Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  VEŘEJNÁ ZÓNA
| |-+  Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik
| | |-+  Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 ... 15 16 17 [18] 19 20 21 ... 24 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?  (Přečteno 171237 krát)
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #306 kdy: 26.12.2019, 23:29 »

Kamarádi, mám recept!
Zastavte hédonickou adaptaci v lidech a přestaneme vyvíjet nové.

To bude zaručeně fungovat.
Budeme jezdit na kole, na koních, chodit pěšky ...
Ale jak plošně ovládnout ten chtíč? Který je motorem ekonomiky?  Šok
Můžeš definovat co e auto nabízí za výhody oproti čmouďáku?
Zatím vím pouze o zrychlení.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Vlado Konrád
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #307 kdy: 27.12.2019, 06:36 »


Jen chci napsat, že když žili tyto obří vášky (cca 420  mil. let nazpět),  mělo ovduší asi 31% kyslíku oproti dnešním cca 21% . Člověk by v takovém silném kyslíkovém vzduchu (31%)žil několik minut!!Pak by zemřel!
Dnes kyslík produkují především pralesy, které se ničí ....
Málo je špatně a moc také!


Mierne vás poopravím
Človek by nezomrel pri Pp 31kPa. Spokojne by žil ďalej. Kyslík produkujú hlavne riasy teda fytoplanktón
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Tým portálu Elektrika
Redaktoři portálu právě konající službu
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #308 kdy: 27.12.2019, 08:02 »

Roman Portužák nejen o vlivu nabíjení elektromobilů na distribuční soustavu
    Na vývoj elektromobilit y lze pohlížet z mnoha úhlů. Někdo řeší finanční úspory, ekologii, technologii, funkčnost, komfort. Jiní chtějí být jen IN. Techniky zajímá spíše zákulisí toho, jak vše funguje nebo naopak nefunguje. Pro toho, kdo chce být v nějakém přibližném obraze o stavu tohoto energetického novotvaru, je důležité sledovat co nejvíce relevantních zdrojů informací. Přednáška Romana Portužáka (Siemens) o elektromobilit ě k rozšíření povědomí o rozvoji elektromobilní ch technologií pohledem koncernových specialistů ...

    Zdroj: zde...


   


    Co pozitivního a konstruktivníh o byste doplnili k této informaci?
   
Roman Portužák nejen o vlivu nabíjení elektromobilů na distribuční soustavu
   
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
František Šohajda
*
Offline Offline


RT E2-A


« Odpověď #309 kdy: 27.12.2019, 11:00 »

Mierne vás poopravím
Človek by nezomrel pri Pp 31kPa. Spokojne by žil ďalej. Kyslík produkujú hlavne riasy teda fytoplanktón

To nejsou kPa ,ale % obsahu kyslíku ve vzduchu!! To je diametrálně něco jiného!
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

RT -EZ   - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #310 kdy: 27.12.2019, 11:03 »

Tak o vlivech/ zpětných vlivech, harmonických a případném dalším bordelu co se bude vracet do sítě, toho moc nepadlo. Jak bude analyzovat dobíječ síť? Nebo bude závislý na měření v DTS, které bude určovat novodobé regulační stupně?
Nebo se budou zdvojovat stanice a jedno trafo pojede 24/7 a pár hodin bude naplno vytížené dobíjením? Tohle měl odborník rozvinout a ne jen obvyklou spoustu prázdných frází.
Bylo ale fér přiznání, že byť je nyní nabíjení vesměs zadarmo, bude hůř.
Úsměvná byla teze o stylu dobíjení kdo dřív přijede, ten dřív naštochá, nebo budou nabíjet všichni, ale pořádně nenabije nikdo.
Chudák dělník od pásu, který si vzal teslu na lízačku, aby ušetřil na dojíždění do 10 km vzdáleného skladu, a aby si přilepšil, zůstane v práci přesčas a na druhý den dostane výpověď, protože se nedostaví včas k píchačkám, protože se na něj nedostalo a celá ulice nabíjela před ním...
Ve městech, kde je síť poměrně dobře nadimenzována a něco unese, není kde nabíjet, na vesnici, kde mají lidi garáže či přístřešky na dvoře, je zase malá kapacita, na to aby měl každý 32A nabíječ.
Většina podobných odborníků uvažuje stejně, jako jeden zelený mozek, co hovořil před pár lety na ČRo. "Ty dráty tam už máme, tak je konečně třeba je využít"   Smích
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
František Šohajda
*
Offline Offline


RT E2-A


« Odpověď #311 kdy: 27.12.2019, 13:11 »

Nejsem proti elektromobiliz mu ,  ale dejme si takovou otázku....dáln ice, sníh náledí auta jedou pomalu, topit se musí ,zácpa s neprůjedností. ...
Co na to baterie, když někde bude zasypaní sněhem 8-12 hodin a baterie v zimě má určitě nějaké procento dolů z kapacity...pak budete mrznout i s dětmi?
Na rozdíl od klasického auta. kdy budete mít polovinu nádrže PH určitě na tom budete lépe jak s elektromobilem!
Takové hraniční hodnoty nejsou zatím k mání v manuálu? Šok
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

RT -EZ   - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #312 kdy: 27.12.2019, 13:31 »

Přijde na to, jak se to bude líbit baterce je nechme stranou, ale stejně jako pro běžný auto je i pro eauto k dispozici bufík, byť tedy na biolíh.
Alternativně pro chudší výbavu doporučuje už nevím který automotoklub vozit v e-autě svíčky a těmi si topit. Samozřejmě ty voskové, nízkoemisní a v biokvalitě.
 

Pro automobilový motor není vůbec ideální režim stabiláku ve volnoběžných otáčkách, takže čistě technicky má v takové koloně navrch ten, kdo má bufíka do vody, nebo právě ten elektrovozejk s bufíkem na špiritus z kukuřice.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Vlado Konrád
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #313 kdy: 27.12.2019, 18:06 »

To nejsou kPa ,ale % obsahu kyslíku ve vzduchu!! To je diametrálně něco jiného!

21% obsahu O2 vo vzduchu je 21kPa parciálneho tlaku plynu v zmesi. Nie je to celkom 21 ale povedzme že hej.

100Kpa = +- 1atm = +-1bar = 0,79 baru  N2 + 0,21baru O2

S parciálnymi  tlakmi plynov pracujem dennodenne. 31% je 31kPa v zmesi o tlaku 100kPa +- 1 bar - teda vzduch. Percento kyslíka nehovorí nič, pokiaľ nevieme aký je celkový tlak zmesi. Ten sa ale za posledných pár miliónov rokov menil len minimálne  a môžeme povedať ,  že je jeden bar furt.
Ak budete dýchať vzduch pod tlakom 5 barov ,  dýchate vlastne zmes s tlakom kyslíka +- 1 bar. Teda to isté ako čistý kyslík z fľaše.
PpO2 0,31Kpa môžete dýchať bez poškodenia surfaktantu  neobmedzene. Teória zabitia je na vode. Naviac toto množstvo kyslíka nevzniklo zo dňa na deň a ako vieme, organizmy sa prispôsobia. Iná kapusta by bol pokles z 31 na 21 kPa za krátky čas ,  aj keď človeka by sa to netýkalo ani iných cicavcov. ( hypoxia nastáva pod 12kPa PpO2 teda napríklad pri dvoch baroch dýchacej zmesi pri obsahu 6%O2)
Aj astronauti dýchajú čistýO2 v skafandroch pod tlakom 21 kPa inak by im pri jednej atmosfére museli skafander obaliť zvarenými oceľovými plátmi a vytvoriť z nich pevné tlakové nádoby.
Asi tak.

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Vlado Konrád
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #314 kdy: 27.12.2019, 18:08 »

Oprava...  PpO2 0,31Kpa môžete..... 31kPa
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
ACEOF ACES
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



Odpočet běží


« Odpověď #315 kdy: 31.12.2019, 00:10 »

Odpočet začal, klimatická změna probíhá, příroda se mění, ještě 12 let a společnost, jak jí známe se začne hroutit, ale to se nás už netýká.
Ještě 11 let a 3 měsíce.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

klima se rychle mění a společnost, jak jí známe se začne hroutit, pokud lidé co nejdříve podstatně nesníží svou spotřebu

31.12.2020 - 10 let a 9 měsíců.
Peter Lovacký
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #316 kdy: 31.12.2019, 07:54 »

21% obsahu O2 vo vzduchu je 21kPa parciálneho tlaku plynu v zmesi. Nie je to celkom 21 ale povedzme že hej.

100Kpa = +- 1atm = +-1bar = 0,79 baru  N2 + 0,21baru O2

S parciálnymi  tlakmi plynov pracujem dennodenne. 31% je 31kPa v zmesi o tlaku 100kPa +- 1 bar - teda vzduch. Percento kyslíka nehovorí nič, pokiaľ nevieme aký je celkový tlak zmesi. Ten sa ale za posledných pár miliónov rokov menil len minimálne  a môžeme povedať ,  že je jeden bar furt.
Ak budete dýchať vzduch pod tlakom 5 barov ,  dýchate vlastne zmes s tlakom kyslíka +- 1 bar. Teda to isté ako čistý kyslík z fľaše.
PpO2 0,31Kpa môžete dýchať bez poškodenia surfaktantu  neobmedzene. Teória zabitia je na vode. Naviac toto množstvo kyslíka nevzniklo zo dňa na deň a ako vieme, organizmy sa prispôsobia. Iná kapusta by bol pokles z 31 na 21 kPa za krátky čas ,  aj keď človeka by sa to netýkalo ani iných cicavcov. ( hypoxia nastáva pod 12kPa PpO2 teda napríklad pri dvoch baroch dýchacej zmesi pri obsahu 6%O2)
Aj astronauti dýchajú čistýO2 v skafandroch pod tlakom 21 kPa inak by im pri jednej atmosfére museli skafander obaliť zvarenými oceľovými plátmi a vytvoriť z nich pevné tlakové nádoby.
Asi tak.


Ou, klobúk dolu  Úsměv
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Peter Lovacký
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #317 kdy: 31.12.2019, 07:58 »

Ešte sa kúštik viac roztopila ľadovce a bude sa tankovať voda.
Drahá voda  Smích
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Hájek
*
Offline Offline



Prostě .... HÁJEK!


WWW
« Odpověď #318 kdy: 31.12.2019, 09:43 »

Ešte sa kúštik viac roztopila ľadovce a bude sa tankovať voda.
Když roztají ledovce, klesne slanost mořské vody a začne zamrzat při vyšších teplotách. Na zamrzlém ledu se začne hromadit sníh. Kontinenty odlehčené od zátěže ledu trochu vyplavou výš.
Čím vyšší teplota, tím vyšší vlhkost vzduchu.

Než plýtvat penězi na pokus zastavit něco, co nevíme přesně jaké bude, za pomoci něčeho u čeho se předpokládá ovlivnění výsledku v řádu tisícin procent, je dobré se na změny připravit. Taková investice má smysl.

Noe postavil loď.
Naši předci přestali jíst mamuty.

Jak říkal Pohlreich: Lidé nemají rádi změny, protože po nich je to jiný, než byli zvyklí.
 
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Jan Hájek +420 737 246 347  jan.hajek@dehn.cz  honza@elektrika.cz
KníŠka 2.0 a SW na ČSN EN 62305-2 ZDARMA!
www.kniska.eu
Pokud váš problém souvisí s mým příjmem, rád ho pomůžu vyřešit!
novy2
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #319 kdy: 31.12.2019, 15:07 »

Ještě 11 let a 3 měsíce.
Příspěvek ke Konferenci OSN o změnách klimatu (COP25),  která se konala v Madridu 2. – 13. 12. 2019
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Jaromir-Bradavka-Mala-klimaticka-predpoved-Globalni-oteplovani-konci-607829/
Vytrhnuté z kontextu
Na pochopení důsledků a přípravu k přežití máme „pouhých“ cca 100 let. Tak je nepromarněme.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Milan Karvánek
ČESKÝ ELEKTRIKÁŘ
*
Offline Offline


RT E2A


WWW
« Odpověď #320 kdy: 09.01.2020, 18:35 »

Čím více CO2,  tím více zeleně (NASA nárůst zeleně o 5% za 20 let),  čím více zeleně, tím více vody ve vzduchu, čím více par v atmosféře, tím méně slunce ohřívá planetu a bude stoupat zasněžení na pólech. Pak bude stačit jedna dvě sopky, nebo pokles sluneční aktivity (teď se nacházíme v maximu) a máme tu dobu ledovou.
Dobu ledovou zvládnou pouze ti, kteří budou schopní produkovat energii v prostředí s nízkými teplotami, bez tekoucí vody a minimem slunečního světla.

Doporučuji např. přednášku Petr Pokorný - Současná klimatická změna v perspektivě posledních staletí.
,  ale i jiné články třeba na Osel.cz, teď se mi líbil třeba: Ekologické Supermaso připravené buněčným zemědělstvím 

Špatné na státu je to, že je pro malou hlučnou (nebo bohatou, či vlivnou) skupinu možné ovlivnit to, kam půjdou peníze lidí, kteří by s tím jinak nesouhlasili.
No a pokud ti co rozhodují, nenesou následky za svoje špatné rozhodnutí, rozhodují se na základě zjednodušující ch zkratek, protože kdyby to dlouho studovali, stejně jejich chybu zaplatí jiní.

Elektroauta jsou drahá a mohou si je dovolit pouze lidé bohatí, ať stojí co stojí. Střední třída by je chtěla také, ale přijdou jí drahá a tak přichází s nápady na dotace, kdy cenu budou snižovat chudí, kteří budou platit spotřební a ekologické daně za ne-ekoauta, co si mohou dovolit vlastnit a provozovat.

Byl bych pro fér soutěž bez handicapů typu spotřební, silniční či daně z přidané hodnoty.
Prosadilo by se to ekonomické.

Honzo, dík, pěkně řečeno, vidím to také tak  Úsměv
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Lukáš Láryš
*
Offline Offline



« Odpověď #321 kdy: 18.01.2020, 15:51 »

 Smích Až do dnes jsem si myslel, že tohle nastane, až těch aut bude jezdit mnohem víc.
https://www.info.cz/cesko/cena-dobijeni-elektromobilu-jde-raketove-nahoru-provoz-je-vyrazne-drazsi-nez-u-konvencnich-vozu-44152.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
František Šohajda
*
Offline Offline


RT E2-A


« Odpověď #322 kdy: 18.01.2020, 17:33 »


To jsem už psal dříve!
Síť není stavěna pro takové výkony nabíjení automobilů. Dnes už kolabuje síť mnohdy  pro masivní využívání klimatitací (a to je malý příkon) ne tak pro nabíjení elektromobilů.
Elektromobil ,  když se bude nabíjet malým proudem, aby síť to udržela, bude se nabíjet 3 celé dny.Pak takové auto je k ničemu!!
Auto potřebuji stále, maximální čas nabíjení je přes noc-to pak musí být velký výkon nabíječe.
A jak zjišťují výzkumníci, na jeden km cesty elektromobilem je přes už 5 korun!!
To je u konvenčního pohonu stále na více jak menší polovině! tanecek
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

RT -EZ   - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #323 kdy: 18.01.2020, 18:53 »

Nikdy netvrďte, že něco nejde. Mohl by se najít někdo, kdo to neví a zrealizovat to.
Uvedený článek je výkřik bulváru, ani nemá cenu se jím zabývat.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Stran: 1 ... 15 16 17 [18] 19 20 21 ... 24 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.051 sekund, 22 dotazů.