Setkal jsem se už s tím, že se cca 0,5 roku nic nedělo a až pak... Setkal jsem se s tím, že po nezaplacení jedné zálohy došlo k odpojení (tady se nakupovala ale energie od překupníka) a demontáži elektroměru. Setkal jsem se i s odpojením jen na odvodu z hl. jističe. A elektroměr zůstal...
Ale vše vrajonu EONu. Řekl bych že u CEZu to bude velmi podobné
To jsem vám moc nepomohl, co?
Ale myslím, že když vznesete dotaz na zákaznické lince a podle čísla elektroměru identifikujete odběrné místo, tak by jste se k nějakým informacím mohl dostat. A ještě budete potřebovat vědět na koho je ono OM napsané.
Dotaz bych formuloval asi takto:
Potřebujeme rozplombovat elektroměrový rozvaděč, z důvodu mimořádné revize, která se provádí, protože dochází ke koupi dané nemovitosti.
A myslím že se dozvíte dvě varianty:
- Ano odplombování povolujeme - nebude problém dotáhnout elektrikáře, lépe RT, na místo aby zjistil co a jak
- Ne, odpolombování vám nepovolujeme, protože elektroměr je odpojený z důvodu neplacení.
PS: Co vám brání oslovit RT, elektrikáře z lokality, kde je ta nemovitost. Věřím tomu, že se nějaký šikovný kolega v okolí najde.