Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Pracovní zóna
| |-+  -B- 30 denní zóna dostupných diskusí
| | |-+  O dobrých řidičích #8: K čemu jsou referentská školení?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: O dobrých řidičích #8: K čemu jsou referentská školení?  (Přečteno 5362 krát)
Tým portálu Elektrika
Redaktoři portálu právě konající službu
*
Offline Offline




WWW
« kdy: 25.12.2015, 08:02 »

O dobrých řidičích #8: K čemu jsou referentská školení?
    Mají referentská školení pro profesionální řidiče nějaký význam? Není to jen další zbytečná formalita? Na tyto otázky odpovídali zástupci autoškoly JKC Jiří Kadlec a Rudolf Kaláb. Význam podle nich školení mají hlavně v informování řidičů o novinkách, o kterých by se jinak jen těžko dozvěděli. Řidiči se na nich dozví o změnách zákona - například v oblasti nových dopravních značek, a to reálný přínos určitě má.
    Zdroj: zde...


   


    Jak byste reagovali na tuto související otázku vy?
   
O dobrých řidičích #8: K čemu jsou referentská školení?
   
Zaznamenáno
Jiří Schwarz
*
Offline Offline




« Odpověď #1 kdy: 25.12.2015, 11:36 »

Školení by mělo být připravené tak, aby to nebyla formalita a ztráta času, ale aby to účastníkům něco přineslo...
Takže jsem zažil naprosto špatné školení, když nás posadili do učebny a pustili nám nějaká videa, kde jsme se z jednoho "hloupějšího" dozvěděli jak ten systém ABS není dokonalý a že těžké vozidlo při jízdě z prudšího kopce nedokáže s ABS úplně zastavit, ale pořád popojíždí dolů...

Pak jsem zažil úplně jiné školení. Přišel člověk z autoškoly, něco málo nám pověděl o tom kolikrát projel Evropu a na jaké mimořádnosti bychom v některých zemích měli být připraveni, probral s námi nějaké "zvláštnosti" v dopravním řešení v Plzni a okolí...
Ale především nás tak trochu zkoušel. Např. se ptal kde se můžeme setkal s dvojitou přerušovanou čárou nebo jak rychle se může jezdit na tlumená světla...
Zaznamenáno

Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl!
Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
Mirek Vašák
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« Odpověď #2 kdy: 27.12.2015, 11:31 »

Bez urážky, ale nějak stále nemohu pochopit význam školení lidí, kteří auto používají denně a najedou mnoho kilometrů. Ti ty změny vnímají spíše a podvědomě než ti co na silnice vyrazí o dušičkách a velikonocích. Nemělo by to být spíše naopak? To samé si myslím o vyhlášce 50. Pochopil bych počáteční zkoušku z určitého paragrafu a přezkoušení při rozšíření. Kdo chce vzdělává se sám a no kdo nechce.....
V podstatě se to dá vztáhnout na všechna povinná školení na cokoliv. Ve firmě si ofiko bez školení neuvařím ani kafe.
Zaznamenáno
Zdenek Hejčl
OSVČ - živnostník
*
Offline Offline



« Odpověď #3 kdy: 27.12.2015, 12:16 »

Můj názor je asi takový:
S každou změnou vyhlášky by měli být všichni řidiči proškoleni na změny.
Protože se stále vykytují řidiči, kteří naposled viděli vyhlášku před 50 lety a stále jezdí postaru.  zle
Jejich názor je většinou takový:
Jezdím 50 let, tak to musím znát nejlépe, jak se má řídit! zed
To že na silnici zmatkují, jim tak nějak uniká...  dabel
Zaznamenáno

Elektromontér EZ-M, O-E2/A. Východní Čechy
Výroba, montáž a servis vah. EU
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #4 kdy: 27.12.2015, 19:25 »

Bez urážky, ale nějak stále nemohu pochopit význam školení lidí, kteří auto používají denně a najedou mnoho kilometrů

A právě o tom to je. Zažité stereotypy a mnohdy i zlozvyky. Jeden kamarád, co má autoškolu, říká: až si řekneš, že umíš jezdit, zastav a vypadni ze sedačky auta hubou na zem. Zaručeně si ji nameleš mnohem méně.
To známe vlastně i my od fochu, znáte pojem provozní slepota, rutinní procesy.....? Zde se dělá ve finále nejvíc chyb.
Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
František Janeček
*
Offline Offline




« Odpověď #5 kdy: 27.12.2015, 20:34 »

Můj názor je asi takový:
S každou změnou vyhlášky by měli být všichni řidiči proškoleni na změny.
Protože se stále vykytují řidiči, kteří naposled viděli vyhlášku před 50 lety a stále jezdí postaru.  zle
Jejich názor je většinou takový:
Jezdím 50 let, tak to musím znát nejlépe, jak se má řídit! zed
To že na silnici zmatkují, jim tak nějak uniká...  dabel

A jsou i tací, kterým uniká, že provoz na pozemních komunikacích se již řadu let neřídí nějakou vyhláškou. Smích
Zaznamenáno
Zdenek Hejčl
OSVČ - živnostník
*
Offline Offline



« Odpověď #6 kdy: 27.12.2015, 21:00 »

No jo, zvyk je železná košile. :-)
Je to Zákon o silničním provozu č.361/2000 Sb.
Tímto se omlouvám za nesprávné vyjádření v předchozím příspěvku.  Mrknutí
Zaznamenáno

Elektromontér EZ-M, O-E2/A. Východní Čechy
Výroba, montáž a servis vah. EU
Zdenek Hejčl
OSVČ - živnostník
*
Offline Offline



« Odpověď #7 kdy: 28.12.2015, 08:35 »

Protože se stále vykytují řidiči, kteří naposled viděli vyhlášku před 50 lety a stále jezdí postaru.  zle

I když fakticky před 50 lety to byla vyhláška, nikoliv zákon....  angel
Zaznamenáno

Elektromontér EZ-M, O-E2/A. Východní Čechy
Výroba, montáž a servis vah. EU
Stran: [1] Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.041 sekund, 23 dotazů.