Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Pracovní zóna
| |-+  -B- 30 denní zóna dostupných diskusí
| | |-+  Je možné zapojení elektroměrového rozvaděče z výroby následně upravovat?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Je možné zapojení elektroměrového rozvaděče z výroby následně upravovat?  (Přečteno 5855 krát)
Jan P
« kdy: 13.03.2016, 16:26 »



Koupil jsem od elektrikáře prý připravený už z výroby elektroměrový rozvaděč ER212 (šťourat se v tom nechci, můj úkol je vykopat pouze díru na něj) a koukal jsem, že uvnitř jsou rozvedeny vodiče pro elektroměr + zapojeno do jističe B25.

Co mne ale zaráží je průřez vodičů - zdá se mi moc malý (odhaduji průměr cca. 3-4mm, což by odpovídalo cca. 10mm2).

V domě bude elektrokotel, el. bojler a samozřejmě ostatní spotřebiče.
Délka kabelu od elektroměru po domovní rozvaděč bude cca. 25metrů a vzhledem k možnému zatížení ... no nevím.

Jistič 25A je tam na zkoušku, pokud nebude stačit, tak budeme muset připlatit - to je další detail, aby to vyhovovalo i poté.

Jaký máte na to názor? Dodává to výrobce skříně, aby to bylo ok nebo se to musí předělat podle situace?
Zaznamenáno
Reportér
Reportuji to, co se nikam nevešlo!
*
Offline Offline



Analýza došlých redakčních příspěvků


« Odpověď #1 kdy: 27.04.2016, 12:02 »

technický přesun
Zaznamenáno

Svá upozornění a tipy mi můžete zasílat pro zpracování na adresu reporter@... tt24.cz
Pavel Horský
ČESKÝ ŽIVNOSTNÍK
*
Offline Offline



Podbořany - projekční a revizní činnost E2A, E2B


WWW
« Odpověď #2 kdy: 27.04.2016, 12:14 »

Jak si máme vyložit termín "prý připravený"?