Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Pracovní zóna
| |-+  -B- 30 denní zóna dostupných diskusí
| | |-+  Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 [2] 3 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny  (Přečteno 19513 krát)
Jiří Kubík
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #18 kdy: 20.03.2018, 09:48 »

Vy se o to asi moc nezajímáte.

https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/otestovali-jsme-seriove-vodikove-auto-na-silnici-toyota-mira/r~fb088860085011e6adea0025900fea04/

... a to bylo před dvěma lety.
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #19 kdy: 20.03.2018, 10:02 »

Ale stále se jedná o elektroauto, jen s jiným způsobem získávání energie. I o tom jsem psal. osobně vidím v eletroautech budoucnost, pokud bude vyřešena energie k jejich pohonům.

Osobně čekám že o pohon aut v budoucnu se budou starat elektromotory, ale zásadní změnou projde zdroj pro napájení těchto motorů. Ať už ve formě baterií, nebo generátoru elektro, poháněného čímkoliv. Zde asi budeme čekat na zásadnější  objev.
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Martin sediiik
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #20 kdy: 20.03.2018, 10:02 »

Já to vidím takhle:

Při přebytku elektřiny ji využívat na výrobu vodíku a ten pak použít třeba v autech? Žádný problém, skvělá věc. Ale pokud by se to mělo zvrhnout v dotování vodíkových pohonů za každou cenu...jak se bude vodík vyrábět? Za pomocí elektřiny!

Je to stejné, jako se solárními elektrárnami. Pokud by se stavěly na střechách, neúrodných půdách, skládkách apod.,  pak to má smysl. Ale s dotacemi přišel boom, který nemá obdoby, soláry jsou všude, i na (dříve) úrodných polích, která se pouze přeznačila, o korupci a podvodech to provázejících ani nemluvě.

U elektromobilů mne štve, že reklamy uvádějí nulové emise a ohání se ekologií - což je pravda jen napůl, ekologie skutečně zatím pokulhává, když si uvědomíme, že výroba elektřiny probíhá jinde a když vezeme v úvahu ekologickou spoušť po výrobě akumulátorů...  Nicméně, nechme se překvapit, co další vývoj a výzkum přinese...
Zaznamenáno
Jiří Kubík
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #21 kdy: 20.03.2018, 10:33 »

Já být ředitelem zeměkoule, tak bych to navrhl takhle:

Vyvinout zařízení s bezpečným provozem, minimálně jako u LPG, CNG.
Potom zajistit výrobu vodíku a energii na ni.
Nejlépe vítr - viz. Německo s jejich problematickým i přebytky dnes.
Vystavět síť tankovacích stanic.
Zadotovat firemní vozy.
A až jim začnou obyčejní smrtelníci závidět, tak teprve potom
dotace na nákup i pro ně.

Hlavně, aby to nešlo opačně, kdyby se k tomu náhodou připletly volby.

 Úsměv
Zaznamenáno
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #22 kdy: 20.03.2018, 17:56 »

A přitom i to jde.  Mrknutí



Nevím kolik je odběr při nabíjení přes 1f zásuvku, ale praxe je taková, že v některých zmiňovaných osadách způsobí i vánční blikátka v oknech blikání edisonek v chatách za na stejné fázi. A nebylo moc příjemné to v noci v mrazu přehazovat na jinou fázi protože to cyklické mžourání už bylo na nervy Smích Impedance kolem 1,6, asi 2 kilometry od trafa kus vzuch, pak AYKY35 smyčky. Fakt leda na svícení a televizi.
Tím chci říct, že pořád je spousta oblastí, kde by intenzivnější elektromobilit a vyvolala docela velké problémy v síti, která na to nebyla dimenzovaná, i přes nabíjení v 1f zásuvce.
Zaznamenáno
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #23 kdy: 20.03.2018, 19:58 »


"If you're going to pick an energy storage mechanism, hydrogen is an incredibly dumb one to pick" (Elon Musk, 2015)

“Elon Musk is right – it’s better to charge the electric car directly by plugging in” (Yoshikazu Tanaka, the chief engineer in charge of Toyota’s Mirai, 2017)

Berte to prosím s nadsázkou, obě citace jsou trochu vytržené z kontextu. Nicméně současnou situaci ohledně využití vodíku v elektromobilec h to svým způsobem charakterizuje .

Zaznamenáno
Jiří Kubík
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #24 kdy: 21.03.2018, 09:58 »


Toyota admits ‘Elon Musk is right’ about fuel cell, but moves forward with
hydrogen anyway...

Asi schopný mluvčí, jako jeden u nás...

 Úsměv

Tohle mě docela překvapilo.

So let’s sum this up (year/Toyota’s expected sales of Mirai):

2015: 700
2016: 2,000
2017: 3,000
2018: ?
2019: ?
2020: >30,000
Because sales in Japan are expected to be 1,000 units a month,
the island nation could be the largest market for Mirai.

V Evropě se za rok 2016 prodalo 62 mirai, hlavně proto, že nestíhá výroba,
jinak by se jich prodalo víc.
Hlavními trhy jsou Německo (největší nabíječka je v Hamburku),  
Anglie, Benelux, Skandinávie.
Zaznamenáno
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #25 kdy: 21.03.2018, 10:36 »

Asi schopný mluvčí, jako jeden u nás...
Yoshikazu Tanaka, the chief engineer in charge of Toyota’s Mirai - nepleťte si ho s nějakým mluvčáčkem.

So let’s sum this up (year/Toyota’s expected sales of Mirai):

2015: 700
2016: 2,000
2017: 3,000
2018: ?
2019: ?
2020: >30,000
Because sales in Japan are expected to be 1,000 units a month,
the island nation could be the largest market for Mirai.
Čímž Toyota podává existenční důkaz a současně rezignuje na ideu, že by se tento pohon mohl v dohledné době stát vážně míněnou alternativou.
Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Jiří Kubík
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #26 kdy: 21.03.2018, 10:38 »

Toyota admits!!

Nepletu.

A myslím, že 1 000 aut měsíčně v Japonsku by nebylo tak málo.
Zaznamenáno
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #27 kdy: 21.03.2018, 10:53 »

Toyota admits!!

Nepletu.
Ale pletete. V trochu širších souvislostech:
Citace
Surprisingly, Yoshikazu Tanaka, the chief engineer in charge of Toyota’s Mirai, admitted to Reuters this week that plug-in cars make more sense:

“Elon Musk is right – it’s better to charge the electric car directly by plugging in,”

But Toyota chairman Takeshi Uchiyamada adds that they don’t see the two technologies competing and that they are not giving up on hydrogen (yet):

“We don’t really see an adversary ‘zero-sum’ relationship between the EV (electric vehicle) and the hydrogen car. We’re not about to give up on hydrogen electric fuel-cell technology at all.”

They want to keep pushing the Mirai, which has been a poor performer. They only managed to sell a few as compliance cars in California despite the generous incentives.
Viz https://electrek.co/2017/10/26/toyota-elon-musk-fuel-cell-hydrogen/

A myslím, že 1 000 aut měsíčně v Japonsku by nebylo tak málo.
Na trhu, kde se vloni prodalo 4,4 milionu osobáků?
Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Jiří Kubík
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #28 kdy: 21.03.2018, 11:42 »

Ale pletete. V trochu širších souvislostech. ..

Když si přečtu v titulku článku slova, že Toyota přiznává,  kterýžto výraz se
v citacích vedoucích představitelů firmy nikde nevyskytuje, tak je logické
se domnívat, že redaktor, který to psal buď čerpal z komentářů vedoucích pracovníků,
a vlastním myšlením k tomuto výrazu došel,
nebo ho mohl získat nějakou jinou cestou, třeba na tiskové konferenci,
nebo přímo dotazem na jejich tiskový odbor.

Vědom si těchto více možností, použil jsem slůvko ASI.

Širší souvislosti v rámci přhlednosti příspěvku jsem nepovažoval za nutné
publikovat, protože je ten titulek  celkem dobře vystihuje.

A chtěl bych dát na vědomí, že nejsem horlivým zastáncem ani jednoho z obou systémů,
i když je mi ten vodík maličko sympatičtější.
Pouze sleduji vývoj a občas „hodím do placu“ nějaký svůj pohled na věc,
vědom si následků.

 Úsměv
Zaznamenáno
Hugo K.
*
Offline Offline



« Odpověď #29 kdy: 21.03.2018, 13:33 »

Přijedu z práce elektromobilem, vyložím nákup který jsem udělal cestou. Dostanu držkovou, že jsem nekoupil kvasnice. Ukazatel stavu baterie mi ukáže energii na 20 km. Do obchodu to mám  12 km. A budu kdesi mezi kyčli. Takže budu muset mít auta dvě. V tom vidím ještě větší problém než se finančně podílet na posílení vedení v ulici. tanecek
Zaznamenáno
František Janeček
*
Offline Offline




« Odpověď #30 kdy: 21.03.2018, 14:10 »

Přijedu z práce elektromobilem, vyložím nákup který jsem udělal cestou. Dostanu držkovou, že jsem nekoupil kvasnice. Ukazatel stavu baterie mi ukáže energii na 20 km. Do obchodu to mám  12 km. A budu kdesi mezi kyčli. Takže budu muset mít auta dvě. V tom vidím ještě větší problém než se finančně podílet na posílení vedení v ulici. tanecek
Pro ty případy budete mít v poviné výbavě klasickou ebonitovou tyč a liščí ohon. Smích Smích Smích
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #31 kdy: 21.03.2018, 14:12 »

Přijedu z práce elektromobilem, vyložím nákup který jsem udělal cestou. Dostanu držkovou, že jsem nekoupil kvasnice. Ukazatel stavu baterie mi ukáže energii na 20 km. Do obchodu to mám  12 km. A budu kdesi mezi kyčli. Takže budu muset mít auta dvě. V tom vidím ještě větší problém než se finančně podílet na posílení vedení v ulici. tanecek

Myslím si že používáte nesmyslnou argumentaci.

Pokud zapomínáte něco nakoupit, začněte si to psát. Osobně nevidím zas tak velký rozdíl mezi prázdnou baterií a nádrží. Mezi půlkama budete v obou dvou případech. Sám doma nemám standardně připraven kanystr s naftou, ale vždy po ruce zásuvku. I když dobití eauta trvá mnohem déle než tankování čmouda, přesto si dovedu představit jeho každodenní využívání.
Navíc byly doby kdy obchody zavíraly v sobotu okolo oběda a v něděli měli zavřeno. Kupodivu jsme také přežili. Navíc jsme více přemýšleli co a kdy nakoupit. Dnes není vyjímečné, že soused jede do obchodu i 3x během neděle s tím, že je to jedno, protože to je jen cca 5km. A přitom by stačilo jen přemýšlet a nákup si sepsat.

Tedy s tímto nemá eauto nic společného  podivej a nemůže za ničí děravou hlavu.

PS:Podle testů které se nechají najít na netu, navíc stejně jako u čmouda, se nechá dojet i 10km za ukazovaný dojezd.


Ale to už fakt dost utíkáme od tématu, kterým je rozšiřující se síť nabíjecích stanic a více elektroaut mezi námi. To vše navzdory některým nevýhodám a problémům, které to sebou nese. A samozřejmě navzdory všem odpůrcům  Mrknutí

Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Hugo K.
*
Offline Offline



« Odpověď #32 kdy: 21.03.2018, 14:48 »

Pardon, příště to napíšu kurzívou.
Zaznamenáno
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #33 kdy: 21.03.2018, 15:33 »

Když si přečtu v titulku článku slova, že ...
Titulky jsou od toho, aby upoutaly pozornost, nikoli aby o něčem vážně informovaly.
Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #34 kdy: 21.03.2018, 21:25 »

A chtěl bych dát na vědomí, že nejsem horlivým zastáncem ani jednoho z obou systémů,
i když je mi ten vodík maličko sympatičtější.

Tomu rozumím. Také mě od školních let fascinuje představa jak z výfuku kape čistá voda. Bohužel tuto idylku kazí fakt, že vodík se vyrábí především z ropy. Ale kdo ví, třeba to časem bude jinak a začne to celé dávat větší smysl. Do té doby by mi bohatě stačilo autíčko na baterky, nejlépe i s dálkovým ovládáním, v měřítku 1:1.

Zaznamenáno
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #35 kdy: 21.03.2018, 21:43 »

Výroba vodíku je ta nejšpinavější věc, co znám.
Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Stran: 1 [2] 3 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.063 sekund, 22 dotazů.