Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Pracovní zóna
| |-+  -B- 30 denní zóna dostupných diskusí
| | |-+  Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] 2 3 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny  (Přečteno 19415 krát)
Tým portálu Elektrika
Redaktoři portálu právě konající službu
*
Offline Offline




WWW
« kdy: 19.03.2018, 08:02 »

Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
    Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny. Rychlé dobití elektromobilu na cestách napříč Českou republikou je stále populárnější. Objem elektřiny spotřebované na veřejných rychlodobíjecí ch stanicích energetiky loni meziročně vzrostl téměř čtyřnásobně. Nejvytíženější byly stanice ...
    Zdroj: zde...


   


    Co pozitivního a konstruktivníh o byste doplnili k této informaci?
   
Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
   
Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #1 kdy: 19.03.2018, 09:07 »

1500 - reklamní vozy velkých fy - vozy nadšenců = cca 1000 pro běžné motoristy.
A to vše za 7let mediálních masáží.
Takže spíše neschopnost reklamy tanecek
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #2 kdy: 19.03.2018, 09:41 »

Elektromobilit a a především nabíjecí stanice, je velkým tématem i na letošním light+building 2018. Tedy mimo jiné. Bohužel jeden den nestačil na hlubší prozkoumání všech hal.

Jednoznačně ale z mého pohledu vévodilo řízení domácností. Mnoha různým systémům a způsobům řízení, tak nějak vévodilo KNX.
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Josef Křemen
*
Offline Offline


Revizní technik E2/A, Praha 6.


« Odpověď #3 kdy: 19.03.2018, 10:43 »

No to je hukot!!!  zle zle A všichni se z toho mohou, omlouvám se, posrat!
Jedno z několika datových center (a ne největší) má MĚSÍČNÍ spotřebu kolem 1,7 milionu kWh.........

Jěště štěstí, že se to moc nerozvine, kde by lidi nabíjeli ty desetitisíce aut?
Třeba jako v Norsku - prodlužkou z okna......
no a když bydlím v 5. patře?.....
no tak nikam nepojedeš....
a sít je na to připravená?....
možná tak na dalších 1000 ks....
A když mi týden při kalamitě u nás na vsi nepůjde elektřina?...
tak musíš mít doma větší dieselagregát, jinak nikam nepojedeš. Nebo ještě jedno auto na benzín.....
Ale po městě proč ne....i když za půl mega zle.....

Mám pokračovat? Ani jeden ze tří distributorů není a ještě minimálně několik let nebude, připraven ne větší rozvoj (kdyby náhodou byly elektrovozítka v Tascu v akci).

Je vyvinutá funční technologie s pohonem na vodík, jezdí funkční prototypy, korejci začínají s výrobou, cena úplně někde jinde než elektrovozítka, jen ty čerpací stanice.......
Zaznamenáno
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #4 kdy: 19.03.2018, 11:24 »


Je vyvinutá funční technologie s pohonem na vodík, jezdí funkční prototypy, korejci začínají s výrobou, cena úplně někde jinde než elektrovozítka, jen ty čerpací stanice.......


Když pominu určitou bouchavost vodíku, která se dá celkem zvládnout, má i další nevýhody.

Vysoká náročnost na výrobu. Spotřebujete spoustu elektřiny. Proč jí nepoužít rovnou? Elektřina se daleko snáz a bezpečněji dopraví až do místa "natankování",  než vodík. Technologie elektromotorů je podstatně jednodušší a levnější, než spalovací motor. Je méně náchylná na poruchy, poměr hmotnost/výkon hovoří jasně ve prospěch elektromotoru (ještě trošku zamakat na lehčích baterkách).

A že nejsou nabíječky? Co si asi mysleli šoféři koňských povozů, když je začala nahrazovat auta na benzín. V tom bych problém neviděl.
Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Hugo K.
*
Offline Offline



« Odpověď #5 kdy: 19.03.2018, 11:43 »

A že nejsou nabíječky? Co si asi mysleli šoféři koňských povozů, když je začala nahrazovat auta na benzín. V tom bych problém neviděl.
Proč by se vzrušovali. Oni moc dobře předvídali, že se ke koňskému spřežení zase vrátíme. na zdravi
Zaznamenáno
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #6 kdy: 19.03.2018, 11:58 »

Mám pokračovat? ...

Asi ani ne. Vůbec nic o tom nevíte.
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #7 kdy: 19.03.2018, 13:06 »

To že současný způsob není dlouho udržitelný, je evidentní a to jak u spalovacích aut, tak u elektroaut.
Ale bez vývoje, což znamená i mnoho kroků tak říkajíc vedle, není změna možná. Tedy to beru jako běžné přešlapování a vývoj nechám na chytřejších hlavách. Vzpomeňme si na to jak mezi sebou například bojovali různé systémy a kdo se nakonec ve výsledku "smál" ,  například  BETA a VHS. A nebylo od začátku jasné kdo je vítěz. Navíc elektroauta zde jsou už více jak sto let a především v posledních cca 10 letech prošli zásadním technologickým vývojem, který z nich konečně  udělal auta s možným uplatněním.
Podle mne je hlavním problémem dotace všeobecně a tím i kurv...í trhu. Tím menší je pak tlak na vývoj, který by snížil jejich cenu a vlastnosti dále posouval k využitelnější podobě.
Osobně čekám že o pohon aut v budoucnu se budou starat elektromotory, ale zásadní změnou projde zdroj pro napájení těchto motorů. Ať už ve formě baterií, nebo generátoru elektro, poháněného čímkoliv. Zde asi budeme čekat na zásadnější  objev.

Ale všechno co si o tom myslíme je úplně jedno. Pokud je velká poptávka, bude tomu odpovídat i široká nabídka mnoha výrobců. To navzdory všem odpůrcům a skeptikům.

PS. Také o tom moc nevím, jen předpokládám.  Možná se trefím, možná se mému příspěvku jednou zasmějeme.  Mrknutí angel tanecek
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Josef Křemen
*
Offline Offline


Revizní technik E2/A, Praha 6.


« Odpověď #8 kdy: 19.03.2018, 13:07 »

Možná toho vím víc než většina "odborníků" a jako jeden z mála se nebráním použití (VW UP, C1) po městě, jak říkáme, tramvajky, ale jen tomu nevěřím.
Má to svoje nevýhody které ještě dlouho odstranit nepůjdou - váha a cena baterek, doba tankování na rozumný dojezd a především cena.
Ve městě desetitíce aut nenabijete a mimo město ve vlastní garáži jen pokud není kalamita. A na vlastní FVE zapomeňte.
Nepatříte náhodou mezi ty, kteří tleskali otevření velké nabíjecí stanice v Praze 7  Škleb. Tak trochu to má něco společného s ruskem.....něj aký Potěmkin....
Zaznamenáno
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #9 kdy: 19.03.2018, 13:19 »

Sleduju provoz okolo několika dobíjecích stanic, nevidím s tím žádný problém. Vy v Praze to máte asi jinak.

Tak jak bude růst podíl aut "na baterky" bude průběžně posilována síť. Samozřejmě, nesmíme na to pustit dotace, jako v Norsku, to by asi nastalo peklo.

Nekoukejme jenom těsně za špičku nosu, technologie se vyvíjí. Spalovací motory jsou na hranici technologickýc h možností. Navíc sílí snahy je omezovat při vjezdu do měst (ano, to by vodík vyřešil). Tam, kde ropáky končí, elektromotor začíná.
Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Jiří Kubík
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #10 kdy: 19.03.2018, 14:07 »

Koukám, že je nutno podotknouti:

Vodík se v těch autech  nespaluje ve válcích motoru,
ale v palivových článcích.
Vyrábí elektrickou energii a vzniká voda.
Je to opravdu budoucnost a mnohé firmy už začínají chápat,
že domácí dobíjení není dobrá cesta.
Zaznamenáno
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #11 kdy: 19.03.2018, 17:42 »

Veřejné dobíjecí stanice na dotaci s vlastním trafem nejsou zásadní problém, ale rychlonabíječk a do každé rodiny by byl docela hukot. Je vidět, že propagátoři emobility moc neznají poměry v sítích nn. Krásný byl výrok jednoho na ČRo, "Ty dráty tam už stejně jsou a majitel si může pořídit ještě FVE." To mi stačilo.
Představa, že někdo přijede na chatu s evozítkem a napíchne se na síť dimenzovanou v 50. letech na dvě žárovky a zásuvku na chatu,  bude veselo tanecek
Zaznamenáno
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #12 kdy: 19.03.2018, 20:25 »

Palivový článek je nepoužitelný. Nedokáže dodat okamžitý velký výkon, takže stejně potřebujete akumulátory. Navíc vodík nespotřebovává, nýbrž vyrábí a tím vzniká problém co s ním.
Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #13 kdy: 19.03.2018, 20:26 »

...Představa, že někdo přijede na chatu s evozítkem a napíchne se na síť dimenzovanou v 50. letech na dvě žárovky a zásuvku na chatu,  bude veselo tanecek

A přitom i to jde.  Mrknutí

Eauto můžete nabíjet i z obyčejné zásuvky, jen bude to nabíjení dlouho trvat. Pokud budu na chatě 2 dny, bez problémů baterii nabiju pro cestu zpět.

Například (není to přesné a dost se to může odlišovat auto od auta, spíš jde o představu ja k to může třeba vypadat )
- zásuvka 16A 230V  - nabíjení 32h
- zásuvka 16A 400V  - nabíjení 19h
- zásuvka 32A 400V  - nabíjení 9h
rychlonabíječk a - 30min -50%  a do plna dalších cca 5h


Jinak jsem si každou z předváděcích jízd eautem velmi užil a dovedl bych si představit i jedno z nich před svým domem. Navzdory všem neduhům a nešvarům. Vlastně jedinou překážkou je pro mne asi jen cena. ALe to prý není překážka, ale cíl. Tak uvidíme  vegeeet





Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
David Hruda
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #14 kdy: 19.03.2018, 21:34 »

- zásuvka 16A 400V  - nabíjení 19h
- zásuvka 32A 400V  - nabíjení 9h
rychlonabíječk a - 30min -50%  a do plna dalších cca 5h
No právě.
Při větším rozšíření eaut přijde kolaps.
Soudobost neexistuje, všichni přijedou z práce a začnou nabíjet.
V bytových domech nereálné, v ulici s rodinnými domy taky ne.
Zaznamenáno

Revize E2/A, montáže, projekty, alarmy...
Smluvní partner společnosti EG.D
Znalec v oboru ELEKTROTECHNIK A: rozvody a instalace, spotřebiče, hromosvody a ochrana proti přepětí, revize el. zařízení a hromosvodů. ELEKTRONIKA: zabezpečovací systémy, spotřební elektronika
Jih ČR
www.elektro-hruda.cz
Vlado Konrád
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #15 kdy: 20.03.2018, 04:44 »

Když pominu určitou bouchavost vodíku, která se dá celkem zvládnout, má i další nevýhody.

Vysoká náročnost na výrobu. Spotřebujete spoustu elektřiny. Proč jí nepoužít rovnou? Elektřina se daleko snáz a bezpečněji dopraví až do místa "natankování",  než vodík. Technologie elektromotorů je podstatně jednodušší a levnější, než spalovací motor. Je méně náchylná na poruchy, poměr hmotnost/výkon hovoří jasně ve prospěch elektromotoru (ještě trošku zamakat na lehčích baterkách).

A že nejsou nabíječky? Co si asi mysleli šoféři koňských povozů, když je začala nahrazovat auta na benzín. V tom bych problém neviděl.

Autá na pohon H2 sú stále autá s elektromotorom . Obsahujú palivové články. Výroba H2 je energeticky náročná ale konečne by dostali význam bludy typu FVE a veľká časť ventilátorov. Samozrejme po preradení do ostrovnej prevádzky. Nabíjacie stanice neriešia nič naviac sprostredkovan e ničia prostredie( uhlíkový cyklus) Cyklus H2 je úplne čistý, bez emisií.
Zaznamenáno
Jiří Kubík
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #16 kdy: 20.03.2018, 08:35 »

Palivový článek je nepoužitelný. Nedokáže dodat okamžitý velký výkon, takže stejně potřebujete akumulátory. Navíc vodík nespotřebovává, nýbrž vyrábí a tím vzniká problém co s ním.

Pane kolego,
stačí tak málo - zadat do vyhledávače palivový článek

A jako doplňkovou četbu doporučuji třeba:

https://www.elektrina.cz/vlak-na-vodikovy-pohon

z loňského roku.

PS -

Ještě jsem přemýšlel, jak jste přišel na to, že se vodík vyrábí.
Zřejmě máte na mysli, že pokud se použije vodík kapalný,
má velice nízkou teplotu a nádrž nelze (zatím) dokonale tepelně izolovat.
Proto se musí po určitém čase trochu vodíku odfouknout.
To problém je,  ale na řešení se pracuje.
Další problém by mohl být se zamrzáním, protože vyprodukovaná voda
je skoro destilovaná a mrzne hned blízko nule.
Zaznamenáno
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #17 kdy: 20.03.2018, 09:31 »

Automobil s dynamikou vlaku byste asi neprodal.

Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Stran: [1] 2 3 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.048 sekund, 23 dotazů.