Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  VEŘEJNÁ ZÓNA
| |-+  Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik
| | |-+  Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] 2 3 4 ... 24 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?  (Přečteno 169065 krát)
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« kdy: 16.10.2018, 14:22 »

Zaujal mě dnes článek, který popisuje odvrácenou stránku norské pohádky o elektromobilit ě, o té, o které zelení politici nemluví. Přesně takovou, na kterou jsem se mockrát v diskuzích ptal, ale nikdy jsem od zastánců nedostal odpověď.
Dnes řešíme šílené kutily, co si napojí šílenou prodlužkou nějakou zahradní sekačku, ale vypadá to, že nás čeká doba, kdy tito šílení kutilové budou natahovat ony šílené prodlužky v sídlišti, kde budou mezi svazky kabelů a šílených zásuvek běhat děti.
Jinak ten článek docela slušně popisuje peripetije s elektroautem a to jsem přesvědčený, že jej autor ještě psal na objednávku jako PR.
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/smutne-konce-norske-elektricke-pohadky-vecer-na-ulicich-pres-kabely-neni-k-hnuti/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #1 kdy: 16.10.2018, 17:00 »

Dnes řešíme šílené kutily, co si napojí šílenou prodlužkou nějakou zahradní sekačku, ale vypadá to, že nás čeká doba, kdy tito šílení kutilové budou natahovat ony šílené prodlužky v sídlišti, kde budou mezi svazky kabelů a šílených zásuvek běhat děti.
Nemyslím, že bych byl šíleným propagátorem elektromobilit y. Ten obrázek je fake, nikoliv realita. Budu se opakovat. Vše má svůj vývoj a své předpisy. Zkuste si u nás zaparkovat kolem na chodníku abyste nabíjeli. Mne to stálo na místní Městské Milici 300 korun. To na tom obrázku je veliký nesmysl. Obzvláště pokud znáte tamní legislativu.

Radku, záleží koho se ptáš na názor.
Pokud odpůrce, který má informace z médií nebo naopak toho, kdo elektromobil denně používá, dostaneš dva výsledky, které budou neslučitelné.

Minulý týden jsem natáčel ministra životního prostředí, ředitele E.ON, a taky Jaromíra Marušince s ostatními v diskusním hloučku. Zajímavý brainstorming. Těch se zeptej na tento článek!
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #2 kdy: 16.10.2018, 17:15 »

Jedinou relevantní odpověď nabízi trh (nepokřivený dotacemi) a jak vidno elektromobilů i přes masírovku v časopisech a pod.jezdí stále velice málo, na rozdíl např od elektrokol, tam je přidaná hodnota jasná.
Takže nijakých prodlužek bych se neobával, alespoň tedy v našich končinách, přeci jen to je dosti nákladný koníček.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #3 kdy: 16.10.2018, 17:25 »

Jedinou relevantní odpověď nabízi trh (nepokřivený dotacemi)
Ano, dotace to je kurvba čehokoliv.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #4 kdy: 16.10.2018, 17:53 »

Podle mě má smysl nějaký hybrid na popojíždění ve městě, tam bych tu přidanou hodnotu také viděl. Ale u čisté elektromobilit y si nejsem jist ani onou úsporou CO2, pakliže do cyklu zahrnu i výrobu a likvidaci baterií a způsob výroby elektrické energie. Obnovitelné zdroje máme v naší zemi omezené, dvě jaderky to neutáhnou a současná společnost a vláda není schopna postavit ani dálnici, natož třetí jaderku. Ostrovní systémy vzhledem k jejich ceně jsou sice alternativou, ale pouze doplňkovou, navíc by byly limitní například v sídlišti.
Jinak celkem zajímavé jsou i požadavky na vybavení autorizovaných servisů v souvislosti s elektromobilit ou, pročítal jsem dokument, co je třeba všechno připravit a je to celkem problém, pakliže prodejce nemá rozvojovou plochu a má prodejnu se servisem ve stávající zástavbě. A to se týká třeba i požadavků na rezervovaný příkon s ohledem na požadavek na počet rychlonabíječe k. No, bude to zajímavá slepá ulička....

P.S. Milane, elektrokolo je v Brně jediný smysluplný dopravní prostředek, na kterém se dá po rozkopaném Brně dostat z bodu A do bodu B v nejkratším čase po dobu cca 6 měsíců v roce  Mrknutí
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #5 kdy: 16.10.2018, 19:24 »

Jo, situace v Norsku je zjevně neúnosná a mít tam elektromobil je holé neštěstí. Svědčí o tom neustále se zvětšující prodeje.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #6 kdy: 16.10.2018, 19:29 »

Jo, situace v Norsku je zjevně neúnosná a mít tam elektromobil je holé neštěstí. Svědčí o tom neustále se zvětšující prodeje.

Bo to mají nařízené, nepřímo přes neúnosnou daň z čmoudíků (myslím automobil, aby to snad nevyznělo negenrově).
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #7 kdy: 16.10.2018, 20:10 »

Ano, trh je tam zoufale pokřivený, ale kdyby to byl opravdu takový problém, jak se snaží někteří prezentovat, tak by to takto neprobíhalo.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #8 kdy: 16.10.2018, 20:40 »

Když H. Ford vytvořil první sériové přibližovadlo, stálo roční plat dělníka v jeho fabrice.
Ač to bylo dýchavičný vozítko, pro své kvality si získalo davy a vytlačilo koňskou individuální dopravu a každý toužil moci se svobodně "individuálně dopravovat".
Ford měl co dělat, aby stíhali vyrábět a postupem času to vozítko vylepšovali a zájem neupadal, ba naopak. Byl to prodejní trhák, i přes všechny nedostatky, pomalu každý po něm toužil.
A teď jak asi musí být vynikající a přínosný výrobek, který se protlačuje politickou mocí, prostřednictví m metody cukru a biče...
Potíž novodobého centrálního plánování je v tom, že jej neřídí odborníci, ale absolventi zbytečných oborů, kteří se potřebují zviditelnit, aby nadřízení věděli, že taky "něco" "dělají".
A tak vznikají absurdní požadavky na emise, které paradoxně emise i spotřebu zvyšují, vnucování evozidel pod pohrůžkou omezení svobody pohybu a podnikání (příprava zákazu vjezdu vozidel se spalovacím motorem do center měst- zatím jen na západě),  vydírání občanů zdaněním fosilních paliv a potrestáním těch, kteří eauto nechtějí, nebo na něj nemají, vyšší silniční daní, zákazy...
Bylo by krásné nechat elektromobilit ě volný průběh, bez dotací od výzkumu po nákup. Už proto, že je divné, aby se chudí skládali "bohatým" na dotaci na jeho evozítko jako v německu.
Sice chápu, že bez nařízení se někdy nedá udělat změna, ale je to jako s maggi. Pár kapek polívku vyladí, ale když se do talíře naleje celá flaška, nedá se to žrát...
V současném stavu, vidím možnost masivního rozvoje leda za cenu nařízení, dotací a sankcí. Přirozenou cestou je to pořád o pár procentech aut do firmy, aut na dotaci a pak skupinka nadšenců, hračičků ale taky prostých pozérů, kteří ten trh nějak drží.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Rozvodak
*
Offline Offline




« Odpověď #9 kdy: 16.10.2018, 21:23 »

On vůbec současný eko trend stojí za houby.

Do novejch aut se cpou stop-start systémy, nízkobsahový motory - nejlépe na tři válce a dohání se to turbem.
Zcela určitě je ekologické mít u půlky dílů třetinovou životnost a jezdit se zdechlinou.

Až bude cena elektromobilů na stejné laťce s klasikou, tak mě to bude zajímat. Do tý doby budu opečovávat fabii 1.4 mpi  Mrknutí
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Montér ve službách rozvodných závodů.
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #10 kdy: 16.10.2018, 22:20 »

On vůbec současný eko trend stojí za houby.

Do novejch aut se cpou stop-start systémy, nízkobsahový motory - nejlépe na tři válce a dohání se to turbem.
Zcela určitě je ekologické mít u půlky dílů třetinovou životnost a jezdit se zdechlinou.

Až bude cena elektromobilů na stejné laťce s klasikou, tak mě to bude zajímat. Do tý doby budu opečovávat fabii 1.4 mpi  Mrknutí
Až to bude zajímat řekněme milion poteciálních uživatelů, tak se z toho po..rou PEN vodiče, trafačky atd. a zaplatí to všichni.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Rozvodak
*
Offline Offline




« Odpověď #11 kdy: 16.10.2018, 22:34 »

Až to bude zajímat řekněme milion poteciálních uživatelů, tak se z toho po..rou PEN vodiče, trafačky atd. a zaplatí to všichni.

Dle mě je současná elektromobilit a slepá větev vývojového stromu... alespoň co se týče nároků na ditribuci, jak říkáte, akumulátorů nebo zdroje. Cenu a dojezd nekomentuji.

Ono hlavně by v takovém světě někdo vymyslel speciální sazby a daně, takže bysme si prd pomohly.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Montér ve službách rozvodných závodů.
Pavel Horský
ČESKÝ ŽIVNOSTNÍK
*
Offline Offline



Podbořany - projekční a revizní činnost E2A, E2B


WWW
« Odpověď #12 kdy: 17.10.2018, 05:41 »

Až bude cena elektromobilů na stejné laťce s klasikou, tak mě to bude zajímat.

Toť i můj názor.
Nemíním jakkoli přispívat na vývoj elektromobilit y. Toto odvětví je pro mě díky jeho ceně naprosto nezajímavé. A myslím, že o nějakém masivním rozvoji se zatím nedá hovořit.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Projekce vyhrazených el. zařízení v objektech tř. A + B
Bytová a občanská výstavba, průmysl, zdravotnictví
Návrhy a výpočty umělého osvětlení
Návrhy ochrany před bleskem a přepětím
Revizní technik E2A, E2B
http://www.severocech.cz/ mob. 721 141 602
email: horac@podborany.cz
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #13 kdy: 17.10.2018, 08:38 »

Koukám že moje skepse před 4lety nebyla mimo mísu.
https://diskuse.elektrika.cz/index.php/topic,30852.0.html
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #14 kdy: 17.10.2018, 08:38 »

Mám parkovací stání na svém pozemku, kde mohu nabíjet, první problém mám tedy vyřešen, pokud bych uvažoval o elektromobilu. Nemám vyřešen druhý problém, a to je dojezd. Pokud do auta nenaložím rodinu s bagáží a nebudu schopen dojet cca 800 - 1000 km na jeden dojezd komfortní jízdou, tzn. s klimatizací či topením na dovolenou, je elektroauto pro moji potřebu jen předražený střep.
Mimochodem, četl jsem recenzi na Hundai Kona. Nejdřív dealer uváděl u novinky dojezd až 800km před uvedením na trh, po uvedení to už bylo 450km a v reálném testu cca 250 km s vypnutou klimatizací. Navíc bez rychlonabíječk y se auto nenabilo ani přes noc za cca 12 hodin. Tak nevím, dělají z lidí blbce a tyto údaje prezentují stejným postupem jako VW emise? Poznámku, že elektroverze stojí dvojnásobek té benzínové, nehodlám rozebírat.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #15 kdy: 17.10.2018, 08:43 »

Nejdřív dealer uváděl u novinky dojezd až 800km před uvedením na trh, po uvedení to už bylo 450km a v reálném testu cca 250 km s vypnutou klimatizací. Navíc bez rychlonabíječk y se auto nenabilo ani přes noc za cca 12 hodin. Tak nevím, dělají z lidí blbce a tyto údaje prezentují stejným postupem jako VW emise? Poznámku, že elektroverze stojí dvojnásobek té benzínové, nehodlám rozebírat.
Dojezd se musí upravit dle které země a typu obyvatel, původní hodnota byla počítána pro jednoho asiata s kreditkou.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Pavel Horský
ČESKÝ ŽIVNOSTNÍK
*
Offline Offline



Podbořany - projekční a revizní činnost E2A, E2B


WWW
« Odpověď #16 kdy: 17.10.2018, 09:13 »

Stále nevidím nic, v čem by byla elektromobilit a tak převratná. Tak nějak mi to připomíná přefouklou bublinu, která časem splaskne na tu správnou velikost. Přijde mi jako mezičlánek mezi ničím a tím opravdu převratným, co teprve přijde. Co to bude? Uvidíme, nechme se překvapit.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Projekce vyhrazených el. zařízení v objektech tř. A + B
Bytová a občanská výstavba, průmysl, zdravotnictví
Návrhy a výpočty umělého osvětlení
Návrhy ochrany před bleskem a přepětím
Revizní technik E2A, E2B
http://www.severocech.cz/ mob. 721 141 602
email: horac@podborany.cz
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #17 kdy: 17.10.2018, 10:16 »

Např. Škoda Auto požaduje po autorizovaném servisu po příjezdu elektroauta do servisu umístit vozidlo do tzv. karantény. Což v praxi znamená vyhrazené stání, kde je kolem auta cca 5 metrů volný prostor z důvodu možného přehřátí akumulátorů po jízdě a nebezpečí požáru.
Pokud je tedy toto reálná obava výrobce, je opravdu bezpečné parkovat v parkovacích domech, u obchodních center, kde mám mnohdy problém v mezeře vůbec vystoupit?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Stran: [1] 2 3 4 ... 24 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.052 sekund, 22 dotazů.