Může to způsobovat vůle rotoru?
To je nejpravěpodobn
ější příčina.
Elektromotor 55kW stojí přes 100 000, přeložiskování, vyvážení a dílenská kontrola několik tisíc.
Auto s přidřeným motorem byste také nechal odtáhnout do servisu a zatlačil slzu...
Elektricky jste udělal na detekci poruchy v rámci svých přístrojových možností skoro maximum, ještě může být závada na kabelu a svorkování Y přívodu do motoru, kdy se přerušuje při vyšším proudu. Přímé proklemování ve svorkovnici motoru by prozradilo více, ale ze získaných indicií už bych motor více netrápil.
Tipuji to na mechanický problém v roztočení motoru, nebo pohonu protože proud naprázdno v D odpovídá.
Motor v Y má 1/3 záběrový moment, jestli nemáte klešťák se záznamem špičky, může být i v D při rozběhu velké trápení vinutí motoru, které není dobré opakovat.
Prostě demontovat, motor odvézt na opravu a kontrolu. Dostal na frak.
Nebo jde-li o kritické zařízení a o čas, pozvěte si fimu k vám, zjistí na místě svými přístroji kde je problém a vyřešení se urychlí.
A zkusit pootočit zátěží mechanicky, to co psal kolega Hrubý o fialovém ložisku a ucpané maznici má často hlavu a patu. Soudný elektrikář ví, že výpadek ochran motoru možná zachránil nejen motor, ale i poháněné zařízení a zabránil i velké průmyslové havárii po prasknutí ložiska někde ve stroji.