Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  VEŘEJNÁ ZÓNA
| |-+  Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik
| | |-+  Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 24 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?  (Přečteno 169069 krát)
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #198 kdy: 28.03.2019, 23:29 »

Jen ta auta furt kupuje málo lidí tanecek
Nicméně 8min je již uživatelsky snesitelné, zde asi nebude problém v budoucnu stáhnout čas na polovinu či ještě méně.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Martin Novák
*
Offline Offline




« Odpověď #199 kdy: 30.03.2019, 17:01 »

[Rychlonabíjecí stanice Terra HP ABB, dokáže nabít elektromobil na dojezdovou vzdálenost 200km za zhruba 8 minut! Pokud připustíme, že máme na důležitých místech pro výkonné nabíjecí stanice potřebný příkon, jsme o krůček dál k tichým jízdám elektromobilů.

To mi vychazi prikon 300kW na nabijene vozidlo. Tedy pri napeti 400V asi 750A. Na to se mi zdaji ty kabely docela tenky i kdyz budou s chlazenim a taky tak docela netusim jak si se 750A poradi baterky elektromobilu. Navic pokud chceme nabijet aspon 2 auta najednou, vychazi mi prikon ze site kratkodobe 600kW co uz je docela hezky domecek s trafostanici za cenu tak trictvrte milionu. S nabijeckou, stojany a stavbou dva miliony asi stacit nebudou. Na dobijeni dvou aut soucasne... 

Nechci byt za krysu ale dovolim si dotaz: Kdo tuhle srandu bude platit?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #200 kdy: 30.03.2019, 18:42 »

Kdo tuhle srandu bude platit?
Kdyby to bylo tak úžasné a průlomové, byla by nabíječka na každém rohu a našlo by se dostatek investorů. To by bylo v idealizovaném světě zelených pomatenců.

Ve světě, v kterém žijem my ostatní, to zaplatíme kolektivně formou daní přetavených na dotace...

Provozovat trafačku aby se tam dobilo pár zoufalců za týden nedává soukromně smysl, protože si to nevydělá ani na vlastní spotřebu trafa, údržbu a revize. To nikdo neudělá, nebude-li dotován.
Narvat to do města na stávající síť, znamená zajistit možnost paralelního chodu stanic, aby bylo kde brát. Paralelním provozem se dostaneme o krůček blíž plošným výpadkům a podivným tokům po sekunderkách.
Celá potíž je v "osvědčeném" plánovaném hospodářství, místo přirozeného vývoje...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroš Jan
OSVČ - živnostník
*
Offline Offline



telefon +420 604791991


« Odpověď #201 kdy: 31.03.2019, 13:03 »

Kdyby to bylo tak úžasné a průlomové, byla by nabíječka na každém rohu a našlo by se dostatek investorů. To by bylo v idealizovaném světě zelených pomatenců.

Ve světě, v kterém žijem my ostatní, to zaplatíme kolektivně formou daní přetavených na dotace...

Provozovat trafačku aby se tam dobilo pár zoufalců za týden nedává soukromně smysl, protože si to nevydělá ani na vlastní spotřebu trafa, údržbu a revize. To nikdo neudělá, nebude-li dotován.
Narvat to do města na stávající síť, znamená zajistit možnost paralelního chodu stanic, aby bylo kde brát. Paralelním provozem se dostaneme o krůček blíž plošným výpadkům a podivným tokům po sekunderkách.
Celá potíž je v "osvědčeném" plánovaném hospodářství, místo přirozeného vývoje...



Důsledek zelenejch ekoteroristů zle
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

elektromontér, RT E2/A, strojní zařízení,průmyslové instalace
ACEOF ACES
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



Odpočet běží


« Odpověď #202 kdy: 31.03.2019, 15:08 »

Odpočet začal, klimatická změna probíhá, příroda se mění, ještě 12 let a společnost, jak jí známe se začne hroutit, ale to se nás už netýká.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

klima se rychle mění a společnost, jak jí známe se začne hroutit, pokud lidé co nejdříve podstatně nesníží svou spotřebu

31.12.2020 - 10 let a 9 měsíců.
Martin Novák
*
Offline Offline




« Odpověď #203 kdy: 31.03.2019, 19:02 »

Odpočet začal, klimatická změna probíhá, příroda se mění, ještě 12 let a společnost, jak jí známe se začne hroutit, ale to se nás už netýká.

Klimaticka zmena bezesporu probiha. Je ale za ni odpovedny clovek??  A je narust CO2 v atmosfere pricina, nebo dusledek?? Nebo je to zas jen zpusob jak si na margo globalniho straseni necim nacpat kapsy??  Ja si totiz treba jeste pamatuju vedecky konsenzus z let 69/71 ze zeme se globalne ochlazuje a prichazi mala doba ledova. Vedci tehdy strasili tim, ze zamrzne severni ocean. Tehdy to pro zmenu zpusobovali oxidy siry vypoustene clovekem...

Podle prokazatelnych historickych zaznamu bylo pred 1000 lety Gronsko zelenou zemi kde Vikingove pasli svoje stada a ve Skotsku se pestovala hroznova reva. Taky za to mohla industrializac e a clovek??
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Ivan Taraba
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #204 kdy: 01.04.2019, 01:13 »

Klimaticka zmena bezesporu probiha. Je ale za ni odpovedny clovek??
Já myslím, že zčásti ano a že už je pozdě to zastavit. Neumím si představit, že by se třeba za pouhý rok významně snížila produkce CO2. Protože ekonomika, pracovní místa, náš životní standard, růst, růst růstu, růst růstu růstu, atd...

Jak víme z praxe, problémy se neřeší dokud nenastanou. Muselo se stát mnoho úrazů eleltřinou a požárů, aby se zavedly bezpečnostní prvky. A stejně tak to bude v klimatologii, teprve až půjde opravdu do tuhého, začne se něco dít.

Nemyslím si, že masivní rozvoj elektromobilit y vyřeší klimatické změny. Přesto je to nezbytné a nevyhnutelné. Bude to stát mnoho úsilí.

Člověk vzpřímený prý vyhynul kvůli své lenosti: "Používali jen kameny, které našli kolem sebe. Byly to méně kvalitní kameny, než jaké používali jejich nástupci" (https://www.livescience.com/63308-homo-erectus-laziness-extinction.html http://extrastory.cz/homo-erectus-byl-prilis-liny-a-tak-proste-vyhynul-tvrdi-archeolozka.html)
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
ACEOF ACES
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



Odpočet běží


« Odpověď #205 kdy: 01.04.2019, 15:44 »

https://diskuse.elektrika.cz/index.php/topic,40396.msg316064.html#msg316064
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

klima se rychle mění a společnost, jak jí známe se začne hroutit, pokud lidé co nejdříve podstatně nesníží svou spotřebu

31.12.2020 - 10 let a 9 měsíců.
novy2
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #206 kdy: 02.04.2019, 08:41 »

Nevěřím na žvásty o CO2, je to vynález emisních povolenkářů, vzniknuvší zneužitím či překroucením dat z letitého výzkumu. Klima se mění s lidmi nebo bez nich, ale taky je fakt, že při chřipce, než se vyléčí, taky stoupá teplota, tak snad zafunguje i ten ozdravný mechanismus planety...[/i]
Ozdravný mechanizmus možno zapracuje, ale či ho prežijeme. Teraz pozorujeme ozdravovanie ozónovej ochrannej vrstvy, ale zvyšovanie prízemného škodlivého ozónu. podivej
Mne vadí a možno aj iným to dýchanie nečistôt, ktoré produkuje zvyšujúce sa množstvo aut na našich cestách.  zle
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Yossarian
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline




« Odpověď #207 kdy: 02.04.2019, 09:12 »


Pokud by existovalo pro nasazení rychlonabíjecí ch stanic něco jako "přednostní relé příkonu",  kdy se blokuje odběr energie někde jinde, dovedu si to představit. Ale jinak mi není jasné, kde se vezme takový rezervovaný příkon v hustých aglomeracích jako jsou krajská města.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Marketing ti kreslí svou mapu ke štěstí na celý život, ale co když chceš jít vlastní cestou?
Miroš Jan
OSVČ - živnostník
*
Offline Offline



telefon +420 604791991


« Odpověď #208 kdy: 02.04.2019, 13:18 »

Ten rezervovaný příkon, za stávajícího stavu, prostě není. Mrknutí
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

elektromontér, RT E2/A, strojní zařízení,průmyslové instalace
Žvak Petr
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #209 kdy: 03.04.2019, 09:04 »

Odpočet začal, klimatická změna probíhá, příroda se mění, ještě 12 let a společnost, jak jí známe se začne hroutit, ale to se nás už netýká.

Souhlasím naprosto s Vámi.
Na severním pólu je teď asi 12km ledu, ale podle nejstarších map zde byla zeleň.
Údajně posunutím osy Země došlo k výrazným změnám. Ty neovlivníme.
Za zbytek ale může bezesporu člověk. Ale nás se to už fakt netýká.
Nedávno mě majitel servisu svezl ve velmi starém elektromobilu. Na jedno nabití 150km.
Na město ideál.

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Emanuel Kocián
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #210 kdy: 03.04.2019, 23:21 »

Na 1 kWh se ujede cca 5 km. Z toho si může každý spočítat, jaký záhul to udělá, když bude někdo chtít nabít dojezd 500 km za půlhodinu, 15 minut, 5 minut atp.

Jinak bych se tím ideově netrápil, protože limity jsou již dané.
Budou se povolovat nabíječky v síti nn součtově pouze do 25% instalovaného výkonu dané trafostanice (rozumí se tím, že instalovaný výkon všech nabíječek nad 11 kW pod danou trafostanicí nesmí překročit 25% jejího instalovaného výkonu!). Současně žádná nabíječka nad 11 kW nesmí vyvolat svým zap/vyp. větší napěťovou změnu v místě připojení než 3% Un.
Domácí nabíječky do 11 kW (do 3x16A) prakticky bez omezení.
Nabíječky nad 150 kW budou muset být vždy připojeny již z napěťové hladiny vn (tj. vlastní trafostanice).
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Ivan Taraba
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #211 kdy: 29.04.2019, 02:00 »

Ten rezervovaný příkon, za stávajícího stavu, prostě není. Mrknutí
Předpokládám, že ty rychlonabíjecí stanice a elektromobily budou přibývat postupně. A jak budou přibývat elektromobily a rychlonabíjecí stanice, tak bude přibývat i rezervovaný příkon. A jak bude přibývat rezervovaný příkon, bude růst tlak na nové elektrárny a přenosovou soustavu. Rozumný energetik si nenechá ujít příležitost ke zvýšení obratu.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #212 kdy: 29.04.2019, 07:30 »

Nabíječky obvykle potkávám tam, kde je příkon na vn. Elektrárny, trafostanice a podobně. Na vn je obvykle rezerva dostatečná, tak není problém přihodit trafo a už to jede.

Viz Vestec u Prahy.

Že nebude na všechny elektromobily dostatek výkonu je mýtus. Teď asi není, ale určitě nezaplaví silnice elektroauta hned.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Martin sediiik
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #213 kdy: 29.04.2019, 08:53 »

...dodám ještě jiný úhel pohledu. Akumulátory jsou dnes již určitě někde jinde, než před deseti lety. Nicméně ty současné velkokapacitní (pro telefony, elektroniku a auta) potřebují velké množství netradičních kovů. Například kobalt, který se těží zejména v Kongu a jehož zásoby klesají, cena letí vzhůru. Navíc to tam těží i malé děti v šílených podmínkách.

Takže se již brzy tento problém nejspíš zařadí mezi aféry s palmovým olejem a s oděvním průmyslem v Asii...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Michal Šenkýř
*
Offline Offline




« Odpověď #214 kdy: 29.04.2019, 10:42 »

V ksichtoknize mi přistála zajímavá fotka


* 58608408_2201350056616585_1949887527154352128_n.jpg (80.34 KB, 960x874 - prohlédnuto 204 krát.)

* 58608408_2201350056616585_1949887527154352128_n.jpg (80.34 KB, 960x874 - prohlédnuto 190 krát.)
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Drážní energetika, vedení vn.
ACEOF ACES
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



Odpočet běží


« Odpověď #215 kdy: 30.04.2019, 00:43 »

Odpočet začal, klimatická změna probíhá, příroda se mění, ještě 12 let a společnost, jak jí známe se začne hroutit, ale to se nás už netýká.
Ještě 11 let a 11 měsíců.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

klima se rychle mění a společnost, jak jí známe se začne hroutit, pokud lidé co nejdříve podstatně nesníží svou spotřebu

31.12.2020 - 10 let a 9 měsíců.
Stran: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 24 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.058 sekund, 22 dotazů.