Dnes jsem měl briefing se svým kamarádem, učitelem elektrotechnik
y v důchodě Víťou Prokopem ohledně této myšlenky. Výsledkem toku myšlenek byl závěr, že by takový doučovák měl být opravdu opravdu hodně neformálním pojetím problematiky.
Z mého pohledu by to bylo nejlepší tak, aby se některým učitelům (myslím těm důležitým, kteří dbají především na svou pověst, důležitost a vážnost) vyschlo v ústech. Výsledky některých učitelů jsou opravdu neuvěřitelné. Resp. vyučovací metody, které si pamatuji ze svých dob bohužel přetrvávají.
Omladina, která je ve škole především kvůli razítku, té je to jedno. Ale ta menšina, která chce něco znát si musí pěkně máknout a dohledávat na internetu.
Stále hledám učitele "obecné elektrotechnik
y", který by tu látku vysvětlil populárněji. Říká se, že kdo hledá, tak najde ...
Hmmm ...