lokomotiva či klasická ponorka.
Asi bych tu definici doupřesnil - alespoň dva různé způsoby pohonů konajících mechanickou práci.
Rozlišují se dvě konfigurace - seriový hybrid (spalovací motor - el. generátor - elektromotor) a paralelní hybrid (bicykl s pomocným elektromotorem).
Elektromobil s palivovými články už pod to nespadá.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #62 kdy: 01.11.2018, 09:28 »

U hybridů vidím jistý potenciál, pokud to nebude tedy rádobyhybryd od Hyundai, kde se doposud nepodařilo zjistit, co tam vlastně ten elektromotor má dělat  zle
Ale pokud dokáže hybrid do rychlosti 50 km/h jet čistě na elektřinu a nad tuto rychlost přebírá pohon spalovací motor, jedná se o vhodnou alternativu, která bude přínosem jak pro jízdy ve městě, tak i na dlouhých trasách.
Ovšem toto šikovné řešení není elektromobilem, tudíž zůstává na okraji "politického" zájmu.

P.S. Pokud se bavíme o emisích a CO2, možná by měl někdo těm škopkům pilin (rozuměj ekoteroristům a politikům) říci, kolik emisí vyprodukuje auto, které jede plynule a kolik auto, které poposkakuje v koloně po dálnici nebo ve městě, kde nejsou schopny v 21. století seřídit semafory na zelenou vlnu. Pokud zahrnu elektromobil do uhlíkové stopy jako celek, je pak celkem jedno, zda poposkakuje elektromobil nebo čmoud. 
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
František Šohajda
*
Offline Offline


RT E2-A


« Odpověď #63 kdy: 01.11.2018, 10:18 »

Citace
P.S. Pokud se bavíme o emisích a CO2, možná by měl někdo těm škopkům pilin (rozuměj ekoteroristům a politikům) říci, kolik emisí vyprodukuje auto, které jede plynule a kolik auto, které poposkakuje v koloně po dálnici nebo ve městě, kde nejsou schopny v 21. století seřídit semafory na zelenou vlnu. Pokud zahrnu elektromobil do uhlíkové stopy jako celek, je pak celkem jedno, zda poposkakuje elektromobil nebo čmoud.  

Když to vezmeme logicky ,  tak vstup vzduchu do motoru ve velkých městech má více CO2 než by měl být emisní "výfuk"  za automobilem!!
Takže by z auta mělo být asi podle  emisních komisařů snad čistička vzduchu??! Škleb   Zlej
Pořád se tlačí na nižší a nižší emise, ale nejde to do nekonečna.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

RT -EZ   - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
František Šohajda
*
Offline Offline


RT E2-A


« Odpověď #64 kdy: 01.11.2018, 13:12 »

Jen doplním....
Nyní jsem četl, že v USA vytvořili bezdrátovou nabíječku pro elektromobily o výkonu 120kW,mají v plánu až 400kW....něco podobného jako bezdrátové nabíjení u mobilů....
Automobil bude prý nabitý v módu rychlonabíjení za 15 minut?? Bezdrátově, jen dojet na vyznačené parkovací místo....
Tak to by už šlo jezdit i větší vzdálenosti. Mrknutí
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

RT -EZ   - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
Javorsky
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #65 kdy: 01.11.2018, 20:18 »

Co myslite, jak dalece je technologicky od dobijeciho parkovaciho mista k dobijeci silnici?
To aby pak nebyl spis problem eauto v beznem provozu vybit nezli nabit :-)
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miloslav Stehno
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline




« Odpověď #66 kdy: 01.11.2018, 20:37 »

Ad bezdrát:
Kolik bude účinnost? Při 90% mi bude u 400kW nabíječky pod a v autě autem topit 40kW?

V menším (pro plug-in hybridy)
https://www.otechnice.cz/bmw-nabizi-bezdratove-nabijecky-pro-automobily-v-evrope-i-v-usa/
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #67 kdy: 01.11.2018, 20:54 »

Technologicky to je zvládnuté, např. švédi už dělají praktické testování.
Ale stále tam vidím poměrně velké ztráty mezi generátorem elektrárny a koly vozidla.
Zajímavější by bylo vozidlo s něčím na způsob Ward Leonardovo soustrojí, poháněným konvenčním palivem, doplněným kinetickou rekuperací. Ty baterky (dáno procesem výroby i distribuce) prostě vnímám jako protimluv k ekomaniakálním u vychvalování emobility.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Rozvodak
*
Offline Offline




« Odpověď #68 kdy: 01.11.2018, 22:21 »

Někdy snad už před 12ti lety jsem četl hezkej článek o vodíkovym pohonu, jakožto slibné cestě pohonu elektromobilů.

Dnes je to pořád v plenkách. Sic by to bylo výhodné. Přebytky vyrobené elektřiny v síťi, by mohly elektrolízou vody část energie naakumulovat do získání vodíku. Hlavně by se zajelo na pumpu a natočilo by se to tam jak dnes.

Co vím, tak v ČR jezdí jen nějakej autobus experimentálně ..
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Montér ve službách rozvodných závodů.
Ivan Taraba
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #69 kdy: 02.11.2018, 00:46 »

Podle definice pojmu “hybridní vozidlo” v anglické Wikipedii (hybrid vehicle) je to každé vozidlo, které kombinuje alespoň dva způsoby pohonu.
Já bych tam neřadil ani tu lokomotivu. Jestliže diesel slouží pouze k výrobě elektřiny a není mechanicky propojen s pohonem, považoval bych to za elektrickou lokomotivu s vlastní elektrárnou. Jinými slovy "sériový hybrid" podle mne není hybrid, ale nejsem Wikipedie  Úsměv.

P.S. Pokud se bavíme o emisích a CO2, možná by měl někdo těm škopkům pilin (rozuměj ekoteroristům a politikům) říci, kolik emisí vyprodukuje auto, které jede plynule a kolik auto, které poposkakuje v koloně po dálnici nebo ve městě, kde nejsou schopny v 21. století seřídit semafory na zelenou vlnu. Pokud zahrnu elektromobil do uhlíkové stopy jako celek, je pak celkem jedno, zda poposkakuje elektromobil nebo čmoud.  
Na ČRo v debatě kandidátů na primátora Prahy navrhoval Čižinský, že by nechal za 750 milionů seřídit křižovatky v celém městě, čímž by se zvýšila průjezdnost prý až o 20%. Na to mu bylo navrženo, že by měl ty peníze raději věnovat hasičům na novou stanici, že už se rychleji jezdit nedá...
Pokud jde o poposkakování, tam právě spatřuji výhodu elektromobilu. Elektřina se spotřebuje pouze na rozjezd vozu, neztrácí se ve spojce, při stání nemusí běžet motor a pokrývat ztráty při volnoběžných otáčkách. Možná se při dobržďování i lehce rekuperuje, ale tím si při tak nízkých rychlostech nejsem jist. S uhlíkovou stopou jsem opatrný, tam mohu zahrnout vše, co se mi hodí  Mrknutí

Co myslite, jak dalece je technologicky od dobijeciho parkovaciho mista k dobijeci silnici?
To aby pak nebyl spis problem eauto v beznem provozu vybit nezli nabit :-)
K dobíjecím silnicím jsem spíše skeptický. Zajímavější myšlenka jsou dobíjecí parkovací stání. Elektromobil zaparkuje a připojí se nebo je připojen ke stojanu, který si jej ztotožní (kvůli účtování) a začne dobíjet jeho akumulátor. Navíc, pokud právě v daném místě chybí elektřina, může si naopak něco z akumulátoru vzít, za což pochopitelně majitel vozu dostane zaplaceno a jistě mu zůstane aspoň polovina energie.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Ivan Taraba
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #70 kdy: 02.11.2018, 00:48 »

Někdy snad už před 12ti lety jsem četl hezkej článek o vodíkovym pohonu, jakožto slibné cestě pohonu elektromobilů.

Dnes je to pořád v plenkách. Sic by to bylo výhodné. Přebytky vyrobené elektřiny v síťi, by mohly elektrolízou vody část energie naakumulovat do získání vodíku. Hlavně by se zajelo na pumpu a natočilo by se to tam jak dnes.

Co vím, tak v ČR jezdí jen nějakej autobus experimentálně ..
Vodík je prý palivo budoucnosti a palivem budoucnosti také zůstane  Smích
Nevýhody vodíku jsou hezky shrnuty zde:
https://radiozurnal.rozhlas.cz/cesti-vyzkumnici-zkouseji-vyzrat-na-emise-pomoci-vodiku-neni-tak-jednoduche-zni-7597408
Citace
Důvody, kvůli kterým se vodík v automobilovém průmyslu zatím neprosadil, jsou v zásadě dva – výroba a skladování. „Na to je potřeba kryogenní zásobník, kde může být vodík zkapalněný za velmi nízké teploty. Problém je v tom, že žádná nádrž není izolovaná natolik, aby se při odstávkách vozidla neohřívala. Vodík je proto potřeba pomalu řízeně odpouštět,“ vysvětluje Martin Vaculík.

Pokud by tedy majitel vozidla s tímto typem pohonu odjel na dovolenou, po návratu by našel nádrž prázdnou. Proto se tento systém hodí jen pro vozidla, která jsou v provozu stále, jako například autobusy.

Ten autobus má jezdit kolem Spolany, která má přebytek vodíku jako vedlejší produkt z výroby. Více zde: http://www.h2bus.cz/index.php/cz/


V souvislosti s tématem by mne zajímalo: odkud čerpáte informace o elektromobilit ě?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Zdenek Hejčl
OSVČ - živnostník
*
Offline Offline



« Odpověď #71 kdy: 02.11.2018, 19:07 »

Dnes jsem poslouchal rádio, že elektromobil, konkrétně výroba jeho baterie zanechá uhlíkovou zátěž, jako diesel po dobu 10 let. Nevysledoval jsem ale, jakou uhlíkovou stopu zanechá výroba elektřiny k jeho pohonu, nebo jestli bylo myšleno jako celková zátěž.
Takže za jak dlouho se bude měnit baterie u auta?
Není nakonec elekrotoauto větší zátěží, než diesel?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektromontér EZ-M, O-E2/A. Východní Čechy
Výroba, montáž a servis vah. EU
Stran: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 24 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.056 sekund, 22 dotazů.