Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  VEŘEJNÁ ZÓNA
| |-+  Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik
| | |-+  Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 [2] 3 4 5 ... 8 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?  (Přečteno 29408 krát)
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #18 kdy: 16.09.2016, 06:49 »

Doufám že ještě dlouho budou auta jezdit na benzín a traktory na naftu.
PS: Tuhle jsem potkal Teslu na dálnici. Proti 6ti válci neměla šanci.
Kdyby chtěl tak tě asi s Teslou dá jel na úsporu.
Srandovní to je v jednom severském státu kde vláda uměle nařídila rozvoj eaut ať to stojí co stojí ale nějak zapoměli že jsou geograficky dlouhá nudle a je všude daleko a k tomu je tam furt zima takže se naskýtají pohledy na ploužící se eauta jedoucí na úsporný režim a jejich posádky navlečené jak na psích závodech protože v autě topit znamená v tamních podmínkách nedojet k tetě ale do pr....
Jsem celkem zvědav která vláda provede něco obdobného u nás a v jaké síle.
PS.
Ještě si můžete tipnout v čem si tam vozí zadek papaláši co ono "nařízení" vydali.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #19 kdy: 16.09.2016, 07:04 »

Co je tedy základním problémem?
Nejde o jakýsi jeden základní problém, ale o soustavu souvisejících okolností, které se musi změnit. Resp. evolučně samy nastat.

Zítra digitální občanky, pozítří čipy pod kůží ... a nějakých elektromobilů si nikdo ani už nebude všímat jak budou normální.
 zle
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #20 kdy: 16.09.2016, 07:13 »

Měl jsem možnost nahlédnout elektromobilu nejmenované značky i pod kapotu a promluvit si s člověkem, který v tom jezdil a podílel se částečně i na vývoji. Problémů bylo v té době sice dost, ale nejhorší bylo právě zajistit bezpečnost při servisu a nehodě a pak právě dojezd a "tankování". To byly v té době nedořešené otázky bez konkrétního technického řešení. Jinak na vlastnosti vozu při normální jízdě si nestěžoval, snad jen na vnější tichost vozu, lidi skákaly pod kola. Ostatní nedostatky, které se projevovaly, byly celkem jednoduše řešitelné.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #21 kdy: 16.09.2016, 07:17 »

Jinak na vlastnosti vozu při normální jízdě si nestěžoval, snad jen na vnější tichost vozu, lidi skákaly pod kola. Ostatní nedostatky, které se projevovaly, byly celkem jednoduše řešitelné.
Tento fakt byl řešen v roce 2011. Provedení je několik, pokud vím standard ještě žádný.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Pavel Horský
ČESKÝ ŽIVNOSTNÍK
*
Offline Offline



Podbořany - projekční a revizní činnost E2A, E2B


WWW
« Odpověď #22 kdy: 16.09.2016, 07:38 »

Dle mého názoru právě baterie prodražují eauta, omezují jejich dojezd a jejich nabijení netrvá 10minut. Tedy  významně ovlivňují důležité parametry a rozhodování kupců aut všeobecně.
Co je tedy základním problémem?

Přesně tak.
Já zde vidím tyto zásadní problémy.

- baterie (nabíjení a výměna)
- dojezd
- cena vozu

Pak mi tedy zbývá už jenom podvozek a kastle a to mě celkem nezajímá. To má dnes každý vůz, že?

Nevěřím, že bude elektromobil standardním vozidlem našich silnic dříve, než za 15 let.

Když se vyřeší výše uvedené tři body, rád si ho pořídím.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Projekce vyhrazených el. zařízení v objektech tř. A + B
Bytová a občanská výstavba, průmysl, zdravotnictví
Návrhy a výpočty umělého osvětlení
Návrhy ochrany před bleskem a přepětím
Revizní technik E2A, E2B
http://www.severocech.cz/ mob. 721 141 602
email: horac@podborany.cz
Vrána Robert
*
Offline Offline



« Odpověď #23 kdy: 16.09.2016, 07:48 »

pár jedincům se možná vyplatí, až by mělo dojít k masovosti, tak se naopak zdaní, jako vše. Pokud si uděláme výpočet spotřeby (potřeby el. energie navíc),  tak pro ČR by to znamenalo při 100% elektromobilit ě nárůst spotřeby elektřiny zhruba o 50% pouze pro os. automobily. Efektivita výroby, přenosu, uchování, účinnosti pohonu se pohybuje lehce nad 10%. Takové zdroje elektřiny v dohledné době nejsou. Výpadek daní z prodeje fosilních paliv by musely být nahrazeny daněmi z elektřiny, a už vidím Saudy, jak likvidují svůj byznys.
Pokud nebude nalezen účinnější zdroj elektřiny, tak elektromobilit a bude pouze okrajovou záležitostí.
Ohledně navýšení spotřeby EE je nutno vzpomenout, že na výrobu jednoho litru benzínu je třeba asi 1,2kWh EE, které by částečně mohly odpadnout. A na zbytek potřeby EE by se s výhodou dal využít přebytek jednoho Temelína, který ČR vyváží do zahraničí. S daněmi souhlas.
Efektivita využití energie je u spalováku i elmobilu zhruba podobná kolem 25procent.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
petrlatal
*
Offline Offline



« Odpověď #24 kdy: 16.09.2016, 09:09 »

Masové rozšíření elektromobilů bude mít příznivý vliv pro textilní průmysl, protože každý uživatel bude muset na zimu nakoupit kvalitní zimní doplňky.  Škleb
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #25 kdy: 16.09.2016, 10:09 »

Masové rozšíření elektromobilů bude mít příznivý vliv pro textilní průmysl, protože každý uživatel bude muset na zimu nakoupit kvalitní zimní doplňky.  Škleb

Ve vojenských autech býval bufik, který to hezky vyhřál i za třeskutých mrazů a auto ani jet nemuselo a ve starších byly i normální kamínka na dřevo, to byla paráda udělat si topinky nebo groček přímo v autě, jen za jízdy to bylo zakázané.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Martin H.
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #26 kdy: 16.09.2016, 11:03 »

Otázka nemusí byť len buď-alebo. Hybridy sľubujú "to najlepšie z oboch svetov". Prekladám si to "zaplatíš dva, máš jeden". Ale to sa môže zmeniť, lebo niektoré technické riešenia sú zaujímavé. Už nie normálne auto, ktorému občas pomôže elektromotor, ale elektroauto, ktoré si vozí malý spaľovací motor na dobíjanie. Možno ešte na kúrenie. Taký motor je optimalizovaný na konštatné otáčky a môže byť oveľa jednoduchší ako bežný motor.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #27 kdy: 16.09.2016, 12:26 »

Efektivita využití energie je u spalováku i elmobilu zhruba podobná kolem 25procent.

Rád bych věděl, kde jste čerpal tyto informace  ??

Nesouhlasím třeba s tvrzením, že elektromobil si koupí jen snob, aby se mohl vytahovat a podobně. Výběr auta je podřízen i mnoha jiným emocím. Někdo ho koupí aby jako šetřil přírodu, jiný protože mu je blízká myšlenka eaut a další si to jen prostě zamiloval a jen ho jednoduše chce. Nemusíme v tom hledat nic víc. Každý utrácí své peníze za nějakého koníčka, pro někoho to jsou elektroauta.

Taky si myslím že je úplně jedno kdy budou elektroauta "normální" na silnici. Jestli za 5, 10 nebo 20 let. Rozhodně to nebude o počtu třeba 30% prodejů všech aut, ale o tom vzbuzování emocí. Dříve budil pozornost každý s akumulátorem a sluchátkem kdy se platilo několik desítek korun za minutu hovoru. Dnes pomalu nenajdete jedince nad 18 let, který by neměl nějaký mobil a jediné emoce to budí tím, že mnoho lidí hlasitými hovory ruší ostatní.

Někde jsem navíc četl, že elektromobilit a je slepou vývojovou linií a budoucnost patří článkům na vodík získávaný z vody. I to je konec konců možné. Počkejme si. Třeba se jednou bude někdo nad našimi diskusemi ohledně eaut dobře bavit  Škleb  piskaci vegeeet
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #28 kdy: 16.09.2016, 14:12 »

Někde jsem navíc četl, že elektromobilit a je slepou vývojovou linií a budoucnost patří článkům na vodík získávaný z vody. I to je konec konců možné. Počkejme si. Třeba se jednou bude někdo nad našimi diskusemi ohledně eaut dobře bavit  Škleb  piskaci vegeeet

Což je ovšem elektromobilit a. Pokud jsem četl, tak vodíkový článek má vyrábět elektřinu, která by poháněla elektromobil. Možná se pletu, je to už pár let a byla to jen nějaká studie.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #29 kdy: 16.09.2016, 14:14 »

Tak já něco ještě přidám.
Nevím, kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo. Ale doufám, že se nedožiji toho, že se stane standardním vozidlem takový hybrid, jaké parkují u nás v ulici.
V naší ulici (rezidenční oblast) se usadila firma provozující kamerový systém dohledu nad parkováním ve vyznačených rezidentských zónách. Mají to namontované na hybridech Kojota Yaris (aby byli strašně ekologičtí a nezasmraďovali projížděné rezidenční zóny),  a imrvére nějaký parkuje poblíž. No a tahle autíčka se občas sama nastartují a dobíjejí si baterky, bez přítomnosti řidiče. Takže místo aby svou nadílku smradu rozptýlila po celé trase jízdy, tak ji generují na jednom místě u chodníku, kde chodí maminy s kočárky. Úžasné.
Takže znovu, doufám, že se nedožiji masového rozšíření tohoto nešvaru.  zle
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #30 kdy: 16.09.2016, 15:08 »

No a tahle autíčka se občas sama nastartují a dobíjejí si baterky, bez přítomnosti řidiče.

Tak tuhle vlastnost neznám.   Škleb To musí být radost, třeba v noci přímo pod okny. Něco takového bych fakt nechtěl.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #31 kdy: 16.09.2016, 15:25 »

Možná to tahle konkrétní autíčka dělají tak často, protože (hádám) je kamerový systém trvale pod proudem a vybíjí tedy baterku (v kufru to má 19" rack výšky cca 10U). Civilní to asi dělají jen občas.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Roger
*
Offline Offline



« Odpověď #32 kdy: 16.09.2016, 19:45 »

Při akčním radiusu Tesly 300-400km se to vyrovná "běžným" autům. Jen holt "přenos výkonu" do "baterie" je u čerpací stanice na PHM stále daleko (a to o několik řádů) rychlejší, než i s bežně dostupnou 3F/32A zásuvkou. Na druhou stranu, do baterie je třeba uložit například 80kWh. Do běžného auta díky neefektivitě daleko více.

Co je to bezne auto? Fabia 13 let stara po natankovani ukazuje pres 1000 km dojezdu a kdyz jedu predpisove, palubni pocitac ukazuje pod 5 litru, da se zajet i za 4,3 (to kdyz klimatizaci zapinam jenom z kopce jako retarder :-)... A tesla v mrazu -20, kolik tak spotrebuje z baterek na vytopeni interieru, vi nekdo? Takze vysledny naklad na kilometr?

Zatim je nejspis lepsi (u novych aut) CNG, nez el-hybrid, co myslite?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Karl Centrino
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« Odpověď #33 kdy: 16.09.2016, 19:52 »

 Zjednodušeně řečeno, benzín je de-fakto vedlejším produktem při zpracování ropy a výrobě nafty a musí se pro něj hledat uplatnění v dopravě - jiné masové využití nemá.  Pokud by se  významněji snížila poptávka po benzínu, tak rafinerie nejsou schopny přebytečný benzín jinak udat. Musela by se snížit primárně spotřeba nafty, což se ale vůbec neděje, spíše naopak. Až budou naftové motory nahrazeny jinými, tak se i osobní přeprava sama přirozenou cestou přeorientuje na jiné palivo.  
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Martin Novák
*
Offline Offline




« Odpověď #34 kdy: 16.09.2016, 22:16 »

Ono se hlavne zapomina na prosty fakt, ze benzin je ZDROJ energie, zatim co akumulator je jenom zasobnik energie vyrobene nekde v elektrarne. Takze pokud by jsme chteli nahradit vsechna OSOBNI auta na uzemi CR elektromobily bylo by potreba postavit tak asi 3x dalsi Temelin (pro priznivce e-aut: myslim, ze chcete dobijet v noci, ne pres poledne)...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Karl Centrino
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« Odpověď #35 kdy: 16.09.2016, 22:51 »

Podle st. údajů byla min. rok v ČR spotřeba zhruba 60 TWh elektřiny a zhruba 1,6 mil t BA. Což přepočtem je zhruba 2 TWh elektřiny. S celkovou účinností elektřiny pro pohon automobilu zhruba 10% se potřeba výroby elektřiny navíc zvedá na 20 TWh.  To je třetina  celkové spotřeby elektřiny. Ale co by bylo s neprodejným benzínem navíc.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Stran: 1 [2] 3 4 5 ... 8 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.05 sekund, 22 dotazů.