Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  VEŘEJNÁ ZÓNA
| |-+  Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik
| | |-+  Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 ... 17 18 19 [20] 21 22 23 24 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?  (Přečteno 170529 krát)
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #342 kdy: 28.02.2020, 18:05 »

Stejně jako v případě obrovských překladišť a skladů nikdo neřeší dopady na spodní vody, zadržování vody v krajině a životní prostředí živočichů a slavné oteplování,  které v lokálním měřítku způsobují právě asfaltová prostranství a haly montoven, přičemž lesy klima vyrovnávají.

Když už jste dal odkaz na ten článek, tak jste si ho mohl alespoň přečít.

1. Jde o oblast dlohodobě určenou územním plánem pro průmyslovou výstavbu.
2. Nejde o divoký cenný les, ale o monokulturní výsadbu nízké kvality určenou ke sklizni.
3. Tesla se dobrovolně smluvně zavázala k trojnásobnému nahrazení kvalitní smíšenou výsadbou.
4. Vzhledem k charakteru porostu je tam minimum živočichů. Byla nalezena nějaká mraveniště,  několik hníz netopýrů a pár ještěrek na zarostlé skládce suti. Mraveniště budou přestěhována, stromy s netopýry zůstanou nepokácené,  dokud se netopýři neproberou z hibernace, a pro ještěrky se připravuje nové stanoviště. Kácení bylo provedeno před začátkem hnízdění ptactva.
5. Dopady na spodní vody i pitnou vodu v oblasti se řeší velmi intenzivně,  bylo to dokonce hlavní téma při procesu povolování.

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #343 kdy: 28.02.2020, 18:44 »

Článek jsem přečetl.
1. 2. Ano, ale pořád je to les, dřeva je v současnosti nadbytek, který skončí v horizontu 10 let.
3. Sice hezké, ale neřeší lokální problém.
4. 5. Coby biotop hodnota malá, ale byl tam. Dopady na spodní vody se řešily i u jednoho nejmenovaného překladiště, kde došlo k přeasfaltování zlomu a zamezilo se vsaku vody, která stékala přímo do strouhy a pryč. Dopad na spodní vody se projevil po dvou letech. Prokázal to hydrogeologick ý průzkum.
A subjektivně moc těm potěmkinovským slibům nevěřím, když si ani v domovině nedokážou vyřešit problémy s nedostatečnou firemní nabíjecí sítí.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
ACEOF ACES
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



Odpočet běží


« Odpověď #344 kdy: 29.02.2020, 00:19 »

Odpočet začal, klimatická změna probíhá, příroda se mění, ještě 12 let a společnost, jak jí známe se začne hroutit, ale to se nás už netýká.
Ještě 11 let a 1 měsíc.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

klima se rychle mění a společnost, jak jí známe se začne hroutit, pokud lidé co nejdříve podstatně nesníží svou spotřebu

31.12.2020 - 10 let a 9 měsíců.
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #345 kdy: 29.02.2020, 01:42 »

A subjektivně moc těm potěmkinovským slibům nevěřím, když si ani v domovině nedokážou vyřešit problémy s nedostatečnou firemní nabíjecí sítí.

Jojo, samé problémy a žádný pokrok. https://supercharge.info/ Sice žádná jiná automobilka takovou síť nemá (a navíc mohou nabíjet i z cizích síti),  ale jinak je to jasnej potěmkin.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Vlado Konrád
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #346 kdy: 29.02.2020, 04:22 »

Toto je pre túto "automobilku" nutnosť. Inak nepredá ani AAA článok nie to ešte "auto". Tých staníc je  inak len pár. Naozaj len pár. A nabiť na šiestich stojanoch s celkovým výkonom 150kW 6 Tesiel s baterkami 6x97kWh si dosť dobre neviem predstaviť.
Inak máme tu na pitevnom stole v jednom servise búranú Teslu( zlyhal radar na ktorý sa šofér spoliehal a nedobrzdil "auto") . Majiteľ servisu povedal, že tak primitívne vozidlo  v živote nevidel. Nechcel  by som ,aby som mal na ulici 5 susedov s Teslou. Neuvaril by som si ráno kávu a novú trafostanicu kvôli nim nepostaví nik. Iba ak si ju postavia ako vlastnú investíciu.
Slepá cesta vývoja so skvelou reklamou a kopou klamstva
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #347 kdy: 29.02.2020, 09:31 »

Sice žádná jiná automobilka takovou síť nemá (a navíc mohou nabíjet i z cizích síti),  ale jinak je to jasnej potěmkin.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Vlado Konrád
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #348 kdy: 29.02.2020, 15:53 »

Iná pecka  Super!
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #349 kdy: 29.02.2020, 16:37 »

Abych si ušetřil čas a námahu, máte zájem o věcnou diskusi na dané téma, nebo se jenom chcete pomocí informací vytržených z kontextu utvrdit ve svém přesvědčení? Rád se o tomto tématu  bavím s lidmi, které to opravdu zajímá. Ale jen tehdy, když se od nich mohu dozvědět nebo něco zajímavého, nebo mají zájem poslouchat, nebo pokud dokáží vznášet inspirativní otázky či racionální námitky. Ale nejsem zas takový blázen, abych za každou cenu někomu vyvracel jeho názor, či jej dokonce přesvědčoval o svém.

Osobně si myslím, že žijeme v úžasné době, kdy se kolem nás odehrává technologická i společenská proměna, kterou je nesmírně zajímavé sledovat a lze ji využít k všeobecnému i vlastnímu prospěchu. Zrovna profesi, pro kterou je určený tento web, přináší obrovské příležitosti, ale je samozřejmě každého svobodná volba zda tuto příležitost využije a nebo bude se slzami v očích vzpomínat na staré časy.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #350 kdy: 29.02.2020, 19:37 »

Věcně se dá na téma elektromobil hovořit velmi krátce.
Elektromotor byl vynalezen 1821, první "automobil" 1886. Za více jak 100 let se nikomu nepodařilo najít baterku, která by uchovala tolik energie, jako nádrž benzínu a zároveň nevážila o mnoho víc.
Když to srovnám s tím, jak dlouho trval jaderný program do prvních ostrých testů, nebo kosmický program, usuzuji, že nejbližších 10 let se žádná zázračná baterie neobjeví. Slyšeli jsme na toto téma mnoho slibných vyjádření, ale všechno utichlo.
Elektromobilit a jako taková, už si své místo našla dávno, ve vysokozdvizích, v dopravě po areálech a na krátkou vzdálenost a podobně.
To co vidíme teď, je snaha utrhnout si kus štědré dotace, či trhu, protože akční klimatický plán počítá s elektromobilit ou za každou cenu, stejně jako s biopalivy.
Dobré zboží se prodává samo, elektromobil jím není a dlouho nebude, protože skýtá mnohá omezení a diskomfort, byť toto je kompenzováno právě pozitivní diskriminací na úkor konvenčních paliv.
Už před více jak 20 lety, jsem si chtěl koupit elektrického pickupa Favorit, tehdy ještě na trakční baterky, ale už tehdy jednoduchý propočet a fakt, že to bylo v zimě a zamrzaly tam okna, nebo to nejelo, vše zhatil. Přezbrojení AKU by převýšilo hodnotu vlastního auta a bylo by dokonce dražší, než pořízení zachovalé ojetiny stejného typu s benzínem.
Takže mám rád technické hračky, ale musí dávat smysl. Zatím lze nazývat teslu leštěným prdem, protože za tu cenu je výběr lepších vozidel s vyšším komfortem.
Až se parametry (mimo akclerace) dostane k beznínu, začne být zajímavá.
U malých aut je to zase cena akumulátorů, byť dojezd až tak nevadí, protože na delší cesty stejně nejsou a na nákup do lídlu stačí.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
ACEOF ACES
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



Odpočet běží


« Odpověď #351 kdy: 31.03.2020, 09:57 »

Odpočet začal, klimatická změna probíhá, příroda se mění, ještě 12 let a společnost, jak jí známe se začne hroutit, ale to se nás už netýká.
Ještě 11 let.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

klima se rychle mění a společnost, jak jí známe se začne hroutit, pokud lidé co nejdříve podstatně nesníží svou spotřebu

31.12.2020 - 10 let a 9 měsíců.
Martin Novák
*
Offline Offline




« Odpověď #352 kdy: 31.03.2020, 10:49 »

Dalsi rana snum o Evropske elektromobilit e. Na Francouzskych dalnicich uz elektromobil nedobijete

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/nabijeni-elektromobil-izvia-edf-rychlonabijecka-francie-dalnice.A200321_213758_automoto_fdv
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Josef Náhodný
Neverifikovaný uživatel @5
*****
Offline Offline



Ta budoucnost už není co bývala.


« Odpověď #353 kdy: 31.03.2020, 12:07 »

Vzpomínám na dobu kolem roku 1992, kdy majitel naší firmy vystoupil ze svého sporťáku a v ruce nesl obrovskou neznámou desetikilovou krabici. Kupodivu k ní bylo připojeno sluchátko a on si vyřizoval hovor. Mobilní telefon! Zázrak za desítky tisíc korun, obrovský stroj, minuta hovoru 100,- Kč. V té době určitě nikdo nevěřil, že bude existovat něco jako smartphon. Šok
Můj názor je, že jsou na zemi místa/ města, ve kterých by lidé dali všechno za to ,  aby mohli dýchat čistý vzduch. Koncentrace zdrojů znečištění je taková, že se v to městě žít nedá. To je parketa pro elektromobily v té podobě ,  v jaké jsou dnes k mání: za vyšší cenu přínos k čistému ovzduší. Mimo město kvůli krátkému dojezdu nepoužitelné. Takže za mně: hybrid s povinností jezdit po městě čistě na ele.  Super!
A po zkušenostech (viz výše): nové technologie se z počátku vždy prosazují u movitých jedinců, kteří  mají potenciál k jejich pořízení a provozování. Postupně se rozšiřují, jsou dostupnější, stávají se každodenní samozřejmostí pro široké masy. Stane se to i u elektromobilů, pokud budou ekonomicky výhodnější nebo secsakramentsk y dotované.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Revize el.zařízení E1A, pověření k revizím v distr.síti spol.E.ON a.s.
Miroš Jan
OSVČ - živnostník
*
Offline Offline



telefon +420 604791991


« Odpověď #354 kdy: 31.03.2020, 13:01 »

Osobně to šílenství kolem EM, prostě nechápu. zle
Na rozvoz po městech to možná je dobré, ale ne velké vzdálenosti, je to nesmyl.
Jo tahle palivový článek, je jiný kafe. Mrknutí
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

elektromontér, RT E2/A, strojní zařízení,průmyslové instalace
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #355 kdy: 31.03.2020, 22:39 »

Zajímavé srovnání a pohled.

https://elektrickevozy.cz/clanky/na-vyrobu-dvou-64-kwh-baterii-padne-stejne-mnozstvi-vody-jako-na-jedny-dziny
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #356 kdy: 31.03.2020, 23:37 »

V každém případě se podle výpočtů při produkci lithia pro například 64 kWh akumulátor spotřebuje zhruba 3 840 litrů vody. To se může zdát jako velké množství, ale je to stejně, jako se spotřebuje při výrobě 250 gramů hovězího masa, 30 šálků kávy nebo půl džín. Lithium je navíc potřeba i do ostatních používaných baterií v telefonech, laptopech, tabletech a podobných zařízeních. A proti těm překvapivě odpůrci elektromobilů nijak ostře nevystupují.

Tedy docela rád bych viděl ten výpočet spotřeby vody na 250 gramů hovězího masa nebo na 30 šálků kávy.  Smích

A pokud správně předkládám zdrojový článek tak tohle je taky zajímavé:

S ohledem na to se zdá, že lithium-iontové baterie Tesly jsou ve skutečnosti méně znečišťující než běžné předměty, jako jsou steaky nebo výše zmíněné 30 šálků kávy, protože mají potenciál zůstat v provozu po velmi dlouhou dobu.

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #357 kdy: 01.04.2020, 10:57 »

Tedy docela rád bych viděl ten výpočet spotřeby vody na 250 gramů hovězího masa nebo na 30 šálků kávy.  Smích
Ona je spotřeba a spotřeba. V tomhle srovnání se míchá dohromady voda spotřebovaná na zalévání (de facto normální přírodní proces) s vodou znečištěnou a spotřebovanou v chemickém procesu.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Peter Lovacký
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #358 kdy: 10.04.2020, 09:38 »

Ještě 11 let.
Asi veštíte dačo iné  Úsměv,  ale so zásobami ropy to zatiaľ vyzerá na trocha dlhšie..
https://www.worldometers.info/sk/

Zaujímavá okrem iných je tam napr. aj štatistika úmrtnosti na nákazlivé choroby v súvislosti s dneškom..
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Tým portálu Elektrika
Redaktoři portálu právě konající službu
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #359 kdy: 12.04.2020, 08:02 »

Řešení ABB pro domácí nabíjení elektromobilů
    Řešení ABB pro domácí nabíjení elektromobilů. Terra AC wallbox, nástěnná nabíjecí stanice navržena tak, aby splňovala požadavky na kvalitu i na finančně dostupné řešení nabíjení elektromobilů v domácnostech a firmách. Současně podporuje uživatele obnovitelných zdrojů energie, kteří chtějí řídit vlastní energii. Terra AC wallbox je dostupný ve verzích do 22kW, což zaručuje kompatibilitu s ...
    Zdroj: zde...


   


    Co pozitivního a konstruktivníh o byste doplnili k této informaci?
   
Řešení ABB pro domácí nabíjení elektromobilů
   
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Stran: 1 ... 17 18 19 [20] 21 22 23 24 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.071 sekund, 22 dotazů.