Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  VEŘEJNÁ ZÓNA
| |-+  Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik
| | |-+  Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 ... 8 9 10 [11] 12 13 14 ... 24 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?  (Přečteno 169091 krát)
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #180 kdy: 17.01.2019, 20:36 »

https://autoroad.cz/eko/95196-kritici-elektromobilu-prisli-o-dalsi-argument-na-zdroji-energie-totiz-tolik-nezalezi
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #181 kdy: 24.01.2019, 09:40 »

Kéž by bylo tolik nabíjecích stanic když jsme v roce 2011 blbli s ionem kolem ČR!
http://www.elektromobilita.cz/cs/o-nas/novinky/6749.html
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #182 kdy: 24.01.2019, 15:18 »

Na tom je krásně vidět "pozitivní" vliv grantů a dotací. Zatímco jedna benzínka je pro cca 800 aut, tak každých ani ne 10 evozítek má svojí nabíječku...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #183 kdy: 24.01.2019, 18:11 »

http://dfens-cz.com/nakup-ojeteho-leafu/
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Ivan Taraba
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #184 kdy: 27.01.2019, 23:31 »

Také zajímavý článek:
https://oze.tzb-info.cz/akumulace-elektriny/18524-matthias-vetter-vodik-si-schovejme-pro-letadla-v-osobnich-autech-nebude-potreba

Na DFensu je mnoho zábavných článků. A ty komentáře...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #185 kdy: 28.01.2019, 16:07 »

Nějak moc se nerozepsal o recyklaci.
Aby to nedopadlo jako s plasty, vůbec bych se nedivil, výrobá nových je jednodušší, levnější, recyklace poměrně nákladná, výsledek mizerný a co nejde vytřídit se stejně spálí.
Z vynikající myšlenky se stal obrovský problém a lidstvo se opět nepoučilo a začíná vytvářet něco, s čím vůbec netuší co dál.
Stejně jako recyklace panelů ve stylu vypalovačů mědi, jen za použití hi-tech technologií.
Finální likvidace přehozena nenápadně na další generaci, ve stylu po nás potopa.
Je neuvěřitelné, že na toto téma nebrojí ekofašos, kteří se mohou pominout z uložišť jaderného odpadu, u kterého rovněž ještě není úplně zvládnutá recyklace.
Co do objemu se přitom jedná o malou hromádku, oproti tomu, co teprv přijde z Li.

Jedna věc je zábavnost, druhá reálné postřehy, mnohdy nezaujatých uživatelů.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Tým portálu Elektrika
Redaktoři portálu právě konající službu
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #186 kdy: 31.01.2019, 09:02 »

E.ON dostal na chytré elektroměry přes 90 miliónů!
    E.ON dostal na chytré elektroměry přes 90 miliónů! Společnosti E.ON Distribuce a Západoslovensk á distribuční získaly od Evropské komise prostředky ve výši 91,2 milionu EUR na mezinárodní projekt inteligentní energetické soustavy ACON Smart Grid. Jde vůbec o první projekt distribučních společností v regionu střední a východní Evropy, který u EU uspěl mezi tzv. projekty společného ...
    Zdroj: zde...


   


    Co pozitivního a konstruktivníh o byste doplnili k této informaci?
   
E.ON dostal na chytré elektroměry přes 90 miliónů!
   
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #187 kdy: 31.01.2019, 19:43 »

https://echo24.cz/a/iQ9hB/elektrosvindl?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #188 kdy: 08.02.2019, 19:09 »

Chudí potřební dosanou na nové auti od státu  tanecek
http://www.hybrid.cz/jak-zvladnout-dotaci-na-nakup-elektromobilu-tesla-model-3
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Ivan Taraba
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #189 kdy: 11.02.2019, 00:12 »

Jedna věc je zábavnost, druhá reálné postřehy, mnohdy nezaujatých uživatelů.
V tomto případě na Dfens zajímavý článek, dokazující, že elektromobil se někam hodí a někam ne. Přesto věřím, že se elektromobilům nevyhneme a otázky recyklace i získávání materiálů pro výrobu akumulátorů se podaří vyřešit.

Když už dotace, tak do elektromobilů pro hromadnou dopravu. A jestli něco spalovat v autech, tak syntetický metanol.
http://www.osel.cz/8684-jak-z-oxidu-uhliciteho-vykouzlit-metanol.html
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #190 kdy: 11.02.2019, 16:37 »

Tam, kde je elektromobilit a přínosem, je již dávno prosazená, násilným prosazováním či umělým zvýhodňováním na úkor ostatních se její další rozvoj setká spíš s odporem.

Vzhledem k faktu, že obyčejná PETka je s námi 40 let a doposud nikdo nepřišel s opravdu efektivním řešením, dovolím si tuto důvěru v lidstvo s jeho narušeným systémem hodnot nesdílet.

Dotace mají jeden zásadní nedostatek a je tomu tak u prakticky všeho. Umožňují koupit (uměle předraženou) věc za rádoby dostupnou cenu, přičemž nabyvatel je povinován tuto užívat po nějakou (většinou 5 let) dobu provozovat.
Po uplynutí této lhůty se ta věc začne sypat a opravy a ceny dílů se neodvíjí od ceny reálné, ale od ceny umělé-dotační.
Jsem například zvědav, jak dopadnou bezdrátově nabíjené elektrobusy v Berlíně, na které padlo na dotacích z daní eoroovčanů 4,1 mil. €,  za 4 exempláře a nějakou infrastrukturu . Zda budou rentabilní opravy a provoz po záruce, se ukáže už za pár let.
Jiná situace by byla, kdyby si to dopravce koupil za svý s cílem šetřit. Pak by se staral, aby to jezdilo a bylo dlouhodobě provozovatelný .
Na dotaci je to jen o nákupu novýho stroje, za rozumnou cenu. Stejně, jako se to dělá s traktory, včetně toho nákupu s dotační přirážkou.
V krajním případě je to jako dát nezaměstnané rodině s dětmi dotaci na novou  třeba V70. Koupě za 5.000,-. A co se stane, až se bude muset udělat pozáruční servis? Auto se prodá, nebo sešrotuje, protože na servis není dotace.

Spousta lákavých alternativ je ještě ve fázi úvah, nebo už na cestě do slepé uličky.

 
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #191 kdy: 11.02.2019, 18:02 »

A jestli něco spalovat v autech, tak syntetický metanol.
http://www.osel.cz/8684-jak-z-oxidu-uhliciteho-vykouzlit-metanol.html
To by mě tedy velmi zajímala celková energetická účinnost. Pro ten proces je potřeba vodík (který se z obnovitelných zdrojů dá vyrobit leda elektrolýzou vody s nevalnou účinností, a který už sám o sobě je skladovatelné palivo) a vyrobený metanol se pak ještě musí odseparovat destilací.
Tuším, že to bude řešení kapalného paliva pro auta až v době, kdy budeme mít elektřiny, že nebudeme roupama vědět, co s ní. A to už žádné čmoudy jezdit nebudou.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #192 kdy: 13.02.2019, 09:05 »

https://www.garaz.cz/clanek/elektromobily-trpi-v-zime-az-o-polovinu-nizsim-dojezdem-21001094?dop-ab-variant=5&seq-no=3&source=hp
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #193 kdy: 13.02.2019, 11:29 »

Ten článek je přílišná novinářská zkratka, ta vlastní studie je docela zajímavá.

https://www.scribd.com/document/399096994/E-1-Research-Report-EV-Range-Testing-FINAL-1-9-19
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Ivan Taraba
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #194 kdy: 17.02.2019, 23:43 »

To by mě tedy velmi zajímala celková energetická účinnost. Pro ten proces je potřeba vodík (který se z obnovitelných zdrojů dá vyrobit leda elektrolýzou vody s nevalnou účinností, a který už sám o sobě je skladovatelné palivo) a vyrobený metanol se pak ještě musí odseparovat destilací.

Vše by mělo být zde:
https://oze.tzb-info.cz/akumulace-elektriny/17184-jak-vydelat-na-slunecni-a-vetrne-energii-moznosti-jsou-synteticka-tekuta-paliva
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #195 kdy: 18.02.2019, 00:43 »

Z čísel tam uváděných mi vyplývá, že účinnost výroby vodíku elektrolýzou vody je cca 67 % (množství výhřevnosti vodíku lomeno potřebnou el. energií). Při převodu na metylalkohol se to tedy dá odhadnout celkově cca na 50 %.
Spalovací motor z toho pak vyrobí mechanickou energii představující cca 15 % původně vložené elektrické energie.
To v porovnání s cca 75 % při uskladnění do akumulátoru a pohánění auta elektromotorem nevypadá právě efektivně, spíše dost plejtvácky.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Ivan Taraba
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #196 kdy: 22.02.2019, 23:19 »

Z čísel tam uváděných mi vyplývá, že účinnost výroby vodíku elektrolýzou vody je cca 67 % (množství výhřevnosti vodíku lomeno potřebnou el. energií). Při převodu na metylalkohol se to tedy dá odhadnout celkově cca na 50 %.
Spalovací motor z toho pak vyrobí mechanickou energii představující cca 15 % původně vložené elektrické energie.
To v porovnání s cca 75 % při uskladnění do akumulátoru a pohánění auta elektromotorem nevypadá právě efektivně, spíše dost plejtvácky.

Já tomu rozumím tak, že metanol se bude vyrábět v odlehlých místech, kde je v daný moment elektřiny nadbytek (fotovoltaická pole, větrné farmy) a není ekonomické ji přenášet vedením nebo převážet v akumulátorech. Když má elektřina zápornou hodnotu, je jakákoliv nenulová účinnost uchování dobrá. Také je zajímavé srovnání přenosu energie v cisternách nebo potrubích proti přenosu elektrickým vedením.

Spalování metanolu v motorech aut je dobrá alternativa pro milovníky hlučných spalovacích motorů s velkou produkcí odpadního tepla.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Tým portálu Elektrika
Redaktoři portálu právě konající službu
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #197 kdy: 28.03.2019, 08:02 »

Rychlonabíjecí stanice Terra HP ABB byla v Brně oceněna
    Situace v oblasti elektromobilit y stále roste. Nejen, že přibývá mnoho typů elektromobilů, ale současně jsou vyvíjeny i různé nabíjecí systémy. Rychlonabíjecí stanice Terra HP ABB, dokáže nabít elektromobil na dojezdovou vzdálenost 200km za zhruba 8 minut! Pokud připustíme, že máme na důležitých místech pro výkonné nabíjecí stanice potřebný příkon, jsme o krůček dál k tichým jízdám elektromobilů. A oč tedy jde? Nabíjecí stanice je modulární vysokovýkonný nabíjecí systém, který je při plném výkonu schopný nabíjet ...
    Zdroj: zde...


   


    Co pozitivního a konstruktivníh o byste doplnili k této informaci?
   
Rychlonabíjecí stanice Terra HP ABB byla v Brně oceněna
   
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Stran: 1 ... 8 9 10 [11] 12 13 14 ... 24 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.068 sekund, 22 dotazů.